نتایج جستجو برای عبارت :

احساس از اینکه دانش آموزم

پدرِ من کارگر بود پدرِ او معلم ما پولِ جهاز نداشتیم آنها پولِ عروسی به هم نرسیدیم سالها سپری شد او پزشک شدو من معلم ورزش دخترش دانش آموزم شده و گاهی من بیمارش میشوم اما آنچه هم "درد" و هم "درمان"مان شد پولِ کمِ حلالِ پدرانمان بود. امید کلهر روز معلم و روز جهانی کارگر مبارک باد. گل
به قصابی رفتم تا برای گلرخان همه دانش آموزم غذایی باب میل تدارک داده شود. قصاب ما در حالی که کارد در دست داشت و گوشت و استخوان را از هم جدا می کرد گفت حاج آقا پرسشی دارم . اگر کسی مسجد بیاید و نمازهایش را به جماعت نخواند چه حکمی دارد؟ گفتم شخصی در منزل پیامبر عزیز اسلام بود هنگامی که خواست از منزل بیرون برود عایشه با اشاره­ای به پیامبر فهماند که ببین کوتاه قامتی او را! پیامبر ناراحت شد و فرمودند چرا غیبت کردید؟! یادمان باشد غیبت و تهمت فقط گفتار
اگر دانش‌آموزی دچار افسردگی شده است و یا حس می‌کنید حال خوبی ندارد،‌ بعد از کلاس با او صحبت کنید. در هنگام سؤال کردن به چشمهایش خیره نشوید. اگر تمایل نداشت در مورد مشکلش صحبت کند، اصرار نکنید، مگر اينکه مطمئن شوید مشکل بسیار جدی است. فقط بگویید که احساس کرده‌اید، کمی گرفته است. بحث را ادامه ندهید و سراغ کار خود بروید. همین قدر که دانش‌آموز احساس کند مورد توجه شما قرار گرفته است، کافی است. توجه معلم به دانش‌آموز حس خوبی را در او ایجاد می‌کن
(7) خواص هفت آیه پر فضیلت علی علیه السلام گفت : رسول اكرم صلی اللّه علیه و آله روزی فرمود: یا علی خواهی تو را چیزی آموزم كه اگر خلق هفت آسمان و زمین جمع گردند نتوانند به تو بدی و آسیبی رسانند و هیچ كس بر تو ظفر نیابد. گفتم : بلی . فرمود: هفت آیه در قرآن است آن را این گونه بر خود بخوان و بدم . اول : از پیش رو، دوم : پشت سر، سوم : بالای سر، چهارم : به سوی پایین ، پنجم : بر طرف راست ، ششم : بر طرف چپ و هفتم : بر تمام اعضاء.
دانش‌آموزان به چه چیزی احتیاج دارند؟ نیازهای آنان در ارتباط با مدرسه و کلاس درس عبارتند از: 1 - امنیت 2- امید 3- پذیرش و مقبولیت 4- شأن و احترام 5- قدرت 6- لذت و سرگرمی 7- شایستگی این نیازها با علایق یا خواست‌ها متفاوتند زیرا آن ها تمنای مدام دانش‌آموزان هستند. برای مثال پذیرش و مقبولیت، هنگامی که دانش‌آموز احساس کند از طرف معلم مورد پذیرش نمی‌باشد ضمن احساس بی‌اتکایی و بی‌اهمیت بودن سعی خواهد کرد که مقبولیت و پذیرش را از همسالان و شاید برخی از
شادی در کلاس ، یک نیاز یا ترجیح یا …شاید یک امر تفننی ! درس دادن و آموزش دادن در کلاس یک چیز است . ولی آنچه من معلم درس می دهم را دانش آموزم یاد بگیرد ، مطلب دیگری است .تدریس و آموزش یک کار تعاملی و مشارکتی است . تعامل و همکاری بین گروه های مختلفی که، هر یک به نوعی در چگونگی آموزش و یادگیری دانش آموز نقش دارند  .یادگیری ، کاری تعاملی :تعامل بین معلم و دانش آموزتعامل بین معلمان با یکدیگرتعامل بین دانش آموزانتعامل بین دانش آموز و خانوادهتعامل بین
برای داشتن کلاسی شاد باید به دانش آموزان امید و اعتماد به نفس داد تا با خیال راحت برای پاسخ دادن به دروس خود  حاظر شوند.یکی از بهترین راه ها تشویق دانش آموز بعد از پاسخ درست سوال است این کار باعث میشود انرژی دانش آموز افزایش یابد  . زمانی که انرژی دانش آموز افزایش یابد  دانش اموز از بودن در مدرسه احساس خوبی پیدا میکند  و زمانی که دانش اموز احساس خوبی به مدرسه پیدا کند  به مراتب مدرسه شادتر وشادتر میشود.
شما نوع ورزش هستید؟ سلام! من دیمیتریس آتاناسیادیس هستم و در کنار شما هستم که به شما می آموزم چگونه سلامتی را درست کنید . یک روش زندگی! در این پادکست به شما کمک می کنم تا روش ورزش مناسب برای هر یک از شما را کشف کنید! در زیر ما یکی یکی از عواملی که به شما در انتخاب صحیح ورزش کمک می کنند را تحلیل خواهیم کرد. اول از همه ، می خواهم تأکید كنم كه ورزش وماً به معنای دویدن بر روی تردمیل یا تمرین با ماشین آلات در ورزشگاه نیست.
نیازهای آنان در ارتباط با مدرسه و کلاس درس عبارتند از: 1- امنیت 2- امید 3- پذیرش و مقبولیت 4- شأن و احترام 5- قدرت 6- لذت و سرگرمی 7- شایستگی این نیازها با علایق یا خواست‌ها متفاوتند زیرا آن ها تمنای مدام دانش‌آموزان هستند. برای مثال پذیرش و مقبولیت، هنگامی که دانش‌آموز احساس کند از طرف معلم مورد پذیرش نمی‌باشد ضمن احساس بی‌اتکایی و بی‌اهمیت بودن سعی خواهد کرد که مقبولیت و پذیرش را از همسالان و شاید برخی از همسالان نامناسب خود دریافت کند که نتی
یازهای آنان در ارتباط با مدرسه و کلاس درس عبارتند از: 1- امنیت 2- امید 3- پذیرش و مقبولیت 4- شأن و احترام 5- قدرت 6- لذت و سرگرمی 7- شایستگی این نیازها با علایق یا خواست‌ها متفاوتند زیرا آن ها تمنای مدام دانش‌آموزان هستند. برای مثال پذیرش و مقبولیت، هنگامی که دانش‌آموز احساس کند از طرف معلم مورد پذیرش نمی‌باشد ضمن احساس بی‌اتکایی و بی‌اهمیت بودن سعی خواهد کرد که مقبولیت و پذیرش را از همسالان و شاید برخی از همسالان نامناسب خود دریافت کند که نتیج
عنوانشاد بودن مدرسه موجب میشود که سلامتی روانی نیز به وحود می اورد و به همداه خود حس امنیت را در دانش آموزان می اورد زیرا زمانی که دانش آموزان احساس شادی میکنند احساس امنیت نیز میکنند. زمانی که شادی در مدرسه حکم فرما باشد  کادر مدرسه و همچنین دانش آموزان شوق بیشتری برای مدرسه امدن دارند و هم کار ها و ظایف خود را به خوبی به پایان میرسانند و این احساس خوشنودی موجب میشود به سمت اهداف درست و اصلی سوق داده شوند.
به نظر شما دانش‌آموز چه مواقعی احساس شادی می‌کند؟زمانی که احساس کند خودش است و می‌تواند آزادی عمل، فکر و اندیشه داشته باشد. نکته بعدی مشارکت‌ها و کارهای گروهی آدم‌هاست که موجب شادی و نشاط می‌شود. اگر شادی را یک موضوع فردی بدانیم و از جمع بودن حذف کنیم، معنایی نخواهد داشت، شادی در جمع و مشارکت معنا پیدا می‌کند. آسان‌ترین راه شادی این است که یک فیلم یا کلیپ یا موسیقی شاد پخش کنیم و احساس کنیم توانسته‌ایم به وظیفه ملی و میهنی خود عمل کنیم
به نام آنکه علم را آفرید تا ریشه اش در قلبمان جوانه بزند . مدرسه زیباست،زشتی های آن تقصیر ماست. مدرسه همان کتابی است که می توان از هر ورقش علم آموخت. آری،من مدرسه را با جان و دل دوست دارم.درست است،به خاطر رفیق های فابریک،معلم های عزیز،علم هایی که در آن می آموزم،شاید علم آموزی دشوار باشد ولی لذتش آن دشواری را می سوزاند. به فرمان رهبری؛خبرداد شاید همین علم آموزی باشد که قلبم حس خاصی به مدرسه دارد.نمی دانم
قلندر مشرقی: میتونی تصورش کنی؟؟؟ اينکه توی خونه ی خودت احساس غربت بکنی. اينکه توی کشور و میهن خودت احساس کنی به اینجا تعلق نداری و طبیعتا به هیچ کجای دیگه ای بر روی این سیاره هم نمیتونی احساس تعلق کنی. چرا؟؟؟ چی میشه که یه آدم توی خونه ی خودش احساس بیگانگی پیدا میکنه، احساس وصله ناجور بودن.
این نیازها با علایق یا خواست‌ها متفاوتند زیرا آن ها تمنای مدام دانش‌آموزان هستند. برای مثال پذیرش و مقبولیت، هنگامی که دانش‌آموز احساس کند از طرف معلم مورد پذیرش نمی‌باشد ضمن احساس بی‌اتکایی و بی‌اهمیت بودن سعی خواهد کرد که مقبولیت و پذیرش را از همسالان و شاید برخی از همسالان نامناسب خود دریافت کند که نتیجه‌ای جز دردسر برای معلم ببار نمی‌آورد. برخلاف نیازها، خواست ها یا علایق شامل مواردی است که ما دوست می‌داریم و فقدان آن ها ما را با
دانش آموزان در یک مدرسه ی شاد و با نشاط به عواملی برای شاد بودن نیاز دارند.این نیازها با علایق یا خواست‌ها متفاوتند زیرا آن ها تمنای مدام دانش‌آموزان هستند. برای مثال پذیرش و مقبولیت، هنگامی که دانش‌آموز احساس کند از طرف معلم مورد پذیرش نمی‌باشد ضمن احساس بی‌اتکایی و بی‌اهمیت بودن سعی خواهد کرد که مقبولیت و پذیرش را از همسالان و شاید برخی از همسالان نامناسب خود دریافت کند که نتیجه‌ای جز دردسر برای معلم ببار نمی‌آورد. برخلاف نیازها، خ
لباس فرم مناسب دانش‌آموزان می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در مدارس داشته باشد. لباس فرم مناسب دانش‌آموزان می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در مدارس و احساس امنیت آنان در مدرسه و خارج از آن داشته باشد. در فرهنگ غنی اسلامی تاکید فراوانی بر حمایت از قشر ضعیف شده است که از این نظر لباس فرم یکسان و یک‌رنگ نقش ویژه‌ای در کاهش فاصله طبقاتی داشته و می‌تواند موجب آن شود که هیچ دانش‌آموز کم بضاعتی احساس کمبود و س
لباس فرم مناسب دانش‌آموزان می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در مدارس داشته باشد. لباس فرم مناسب دانش‌آموزان می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در مدارس و احساس امنیت آنان در مدرسه و خارج از آن داشته باشد. در فرهنگ غنی اسلامی تاکید فراوانی بر حمایت از قشر ضعیف شده است که از این نظر لباس فرم یکسان و یک‌رنگ نقش ویژه‌ای در کاهش فاصله طبقاتی داشته و می‌تواند موجب آن شود که هیچ دانش‌آموز کم بضاعتی احساس کمبود و س
مقدمه: دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. تعریف بی انضباطی ایزابل كلاك:بی انضباطی را رفتاری می داند كه از طرف تعدادی از دانش‌آموزان انجام می شود و مشكلاتی را برای فرد معلم به وجود می‌آورد و معلم را در راه رسیدن به هدف كه ارتقای تحصیلی
طرز برخورد با دانش‌آموزان حواس‌پرت طرز برخورد با دانش‌آموزان حواس‌پرت بازدید : 5523 | تاریخ : دوشنبه، 16 اسفند 1389 طرز برخورد با دانش‌آموزان حواس‌پرت نویسنده:فاطمه اندرخورا حواست کجاست؟ - مامان! اون گربه را نگاه کن؛ داره کجا راه میره! این بازی همیشه رضا» بود. اوایل فکر می‌کردم برای اينکه جواب سوال‌ها را ندهد مدام خودش را به آن راه می‌زند. حواسش به همه‌چی بود، جز درس. به معلم‌اش گفتم. انگار داغ دل او را هم تازه کردم؛ ناراحت گفت: سرکلاس هم‌
1- امنیت 2- امید 3- پذیرش و مقبولیت 4- شأن و احترام 5- قدرت 6- لذت و سرگرمی 7- شایستگی این نیازها با علایق یا خواست‌ها متفاوتند زیرا آن ها تمنای مدام دانش‌آموزان هستند. برای مثال پذیرش و مقبولیت، هنگامی که دانش‌آموز احساس کند از طرف معلم مورد پذیرش نمی‌باشد ضمن احساس بی‌اتکایی و بی‌اهمیت بودن سعی خواهد کرد که مقبولیت و پذیرش را از همسالان و شاید برخی از همسالان نامناسب خود دریافت کند که نتیجه‌ای جز دردسر برای معلم ببار نمی‌آورد.
 اگر دانش‌آموزی دچار افسردگی شده است و یا حس می‌کنید حال خوبی ندارد،‌ بعد از کلاس با او صحبت کنید. در هنگام سؤال کردن به چشمهایش خیره نشوید. اگر تمایل نداشت در مورد مشکلش صحبت کند، اصرار نکنید، مگر اينکه مطمئن شوید مشکل بسیار جدی است. فقط بگویید که احساس کرده‌اید، کمی گرفته است. بحث را ادامه ندهید و سراغ کار خود بروید. همین قدر که دانش‌آموز احساس کند مورد توجه شما قرار گرفته است، کافی است.توجه معلم به دانش‌آموز حس خوبی را در او ایجاد می‌ک
در این دو سال اخیر احساس میکنم که بیشتر از اينکه دخترم رومیسا از من تاثیرپذیر باشه من از رفتار اون تاثیر میگیرم. برای نمونه دیروز زنم قرمه سبزی پخته بود گفت شروع کنید منم چند تا ظرف رو بشورم بیام رومیسا به جای اينکه با قاشق غذاشو بخوره سرش رو اورد تو ضرف غذا و گفت که من بزم و صداشو هم در میاورد و از من هم خواست که مثل خودش غذا بخورم من هم گفتم پس من هم گاوم و صدای گاو دراوردم و مثل اون داشتم غذا میخوردم زنم وقتی دید خشکش زد و گفت که توف به این زندگ
اگر دانش‌آموزان احساس کنند که در کلاس درس فقط شما صحبت می‌کنید و نظر آنها برای شما اهمیت ندارد، انگیزه‌ای برای حضور در کلاس و گوش دادن به درس نخواهند داشت. اما اگر نظر آنها را در مورد یک موضوع خاص ی، یک متن ادبی یا میزان اعتبار یک آزمایش علمی بپرسید، علاقه‌ی بیشتری به موضوع درس نشان می‌دهند و ایده‌ها و نظرات خود را در کلاس مطرح می‌کنند. اگر احساس کنند معلم به حرف‌های‌شان گوش می‌دهد،‌ از لاک خود بیرون می‌آیند و در بحث‌های کلاسی شر
 اگر در تمام مدت کلاس فقط شما صحبت کنید، کلاس برای دانش‌آموزان کسل کننده می‌شود و باید انتظار چرت زدن دانش‌آموزان را هم داشته باشید. دنبال راهی باشید که دانش‌آموزان در تمام مدت حضور در کلاس، با اشتیاق به درس گوش کنند. از دانش‌آموزان هم بخواهید در کلاس مشارکت داشته باشند. سؤال بپرسید ولی همه‌ی دانش‌آموزان را مخاطب سؤال خود قرار ندهید، بهتر است یکی از دانش‌آموزان را صدا بزنید و سؤال خود را مستقیم از او بپرسید، وقتی سؤال از کل کلاس پرسیده
 شاید یک امر تفننی ! درس دادن و آموزش دادن در کلاس یک چیز است . ولی آنچه من معلم درس می دهمرا دانش آموزم یاد بگیرد ، مطلب دیگری است .تدریس و آموزش یک کار تعاملی و مشارکتی است . تعامل و همکاری بین گروه های مختلفی که ،هر یک به نوعی در چگونگی آموزش و یادگیری دانش آموز نقش دارند.یادگیری ، کاری تعاملی :تعامل بین معلم و دانش آموزتعامل بین معلمان با یکدیگرتعامل بین دانش آموزانتعامل بین دانش آموز و خانوادهتعامل بین والدین و اولیاء مدرسه………………….تعا
 شادی در کلاس ، یک نیاز یا ترجیح یا …شاید یک امر تفننی ! درس دادن و آموزش دادن در کلاس یک چیز است . ولی آنچه من معلم درس می دهم را دانش آموزم یاد بگیرد ، مطلب دیگری است .تدریس و آموزش یک کار تعاملی و مشارکتی است . تعامل و همکاری بین گروه های مختلفی که ، هر یک به نوعی در چگونگی آموزش و یادگیری دانش آموز نقش دارند  .یادگیری ، کاری تعاملی : تعامل بین معلم و دانش آموزتعامل بین معلمان با یکدیگرتعامل بین دانش آموزانتعامل بین دانش آموز و خانوادهتعامل بی
فرازی از فیه مافیهدر این دنیا اگر همه چیز فراموش کنی باکی نباشد. تنها یک چیز از یاد مبر. تو برای کاری به دنیا آمدی که اگر آن به انجام نرسانی، هیچ کار نکرده‌ای.از آدمی کاری بر‌آید که آن کار نه از آسمان بر‌آید و نه از زمین و نه از کوه‌ها، اما تو ‌گویی کارهای زیادی از من بر‌آید، این حرف تو به این ‌ماند که شمشیر گرانبهای شاهانه‌ای را ساطور گوشت کنی و گویی آن شمشیر را بیکار نگذاشته‌ام، یا در دیگی زرین شلغم بار کنی یا کارد جواهرنشان به دیوار فرو
20 نکته برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان نسبت به درس ریاضی در : ریاضی ایجاد انگیزه در دانش آموزان طوری که با اشتیاق پذیرای یادگیری باشند یکی از مهم ترین جنبه های آموزش ریاضی است . ۱ - اهداف و کاربرد درس جدید را در آغاز برای دانش آموزان بیان کنیم. ۲- ارائه مطالب درس به صورت طرح پرسش های جالب ۲- باید تلاش نمود در دانش آموزان احساس نیاز به وجود آورد. ۳- وقتی دانش آموز در اثر شکست در درس جدید، نگرش منفی پیدا کرد باید به او کمک کرد تا در درس جدید موفقیت ک
اگر دانش‌آموزی دچار افسردگی شده است و یا حس می‌کنید حال خوبی ندارد،‌ بعد از کلاس با او صحبت کنید. در هنگام سؤال کردن به چشمهایش خیره نشوید. اگر تمایل نداشت در مورد مشکلش صحبت کند، اصرار نکنید، مگر اينکه مطمئن شوید مشکل بسیار جدی است. فقط بگویید که احساس کرده‌اید، کمی گرفته است. بحث را ادامه ندهید و سراغ کار خود بروید. همین قدر که دانش‌آموز احساس کند مورد توجه شما قرار گرفته است، کافی است.توجه معلم به دانش‌آموز حس خوبی را در او ایجاد می‌کن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

یو پی اس در تهران