نتایج جستجو برای عبارت :

نقاشی من شاد هستم برای مدرسه

من خودم را دوست دارم.من دوست داشتی هستم .من لایق بهترین ها هستم .من موفق هستممن باهوش هستممن با انرژی هستم .من با اراده هستم .من مثبت اندیش هستممن فوق العاده هستممن توانایی رسیدن به همه اهدافم را دارا هستممن توانا هستممن صادق هستم .من سالم هستممن در سلامتی کامل هستممن ثروتمند هستم .
موضوع مهم این روزاهای زندگی شده انتخاب مدرسه. سخت پیگیریم و سخت مطالعه میکنیم البته هنوز در مرحله مطالعه ایم و بازدید از مدرسه ای انجام نشده از اون موضوعات ترسناک و سرنوشت سازه.خلاف همه حرفهایی که خودم هم تا الان میزدم و میگفتم بچه باید خودش مایه درس خوندن داشته باشه الان معتقدم محیط هم به شدت تاثیرگذاره. ترجیح میدم الویتم انتخاب یه مدرسه خوب باشه تا خرج کردن براي لباسهای آنچنانی و گوشیهای.به هر حال، هر کس ایده آل خودش رو داره. امیدوارم
روزهای ماه شهریور یکی پس از دیگری می آمدند اما احساس من این بود که شهریور شصت روز دارد و به این زودی ها تمام نمی شود . من ثانیه شماری می کردم تا مدرسه شروع شود ، هر روز به امید شب اول مهر به خواب می رفتم. آخه من عاشق مدرسه ام هستم فاصله ی خانه ام تا مدرسه به اندازه دو تا خانه هست هر روز سرم را از در حیاط می آوردم بیرون و از دور به رفت و آمد هایی که به مدرسه می شد نگاه می کردم خلاصه شب اول مهر فرا رسید و من اون شب کیف ، کفش و لباس هایم را آماده و بالای س
عاشق من عاشق شب، عاشق چشمان تو هستم آغازترین نقطه ی پایان تو هستم در من اثر مهر تو یک راز مگوی است من تشنه ی این تابش پنهان تو هستم ای شعرترین ! سخت ترین قافیه! دریاب! جان غزلی، من غزلِ جانِ تو هستم در من نفس پاک اهورای تو گل کرد از روز ازل، در پِیِ تو، زآنِ تو هستم چون گیسوی آویخته بر زمزمه ی باد عمریست که بیتاب و پریشان تو هستم من شاعر سرگشته ی شبهای جدایی عمریست به این شیوه غزلخوان تو هستم امشب تو فقط ماه تماشایی من باش من عاشق شب، عاشق چشمان تو
سالها هست غزلخوان تو هستم بانو هر نفس بی سر و سامان تو هستم بانو خانه ات خوب و قشنگست و من گنجشكی كه گرفتار درختان تو هستم بانو هرچه انكار كنم باز به من میگویند مرد تبعیدی یمگان تو هستم بانو به خدا مردم این شهر همه فهمیدند من دیوانه پریشان تو هستم بانو با تو آرام ترین شاعر شهرم حتی قدر یك چای كه مهمان تو هستم بانو هاتف كلانتری(رهگذر) 19 فروردین 1394
تعدادی از حروف های ربط وابسته Die subjounktionen: weil/dass/ob/damit/obwohl weil زیرا /چون که مثال: .Ich gehe nicht in die schule, weil ich krank bin من نمی روم مدرسه چونکه من مریض هستم. dass که مثال: .Ich bin sicher. dass ich deutsch lerne kann من مطمین هستم که آلمانی را میتونم یادبگیرم. obwohl با اینکه مثال: .Ich muss zur schule gehen, obwohl ich krank bin من باید برم به مدرسه بااینکه من مریض هستم.
گفته بودم که کنارِ همه تنها هستمآمدی ، ماندی و گفتی که من اما هستمروز اول به تو آئینِ دلم  را گفتمکه اگر باشی من تا ته دنیا هستمنرم گفتی: نروم  ، تازه تو را یافته امباغ زیبای ترا اهل تماشا هستممرده بودم ،به تسلّای تو آغاز شدمباورم شد به تماشای تو زیبا هستم دلم از شوکت چشمان تو روشن شده بودغافل از آنکه فقط ، طعمه ی دریا هستمآه از این رفتن و رفتن ،به فراموشیِ باد باز هم در به درم ، یکه و تنها هستمپشت این دربه دری ها به تو می اندیشمخواب بود آمدنت
چند شب پیش، هستی گفت ظهر خواب ماماجان را دیدم.خواب دیدم توی مدرسه هستم، آجی میاد توی مدرسه، ماماجان هم پشت سرش میاد. بعد کیفمو میگیره (البته کیف صورتی کلاس‌های آموزشگاه دستش بود)، بعد سوار سرویس میشم و میرن ولی ماماجان در مدرسه می‌مونه.پرسید تعبیرش چیه؟گفتم یعنی ماماجان همیشه و همه‌جا همراهت هست. حتی وقتی میری مدرسه
به منظور بزرگداشت اولین سالگرد شهادت جانسوز مجاهد اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ( 13 دی ماه ) و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزّز همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت؛ مسابقه نقاشي با موضوع (حاج قاسم) برگزار می گردد. شرایط شرکت در این مسابقه: گروه سنی كودكان 5 تا 9 سال می‌توانند آثار خود را ارسال نمایند. سبك نقاشي آزاد است ( نقاشي با مداد رنگی، آبرنگ، گواش، زغال و). ذیل هر نقاشي مشخصات كامل شامل: نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان و
فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشي های زیبا، نماسازی های مختلف.
تحقق ارزشهای اخلاقی در مدرسه در صورتی میسر است که معلمان و کارکنان مدرسه به این ارزشها معتقد بوده ،مهارتهای لازم را براي تبدیل آنها به هدفهای رفتاری کسب کرده باشند .بسیاری از مدیران و معلمان از این شکایت دارند که به رغم اندرزهای اخلاقی که در کتب درسی دانش آموزان گنجانیده شده است و سخنانی که در خلال برنامه های صبحگاهی یا سایر مراسم مدرسه براي آنان ایراد می شود و وجود اشعار و جملات زیبایی که با خط خوش بر در و دیوار مدرسه براي جلب توجه شاگردان
محیط ظاهری و فیزیكی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، كاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمكت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محیط مدرسه.۲- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، كلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن ا
1- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشي های زیبا، نماسازی های مختلف. برگرفته از:lovlyschoolالباقی در ادامه مطلب.
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سر در مدرسه، مناسب بودن اندازه محیط مدرسه.2- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و.3- زیباسازی و تمیز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه: استفا
ویژگی های یک مدرسه شاد - فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشي های زیبا، نماسازی های مختلف. 2- زیباسازی مناسب ساختمان مدارس از جمله هماهنگی کاشی و سرامیک و سنگ - رنگ آمیزی در و دیوارها، پرده های زیبا جهت کلا س ها، زیباسازی راهروهای کلا س ها، دفتر معلمان، اتاق مشاوره و.
آموزش موثر ویژگی های یک مدرسه شاد - فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشي های زیبا، نماسازی های مختلف. 2- زیباسازی مناسب ساختمان مدارس از جمله هماهنگی کاشی و سرامیک و سنگ - رنگ آمیزی در و دیوارها، پرده های زیبا جهت کلا س ها، زیباسازی راهروهای کلا س ها، دفتر معلمان، اتاق مشاوره و.
الف) شاداب سازی ظاهری مدرسهمحیط ظاهری و فیزیكی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:1- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، كاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمكت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محیط مدرسه.2- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، كلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنو
مدرسه موقعیتی فراهم می كند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه های بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین كنند و كم كم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند.الف) شاداب سازی ظاهری مدرسهمحیط ظاهری و فیزیكی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، كاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمكت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بو
‍ تقدیم به خانواده شریف مرحوم‌ محمود اللهوردی  دوستی که هرگز ندیدمشمپندارید من رفتم؛من‌ اینجا با شما هستمبیا "شیرین"در بگشا؛صدایی آشنا هستمبیا بنشین کنار من؛هنوزم حرفها دارمهنوز درگیر سینا  آن نهال پوریا هستممرا در خاک بسپردید و بنشستید در سوگم!بپاخیزید من میپرورم مهر شما را هر کجا هستمگواهی میدهد آن برگه فوتم را مکن باورنمردم من ؛که من پاینده در قلب شما هستممریزید اشگ در سوگم؛روان را شاد میخواهمبرانگیزید شوری خوش؛که من هم همنوا هست
- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشي های زیبا، نماسازی های مختلف.  
 باز آمد بوی ماه مدرسهبوی بازی های راه مدرسه بوی ماه مهر ماه مهربانبوی خورشید پگاه مدرسه از میان کوچه های خستگیمی گریزم در پناه مدرسه باز می بینم ز شوق بچه هااشتیاقی در نگاه مدرسه زنگ تفریح و هیاهوی نشاطخنده های قاه قاه مدرسه باز بوی باغ را خواهم شنیداز سرود صبحگاه مدرسه روز اول لاله ای خواهم کشیدسرخ بر تخته سیاه مدرسه
ترجیح نماز بر امتحان آقا سید محسن جَبَل عامِلی از علمای بزرگ شیعه است، نواده‌ی برادر مرحوم آقا سید جواد، صاحب مفتاح الكرامة است. ایشان در دمشق مدرسه‌ای تأسیس كرده‌اند كه دانش‌آموزان شیعه در آن مدرسه تحت نظر آن جناب تحصیل می‌كنند حاج سید احمد مصطفوی كه یكی از تُجار قم است، گفت من از خود سید محسن اَمین شنیدم كه می‌گفت یكی از تربیت یافتگان مدرسه‌ی ما براي تحصیل علم به آمریكا مسافرت كرد از آنجا نامه‎ای براي من نوشت به این مضمون كه: چند روز
دانش‌آموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارت‌های زندگی مجبورند براي گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقت‌فرسا را آن هم غالبا با بی‌رغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعه‌یافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه می‌گذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمی‌کند بلکه بخش عمده‌ای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه می‌کند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
مهم اینه که من چی دلم میخواد، چی عشقم میکشه! بقیه هم انگار اصلا وجود ندارن! فقط و فقط من مهم هستم!! اصلا مهم نیست بقیه تو چه نکبتی زندگی کنند، فقط من مهم هستم! تو مترو نشستم. پیرزنی حدودا 60 یا 70 ساله هم اونجاس. یه کیف کوچیک رو دوششه. خیلی آروم با صدایی که بزور به دو سه نفر جلوتر میرسه میگه: الگوهای نقاشي دارم. براي بچه هاتون بخرید. بچه ها نقاشي دوس دارن! واقعا به زحمت راه میره. هر قدمی رو که بر میداره، میترسم یهو تو شلوغی مترو زمین بخوره! با خودم میگم
چگونه مدرسه شاد داشته باشیم؟؟؟؟؟؟ دانش‌آموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارت‌های زندگی مجبورند براي گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقت‌فرسا را آن هم غالبا با بی‌رغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعه‌یافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه می‌گذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمی‌کند بلکه بخش عمده‌ای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه می‌کند. اما اشکال در چیست و چه عیبی
هیچ نسخه‌ای براي توسعه و پرورش بی‌نقص یا یک مدرسه شاد و با روح و سرزنده وجود ندارد ولی می‌شود راهکارهایی براي فعال‌کردن مدرسه و کلاس تدبیر كرد تا شوق و انگیزه بیشتری در دانش‌آموزان به وجود آید و نشاط بیشتری احساس شود.
هیچ نسخه‌ای براي توسعه و پرورش بی‌نقص یا یک مدرسه شاد و با روح و سرزنده وجود ندارد ولی می‌شود راهکارهایی براي فعال‌کردن مدرسه و کلاس تدبیر كرد تا شوق و انگیزه بیشتری در دانش‌آموزان به وجود آید و نشاط بیشتری احساس شود. تشخیص اهمیت مطالب غیرکلامی، توجه به زیبایی محیط آموزشگاه و کلاس‌های درس، برگزاری جشن‌ها و مراسم مذهبی، شاداب‌سازی ظاهری در مدارس، استفاده از قاریان با صوت و لحن زیبا در صبحگاه مدرسه به صورت زنده یا با استفاده از نوارهای
در قالب اجرای طرح یك روز براي فردا » دانش آموزان مدرسه مدیریت مدرسه را بر عهده می گیرند . اجرای برخی طرح های آموزشی و تربیتی در مدارس موجب رشد حس مشاركت پذیری دانش آموزان می شود . می توان یكی از هدفهای اجرای این طرح را ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان عنوان كرد . در این روز تعدادی از بچه ها با در اختیار گرفتن تمام كارها و فعالیت هایی را كه در یك روز اولیای مدرسه به طور مستمر انجام می دهند را در دست گرفته و به نوعی حاكمیت مدرسه را به عهده می گیر
 براي تو می نویسم براي تو که تنهایی هایم پر از یاد توست  براي تو که قلبم منزلگه عشق توست  براي تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست براي تویی که تمام هستی ام در وجود تو غرق شده براي تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است   براي تویی که مرا مجذوب قلب نازنین و احساس پاک خود کردیبراي تویی که وجود بی ارزشم را محو وجود نازنین خود کردی براي تویی که هر لحظه دوری ات برايم مثل یک قرن است   براي تویی که سکوتت سخت ترین شکنجه من است   براي تویی که قل
1- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشي های زیبا، نماسازی های مختلف. 2- زیباسازی مناسب ساختمان مدارس از جمله هماهنگی کاشی و سرامیک و سنگ - رنگ آمیزی در و دیوارها، پرده های زیبا جهت کلا س ها، زیباسازی راهروهای کلا س ها، دفتر معلمان، اتاق مشاوره و.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

YariYarsani