نتایج جستجو برای عبارت :

⠀ ‏كيف جعلتني ان احبك بهذا الحجم الذي لم استطع من بعده ان احب شيئًا سواك ،♥️

إعداد: ارسلاح ظفری مقدمه: الحمد لله والصلاة والسلام على رسوله الأمین ، قائد الغرّ المحجلین ، سیدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعین ، أرسله كافة للعالمین ، بشیراً بهذا الدین الذی فیه خیر البشر أجمعین ، دین صالح لكل زمان ومكان ، دین یحتّم على المؤمنین أن یكونوا كالبنیان یعضد بعضهم بعضاً ، حیث یقول سبحانه وتعالی فی کتابه الکریم ﴿…وتعاونو علی البر والتقوی ولا تعاونوا علی الإثم والعدوان. ﴾، ﴿ولاتأكلوا اموالكم بینكم بالباطل.
ﻛﺘﺎﺏ بدعة جواز التعبد بجمیع الأدیان المؤلف : الشیخ هشام الخفاجی عدد الصفحات : 74 الحجم : ( 562 KB ) رابط التحمیل http://www.mediafire.com/file/i6u3g63a9icc3d0/ http://www.mediafire.com/file/i6u3g63a9icc3d0/ او الرابط آخر https://top4top.io/downloadf-15120zxj31-pdf.html او
اینجا تااااازه دارند برنامه ریزی می کنن که آیا برن آیا نرن! اصلا کی قراره بره؟؟! اصن کی جرات داره که از اینجا بره! نه که ممکلت این روزا خیلی سرش شلوغه و درگیر ملاقات های مهم خارجیه! مقامات ما فرصت ندارن به این مسائل دون و کوچیک رسیدگی کنن (:
هی میرم ویدئو مسیجی که کوثر واسم فرستاده رو میبینم هی لبخندم کشدار تر میشه هی تو دلم پره ذوق میشه هی گل میکنم و تازه میشم. و آره بعده چند وقت هی سبز میشم وقتی میگه سپیده میترسم از ذوق دیدنت بمیرم و به سشنبه نرسم اصلا. و خب اینکه تو حد اقل آدم مهمه یه زندگیه یه نفرم  باشی حس قشنگیه. 
شب و تنهایی و گیتار و غم و این دل بیمارمو این حال خرابم ♫♫♫♫♫♫♫♫♫ من و بیخوابی و بی تابی و دلتنگی و حسی که میده بی تو عذابم ♫♫♫♫♫♫♫♫♫ تو با یه گوشی خاموشی و تو فاز فراموشی و من در به در تو ♫♫♫♫♫♫♫♫♫ تو لبات خندونو تو چشم منه اشکه بیخیال کی به کیه فدای سر تو ♫♫♫♫♫♫♫♫♫ عشقم بعده تو چقد بده حالم به دیوونگی رسید حالم ♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ولی باز هوانو دارم ♫♫♫♫♫♫♫♫♫ دنیا اون یه جای دور منم تنها خیلی قلبمو شکست اما ♫♫♫♫♫♫♫♫♫
هی در گوشم زمزمه میکرد که " چشمات رو باز کن " و بعده این همه مدت جز اولین بار ها بود که آی کانتکت برقرار میکردیم و داشتم فک میکردم که احتمالا این همه مدت دوس داشته ارتباط چشمی داشته باشیم ولی بخاطر راحتی من چیزی نمیگفته فهمیده روی گوشام حساسم دیگ هرجا ببینه دارم ناز میکنم یا قهر کردم یا لج کردم یا خلاصه یجوری دور میگیرم ازش کافیه بره سمت گوشام سریع رام میشم بوسه ها و ناز و نوازش های بعدش رو به حدی دوس دارم که فک میکنم یکی از دلایل بزرگی که باعث م
سلامخبراستش نمیدونم چی باید بگم و از کجا باید بگمفقط خواستم یه چیزی گفته باشم تا بعد ۳ سال این وبلاگ یه آ\دیت به خودش ببینه.یادش بخیر دوران وبلاگ بازییادش بخیر همه این فضاهایادش بخیر تالار گفتمان خوانساری هایادش بخیر خاطراتمون یادش بخیر دوستی هایی که از این فضای مجازی شروع شدیادش بخیر حمایت هادعواهاجر و بحث هایادش بخیر همه اون روزهاو امیدوارم روزهای امسال تک تکمون هم روزهایی باشه با اتفاق هایی که بعده ها بگیم: یادش بخیر! سال نوتون با تاخی
خدا بیامرز با ملچ مولوچ غذا میخورد میگف نمیتونم بخورم کمیخوابید خرو پف میکرد بیدار میشد میگف نمیتونم بخوابم کهپفک میگرفتیم واسش میگف نه ضرر داره ،ما میخوردیم و اون نگا میکرد همش دهنشو ملچ ملوچ میکرد بعد میگف یدونم بدید من بخورم ،نفسیم گِتدی خیلی دلتنگتم ننه. حتی دلتنگ بوی دسشویی ک بعده دسشویی رفتنت میدادی.ازت میپرسیدیم خوبی؟میگفتی نه بابا دارم میمیرم، یه بار نشد بگی خوبی.منم میگفتم از وقتی ک چشم وا کردمو تورو دیدم گفتی داری میمیری( بعد تو
معاشرت با خویشاوندان قال امیرالمؤمنین ( علیه السلام) : و اکرم عشیرتک فانهم جناحک الذی به تطیر و اصلک الذی الیه تصیر و یدک الذی بها تصول . امام علی ( علیه السلام) فرمود: خویشاوندانت را گرامی بدار، چون آنها بال تو هستند که توسط آنها پرواز می کنی و ریشه تو هستند که به آن بر می گردی و دست تو هستند که بواسطه او دفاع می کنی. بحار الانوار، 74/ .105 2 معاشرت با خویشان و قیامت عن ابی عبد الله ( علیه السلام) : ان صلة الرحم تهون الحساب یوم القیامة.
یوم بعد یوم وأنا أشعر بغربتی فی مدینة لم تكن یوما لی ولم انتمی الیها لا بلسانی ولا بشكلی ولا اسمی. أعیش اغتراب حزین
انا من أنا؟! الى ای بقعة یرجع اصلی وجذوری؟
أعیش وارتبط وأتعامل مع أناس فی مدهمات قلبی لا أطیقهم! لكن جبراً عشت معهم اكلت و شربت و نمت وقضیت أیامی وسنینی وعمری الذی لا یرجع لی.
كفی توهمات. ما یؤلمنی الان فی هذه الساعات هو شخص یحبنی بجنون. لكن أنا كصخرة صمّا لا أستطیع أن اُشعِرُه بنفس الشعور. ما زلت أعیش فی الماضی. أعیش بالحب
جوانتر که بودم اون وقتا که هنوز ازدواج نکرده بودم وحتی وقتی که ازدواج کردم وهنوز بچه نداشتم طبع شعر وشاعری ونویسندگی خوبی داشتم .با به دنیا اومدن بچه ها شعر وشاعری خلاصه شد در خوندن و نویسندگی شد فقط مطالب سفارشی که به اجبار مجبور به نوشتنشون می شدم.البته چرا گاهی همکاری در سرودن اشعاری کودکانه در کمک به انشا یا مسابقات مدرسه صبا خانم داشتم ولی برای خودم نه.امشب دلم میخواست مثل گذشته بی خیال همه چیز شعرهای عاشقانه بگم.دروغ نگم استارتش ۴ شنب
جایگاه آب در اسلام " هو الذی انزل من السماء ماء لکم منه شراب و منه شجر فیه تسیمون"( نحل/10) خدایی که آب را از آسمان فرو فرستاد که از آن بیاشامید و درختان پرورش دهید تا از میوه آن بهره مند شوید به برگ آن حیوانات خود را بچرانید.» بدون شک منافع آب صرفا نوشیدن انسان و روییدن درختان و گیاهان و مصرف چهار پایان نیست ، بلکه بنیان حیات بر آب نهاده شده است. چنانچه در آیه ای دیگر آمده است : " و هو الذی خلق السموات و الارض فی ستة ایام و کان عرشه علی الماء."(
حضرت محمد مصطفی (ص) در این هنگام چهل سال بود. تنهایی و توجه خاص او در غار حالتی غریب در او ایجاد می‌کرد. حالتی وصف ناشدنی، ترس و ابهام از یک طرف و شعف و سبک بالی از سوی دیگر و به ناگاه در شبی از این لیالی پر قدر فرشته وحی به یکباره بر او نازل گردید با این پیام: اقرأ باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ وربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم» سائل درمانده نا امید نگردد، گر که بکوبد در سرای محمد (ص) ای که ندای اذان رسید به گوشت ه
الحركة فی المجرّدات سید غیور الحسنین خلاصة البحث یعتقد معظم الفلاسفة أنّ المجرّدات ثابتة وینفون الحركة فیها عن طریق البساطة وفقدان مزیج من القوّة والفعل. ولمّا كانت الحركة خروج الشیء من القوة إلى الفعل، ولا یتمكّن الموجود البسیط الذی هو لا یتركّب من القوة والفعل من الحركة، فیُثبت عدم إمكانیة الحركة فی المجرّدات التی تحظى بوجود بسیط لاینفعل. ولكن یجدر هنا الانتباه إلى أنّ قید "القوّة" فی الحركة لا یعنی ضرورةً الأمر الذی یمتدّ جذوره فی "ا
رسول اکرم (ص) میفرمایند:مثل الّذی یتعلّم العلم فی صغره کالنّقش علی الحجر و مثل الّذی یتعلّم العلم فی کبره کالّذی یکتب علی الماء؛حکایت کسی که در کوچکی علم آموزد چون نقش بر سنگ است حکایت کسی که در بزرگی علم آموزد چون کسی است که بر آب نویسد.
به شكرانه این نعمت بزرگ لحظه های خود را به سپاس الهی معطر می كنیم و می خوانیم الحمدا. الذی جعلنا مع المتمسكین به ولایة امیر المؤمنین و اولادهم معصومین خدای را سپاس كه ما را از متمسكین به ولایت امیر مؤمنان و فرزندان معصومش قرار داد و ما بر این تمسك افتخار می كنیم و مباهات تا لحظه ای كه جان در بدن داریم و هستیم و باز می خوانیم الحمدالله الذی هدانا لهذا و ماكنا لفهتدی لو لا ان هدانا الله .
لماذا یستحب صوم عید الغدیر وعدم حرمته؟ وكالة الحوزة _ ثمة سؤال یطرح: لماذا یستحب صوم عید الغدیر وعدم حرمته؟ وقد جاء الرد على هذا السؤال فی الموقع الالكترونی لمركز الابحاث العقائدیة الذی یشرف علیه مكتب المرجع السید علی الحسینی السیستانی. السؤال : بما ان صوم العید حرام وهو صوم عید الاضحى والفطر لماذا مكتوب فى مفاتیح الجنان "استحباب صیام یوم عید الغدیر"، فهل فی هذا تناقض ؟ الجواب : لم یرد عندنا دلیل على حرمة صوم كل یوم عید، بل الذی ورد عندنا حر
در این ساعت و لحظه؛ جمع آوری داده های پایان نامه رو تموم کردم و بستم !! ^________^358 تاCbCT که هر کدوم 4 تا انسیزور مندیبل رو شامل میشدن و از لحاظ سن و جنس بیمار و تعداد ریشه، تعداد کانال، طبقه بندی ورتوچی، کرو ریشه و جهت کرو و شدت کرو بر اساس مطالعه سیدبرگ، بررسی شدن و به اتمام رسیدن.بیشتر از تموم شدن جمع آوری داده ها، از این خوشحالم که زمین و زمان گفتن چنتا عدده دیگه.داده سازی کن بره ! ولی حقیقت ماجرا، ته دلم رضا نداد.درسته که مطالعه ی من یه مطالعه ی اپ
فرازی از وصیت ی الهی حضرت امام خمینی (ره) بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : انی تارك فیكم الثقلین كتاب الله و عترتی اهل بیتی؛ فانهما لن یفترقا حتی یردا علی الحوض . الحمدلله و سبحانك؛ اللهم صل علی محمد و آله مظاهر جمالك و جلالك و خزائن اسرار كتابك الذی تجلی فیه الاحدیه بجمیع اسمائك حتی المستاثر منها الذی لایعلمه غیرك؛ و اللعن علی ظالمیهم اصل الشجره الخبیثه . و بعد، اینجانب مناسب می دانم كه شمه ای كوتاه و قاصر د
فالولایة مشروعة واحدة ، كانت ناقصة غیر تامة حتى إذا تمت بنصب ولی الأمر بعد النبی.وإذا كمل الدین فی تشریعه ، وتمت نعمة الولایة فقد رضیت لكم من حیث الدین الإسلام الذی هو دین التوحید الذی لا یعبد فیه إلا الله ولا یطاع فیه ـ والطاعة عبادة ـ إلا الله ومن أمر بطاعته من رسول أو ولی.فالآیة تنبئ عن أن المؤمنین الیوم فی أمن بعد خوفهم ، وأن الله رضی لهم أن یتدینوا بالإسلام الذی هو دین التوحید فعلیهم أن یعبدوه ولا یشركوا به شیئا بطاعة غیر الله أو من أمر
سلامی دوباره به تنهایی .
خیلی خوبه به پای کسی بسوزی که در ب در دنبال کس دیگه . نه کس های دیگه بره
میدونی چرا ؟
چون عشق نمیمیره به این راحتیا .
باید هزار بار همینطوری بشکنی تا بعده سیزده سال از دلت دراد .
خیلیها میگن دوست داشتن بالا تر از عشقه . ولی من میگم عشق بالاترین نوع از احساسه
محبتی که یک فرزند نسبت ب مادرش داره.  اسمش دوست داشتنه .
محبتی که یک مادر نسبت به فرزندش داره.  اسمش عشقه .
ولی هرکی پیشتون اومد و دم از عشق زد رو باور نکنین . عشق از روی ن
الاستعارة التجربة العقل المتجسد عرض لمسار الفلسفة التجربیة ( 1980-1999) مع ترجمة لقسم من كتاب الفلسفة فی الجسد” فی میدان علوم الانسانیات بدا كتاب "الاستعارات التی نحیا بها" (1) لجورج لاكون ومارك جونسون ثورة حقیقیة فی رؤیة الاستعارة وآلیتها ودورها الجوهری فی كثیر من أمور حیاتنا، لكن الذی لم یتوقعه أحد هو أن یقود هذا الكتاب الى توجه فلسفی یقوم على أساس مفهوم التجسد، أی الدور الأساسی للجسد والمادة عموما فی تشكیل كثیر من رؤانا فی جوانب حیاتنا ا
معرفی امام حسن مجتبی (علیه السلام)  از زبان خود آن حضرت!حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی: در روایت هست كه وقتی امام حسن مجتبیٰ(سلام الله علیه) خودش را معرّفی كرد فرمود نحن ثانی» ، ثانی كتاب الله الّذی ورثهما رسول الله» و طبق بعضی از نسخ تالی» ، تالی كتاب الله الّذی ورثهما رسول الله(صلّی الله علیه و آله و سلّم)» اگر رسول خدا فرمود انی تاركم فیكم الثقلین» ما دوّمی قرآن هستیم ما را اگر خواستید معرّفی كنید بشناسید در حد قرآن بشناسید پایین‌تر
امام زمان همسر و فرزندی دارد؟!پاسخ: اگر چه از ظاهر بعضی روایات و ادعیه معصومین، چنین استنباط شده که آن حضرت دارای همسر و اولاد می‌باشد. اما همان طور که خواهد آمد، برخی روایات نیز که از درجه اعتبار زیادی برخوردارند، به فرزند نداشتن آن حضرت تصریح دارند.و اما ابتدا به روایاتی که به وسیله آنها می‌توان بر فرزند داشتن حضرت مهدی (عجل الله فرجه) استدلال نمود، می‌پردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:1- شیخ طوسی از مفضل بن عمر روایت می‌کند که
              سرّ خدا که عارف سالک به کس نگفت                                                              در حیرتم که باده فروش از کجا شنیدسعد بن عبدالله القمی الاشعری، قال بلیت باشدّ النواصب منازعةً فقال لی یوماً بعد ما ناظرته: تباً لک و لاصحابک، انتم معاشر الروافض تقصدون المهاجرین و الانصار بالطعن علیهم و بالجحود لمحبّة النبی لهم، فالصدّیق هو فوق الصحابه بسبب سبق الاسلام. الا تعلمون ان رسول الله صلی الله علیه و آله انما ذهب به لیلة ا
الذی ما یدرک المضمون بیتا *مثل مر التجرعه وصعب بیتا* الغبر لو بانی من یاقوت بیتا *الیضیفه ایقل مقامه ویقل فیه*
فالآیة أعنی قوله : الْیَوْمَ یَئِسَ ـ إلى قوله ـ دِیناً » تؤذن بأن دین المسلمین فی أمن من جهة الكفار ، مصون من الخطر المتوجه من قبلهم ، وأنه لا یتسرب إلیه شیء من طوارق الفساد والهلاك إلا من قبل المسلمین أنفسهم ، وإن ذلك إنما یكون بكفرهم بهذه النعمة التامة ، ورفضهم هذا الدین الكامل المرضی ، ویومئذ یسلبهم الله نعمته ویغیرها إلى النقمة ، ویذیقهم لباس الجوع والخوف ، وقد فعلوا وفعل.ومن أراد الوقوف على مبلغ صدق هذه الآیة فی ملحمتها المستفادة من
نوشتن را خدا به شما یاد داد و به قلم قسم خورد و گفت: "اقرا باسم ربک الذی خلق" اقتضای جان چو آی دل آگهی است هر که آگه تر بود جانش قوی است تو ای چشم بینا و زبان گویای مردم روزت مبارک، روز خبرنگار بر تمامی خبرنگاران علی الخصوص خبرنگاران فعال در حیطه ی محیط زیست مبارک باد
چند وقتی بود ذکر زییای مرحوم موذن زاده رو قبل از اذان می شنیدم هرچند اکثرش رو هم متوجه می شدم ولیکن بعضی جاها نامفهوم بود برام تا اینکه ذکرش رو همراه با معنی تو سایت ها پیدا کردم.  امیدوارم منم هنگام خوندن این ذکر از یاد نبرید. التماس دعا دارمتوکلت علی الحی الذی لایموت و الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَمْ یَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لا وَلَدا وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَرِیکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبِیر
أو أن المراد بالیوم هو یوم عرفة من حجة الوداع كما ذكره كثیر من المفسرین وبه ورد بعض الروایات؟ فما المراد من یأس الذین كفروا یومئذ من دین المسلمین فإن كان المراد بالیأس من الدین یأس مشركی قریش من الظهور على دین المسلمین فقد كان ذلك یوم الفتح عام ثمانیة لا یوم عرفة من السنة العاشرة ، وإن كان المراد یأس مشركی العرب من ذلك فقد كان ذلك عند نزول البراءة وهو فی السنة التاسعة من الهجرة ، وإن كان المراد به یأس جمیع الكفار الشامل للیهود والنصارى والم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

زندگی یک طلبه