نتایج جستجو برای عبارت :

اگر مسیر را ادامه بدهیم به سه راه می رسیم . ما سمت راست را می گیریم به سمت کاخ گلستان روانه می شویم. از اینجا تا کاخ حدود 10 الی 15 دقیقه طول می کشد. در مسیر که حرکت می کنیم به فضایی باز می رسیم که به میدان سبزه میدان مشهور است. از آنجا ورودی به داخل بازا

به نام خدایکی از مزیت های استان های شمالی از جمله استان گلستان در دسترس بودن مسيرهای جنگلی و کوهستانی با کمترین هزینه ممکن است. مثلاً شهرستان گرگان؛ شما با اتوبوس و وسایل عمومي تا پای کوه و جنگل مي توانید بروید. من هم با اینکه دیر حرکت کرده بودم نزدیکترین مسير را انتخاب کردم و رفتم ناهارخوران و از مسير سمت راست به سمت گرگان نما حرکت کردم. حدود 40 دقيقه طول کشید. از گرگان نما تا تنبله را با دوی نرم دویدم. دویدن در ارتفاعات را اسکای رانینگ مي گو
 بعد از اینكه یه شب خوب رو در كنار دوست خوبمون آقا سعید گذروندیم از دلیجان زدیم بیرون به سمت اصفهان حركت كردیم اول صبح خنك بود و مسير هم خوب بود شیب خیلی زیبادی نداشتیم البته بعد از چند ساعت یه چند تا شیبی رو داشتیم كه حسابی بهمون حال  دادش بعد یه چند تا سرازیری خورد كه تلافی اون حال دادن های سربالایی رو درآوردش حدود ظهر هوا خیلی گرم بودش كه هر چند ساعتی یه چند دقيقه ای زیر سایه درختی یا تابلوی پیدا ميكردیم ميرفتیم یه چرت ده دقيقه ای ميزدیم و د
عملکردرمزشکست ناپذیریراست ، A ، راست ، چپ ، راست ، RB ، راست ، چپ ، Y ، Aحداکثر سلامت + زرهB ، X ، A ، RT ، Y ، LB ، B ، راست ، LB ، LB ، LB ، XاسلحهRT, Y, چپ  , A, LB, راست , Y , پایین , LB, LB, LB, Xپرش بلندچپ ، چپ ، Y ، Y ، راست ، راست ، چپ ، راست ، RT ، RB ، Xجاذبه ماهچپ ، چپ ، LB ، RB ، LB ، راست ، چپ ، LB ، چپزیاد شدن ستاره های تحت تعقیب پلیسRT ، B ، RB ، RB ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راستکم شدن ستاره های تحت تعقیب پلیسRT ، B ، RB ، RB ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپدویدن سریعY ، چپ ، راست ، راس
درس چهارده م: حمله‌ی حیدری» 1 ـ مبارزان حاضر در ميدان جنگ به دقّت نگاه مي‌کردند تا ببینند چه كسی اوّل برای جنگ آماده مي شود (جنگ را شروع مي كند). 2 ـ كه ناگهان عمرو، آسمان جنگاوری، اسبش را به حركت درآورد و گرد و خاك به راه انداخت. 3 ـ وقتی آن كوه آهن (عمرو) به ميدان جنگ آمد، همه جای ميدان جنگ به فولاد تبدیل شد. 4 ـ عمرو به ميدان جنگ آمد و نفس تازه كرد.آنگاه ایستاد و حریف خواست. 5 ـ دوستِ خداوندِ جهان‌آفرین (حضرت محمّد)، به چهره‌ی مؤمنان نگاه كرد.
ساعت 5 صبح روز جمعه 22 شهریور 1398 به همراه همنورد مهدی حسین زاده در شهر اقلید از خواب برخواسته و عازم جاده کوه بل شدیم، با راهنمایی جی پی اس گوشی به منطقه ای رسیدیم که تابلوی قله بل و کارخانه آسفالت شهرداری اقلید نصب بود، مسير از اينجا خاکی شد و البته در قسمتهایی از بستر شنی رودخانه خشک عبور کردیم. به علت وجود راههای فرعی بهتر است از جی پی اس موبایل برای پدا کردن مسير استفاده شود. پس از نیم ساعت رانندگی در جاده خاکی که از کنار منطقه سنگنوردی زانو
نشانه رد پاى انسان  : اگر جفت پا باشد به سمت سر انگشتان رفته و عناصر غیر طبیعى از قبیل برجستگى ، فرورفتگى ، تل خاکى یا تل سنگى و یا چند سنگ بزرگ روى هم انداخته ميگردیم و هدفمان زیر آنجا خواهد بود. اگر تک پا باشد  :وقتى پاى راست بود ، پاى خود را روى آن قرار ميدهیم  و کاوش و بررسى ها را از منطقه سمت راست نسبت به پا انجام ميدهیم ولى اگر پاى چپ بود همين موارد را بالعکس انجام ميدهیم نکته بسیار مهم :  وقتى رد پا را در داخل تونلها و یا راهرو هاى زیر زمي
نام کلینیک تلفن نشانی رویال 34212373 رجایی شهر،بلوارملکشاه، روبروی پاساژ ملاصدرا،پ 10 نیکان 32505464 عظیميه،ميدان مهران،جنب بستنی کشفی،پ 125 معلم 325368 آزادگان نرسیده به ميدان طالقانی نبش کوچه نرگس تبسم 32272050 چهارراه طالقانی ، طالقانی شمالی روبروی بلوار ماهان بن بست نسیم بهبد 32402374 بین ميدان شهداوچهارراه طالقانی رسا 32550801 ميدان اسبی،ابتدای استقلال جنوبی،روبروی مسجد حجت https://www.bimehasia.com/
پس از 5 ماه دوری از كوهستان  روز جمعه مورخه /8/97 ساعت 30/6 از ميدان دربند در یك هوای بارانی بصورت انفرادی شروع به حركت نمودم و ساعت 30/8 به شیر پلا رسیده و صبحانه خوردم مثل هميشه شور وشوق  به چشم ميخورد پس از یك ساعت استراحت و تعویض لباس و صرف صبحانه راس ساعت 30/9 در یك هوای سرد و شروع بارشهای برف از یال جنب پناهگاه بالارفته وساعت 15/11 به جانپناه اميری رسیده و استراحت كردم هوا طوفانی بود و برخی ها ساز برگشت را ميزدند و  باپوشیدن تجهیزات لازم 45/11 ادامه
صعود اعضای هیات کوهنوردی نیشابوربه قله اوشکروزجمعه با دودستگاه سواری از ميدان آزادی  به سمت روستای رود حرکت کردیم. ساعت حرکت از ميدان آزادی 6/15 بود.پس ازرسیدن به روستای رود، حرکت گروه با سرقدمي آقای اسلامي به سمت بالای روستامال) و در امتداد رودخانه شروع شد. بعد از گذشتن از کوچه‌ها و باغ‌ویلاهای در حال ساخت ساعت 6/30 به ابتدای مسير رودخانه در دره باغ رود رسیدیم. در مسير  و بستر رودخانه چند بار مجبور به عبور از رودخانه شدیمآب خیلی بالا نبود ب
یکی از جاهای دیدنی اصفهان ميدان نقش جهان است که به جرات مي توان گفت یکی از بزرگترین و زیباترین ميدان های جهان محسوب مي شود. این ميدان با ۵۰۷ متر طول و ۱۵۸ متر عرض، چهار اثر تاریخی اصفهان شامل مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد امام، سر در بازار قیصریه و کاخ عالي قاپو را در خود جای داده است. این ميدان در دورانی که صفویان اصفهان را به عنوان پایتخت انتخاب کردند، احداث شد. اطراف ميدان نقش جهان ۲۰۰ حجره ۲ طبقه وجود دارد که گردشگران علاوه بر بازدید از این ميد
روستای کندر در ابتدای جاده کرج چالوس قرار داشته و یکی از روستاهای زیبای منطقه مي باشد.روستای وردیج نیز یکی از روستاهای تهران در غرب تهران مي باشد.مسير پیاده روی کندر به وردیج و یا بالعکس از مسيرهای مورد علاقه دوچرخه سواران ، موتورسواران و کوهنوردان مي باشد.نکته جالب این مسير وجود کوههای با اشکال خاص شبیه ارواح بوده که به ارواح سنگی نیز معروف مي باشند.

صبح جمعه ساعت 6:30 مطابق معمول گروه از ميدان انقلاب حرکت و حدود ساعت 8 به روستای کندر رسیدی
اول قرار بود كه یك روز اضافه تو اصفهان بمونیم ولی نشد و تصميم گرفتیم صبح زودتر بزنیم بیرون كه برناممون تا شهر رضا بود رو بیایم بجاش شهر رضا كه حدود ٨٠ كیلومتر بود و تا ظهر ميرسیدیم استراحت كنیم هم از برنامه جلو باشیم هم استراحت كرده باشم ولی صبح از شدت خستگی خواب موندیم و حدود ساعت ٧:٣٠ صبح بیدار شدیم كه آقا محسن زحمت كشیده بودن صبحونه حاظر كرده بودن دیگه جاتون خالي تا صبحونه رو خوردیم و وسایل رو جمع كردیم و زدیم بیرون با آقا محسن خداحافظی كرد
رعایت حق تقدم عبور در تقاطع ها : هنگام رانندگی حق تقدم عبور در خیابانهای فرعی که مي خواهیم وارد خیابان اصلی شویم  ، به این صورت خواهد بود ، اولاً اگر بخواهیم گردش به چپ کنيم حق تقدم به این صورت خواهد بود که وسیله نقلیه ای که در مسير مجاز خود در حال حرکت است حق تقدم عبور دارد ، ثانیاً حق تقدم عبور وسیله ی نقلیه ای که از سمت مقابل و در مسير خود در حال حرکت مي باشد ، ثالثاً حق تقدم عبور وسیله ی نقلیه ای که از فرعی مي خواهد وارد خیابان اصلی شود . اگ
به گزارش راه اترک، پایین بودن قیمت کرایه ی حمل محصولات کشاورزی مهمترین دلیل اعتراض کاميون داران شرق گلستان است.
جمعی از کاميون داران شرق گلستان در یک حرکت اعتراضی با کاميون های خود مسير گنبد تا آزادشهر را به شکل کاروانی حرکت کردند.
هنوز هیچ مقام مسئولی به اعتراض چند روزه کاميون داران پاسخ نداده است.
فیلم زیر توسط شهروند خبرنگار راه اترک تهیه شده است.
انتهای پیام/جامي
جان رفت و ما به آرزوی دل نمي رسيم هرچند مي رویم به منزل نمي رسيم برقیم و بلکه تند تر از برق و رعد نیر وین طرفه ترکه هیچ به محمل نمي رسيم لطف خدا مدد کند از ناخدا چه سود تا باد شرطه نیست به ساحل نمي رسيم
سفره هفت سین هم یکی از رسوماتی است که قبل از سال تحویل ان را درست مي کنيم که سبزه هم جزو آن مي شود. شما با این کار هنر خانه داری خودتان را کامل و هم نشان مي دهد که همه چیز را خودتون در خانه درست مي کنید. مشاهده در ادامه مطلب .
بنام خداوند جان آفرین             حکیم سخن در زبان آفرین  گزارشدوچرخه سواری به سد اکباتان تیر ماه98 مدتها در فکر این بودم که با دوچرخه به سد اکباتان بروم. بعد از هماهنگی لازم با دوست و همنورد خوبم جناب آقای مجید شاملو روز دوشنبه مورخه 4/25/ 98 قرارگذاشتیم که راس ساعت 5:45 از ميدان مخابرات شهرک بهشتی به سمت سد اکباتان برنامه مفرح دوچرخه سواری را اجرا کنيم . ساعت 5:30از منزل حرکت کردم.و سر ساعت قرار در محل قرار حاضر شدم . و باتفاق دوست خوبم از مسير جاده ت
ساعت 5:00صبح روز چهارشنبه 15 آبان 1398 به اتفاق گروه کوهنوردان ایران زمين با یک دستگاه اتوبوس از ميدان بهمن تهران به سمت بوشهر به راه افتادیم. حدود ساعت 20 شب به شهر اهرم رسیدیم. ساعت 21به روستای گشی رسیده و آماده شروع پیمایش شدیم. نهایتا ساعت22 شب همان روز پیمایش از مبدا در روستای گشی به ارتفاع 350متر از سطح دریا آغاز شد و بعد از طی مسيری و حدود یک ساعت عبور از ميان نخلستان ها و کنار رودخانه ای خشک از آخرین لوله آب مقداری آب برداشتیم. ارتفاع آخرین محل ب
یکی از مناطق بکر و دیدنی محدوه ی کویر مرنجاب منطقه ای به نام چاه آب شیرین است. برای رفتن به این نقطه ی از کویر باید به ميدان فولاد آران وبیدگل که رسیدی مستقیم وارد جاده ی خاکی مرنجاب بشوی . بعداز 15 کیلومتری جاده به محدوده ای به نام خطف شکن یا خطب شکن مي رسی که درحدود 12 کیلومتر دیگر باید بروی تا به دو راهی مرنجاب ودامداری حسین پور مي رسی .به سمت راست به طرف دامداری مي روی .از آنجا باید با پای پیاده کویرنوردی را شروع کنی .مسير از دامداری تا چاه آب شی
چرا هیچگاه مسابقه "خرسواری" برگزار نمي شود؟! پس از انجام تحقیقات ميدانی و عملی بسیار جانورشناسان، مشخص شد که اسب ها در ميدان مسابقه فقط در خط راست و مستقیم حرکت کرده و نه تنها مانع جلو رفتن و تاختن سایر اسبها به جلو نمي شوند، بلکه هرگاه سوارکار خودشان یا سایر اسبها به زمين بیفتد، تا حد امکان که بتوانند آن سوارکار سقوط کرده را لگد نمي کنند. اما خرها وقتی در خط مسابقه قرار مي گیرند، پس از استارت اصلا توجهی به جلو و ادامه مسير مسابقه به صورت مستق
منظور جریان همگرا چیست ؟ : هنگام رانندگی وارد شدن از یک شریانی به یک شریانی که جریان ترافیک در آنجا یکی مي شود ، جریان همگرا گویند . و یا به عبارت ساده تر در جریان همگرا مسير ترافیک از سمت راست صورت مي گیرید ، و جریان دیگر از سمت چپ انجام مي گیرد . باید حواسمان باشد ما در مسير خود حرکت کنيم ، و خود را به طرف جریانی که حرکت ترافیک در آن جریان دارد نکشیم . پس وارد شدن از یک خیابانی به یک خیابانی دیگر را جریان همگرا گویند .
ساعت 16عصر روز یکشنبه 17شهریور 1398 به همراه همنورد مهدی حسین زاده به سمت یزد به راه افتادیم، حدود 23شب به شهر تفت رسیدیم و استراحت کردیم، صبح دوشنبه ساعت 5صبح از خواب برخواسته و از جاده کمربندی تفت به سمت جاده طزرجان و ده بالا رفتیم، حدود 26 کیلومتر تا ده بالا و سپس شیخ علیشاه ادامه مسير دادیم و نهایتا در انتهای مسير آسفالته کنار رودخانه خشک ماشین را پارک کردیم و ساعت 6:30 صبح از ارتفاع 2500 متری روستا به سمت دره نجیب به راه افتادیم. در ابتدا پاکوب کام
مست شدن : مثلث ، راست ، راست ، چپ ، راست ، مربع ، دایره ، چپ انفجار خیلی : بزرگ راست ، مربع ، ضربدر ، چپ ، R2 ، R1 ، چپ ، راست ، راست ، L1 ، L1 ، L1 برای مشاهده ی بقیه ی رمز ها بر روی گذینه ی ادامه ی نوشته کلیک کنید .
به شهر ایلام رفتیم و از ایلام به سمت شهر ملکشاهی ادامه مسير دادیم، از ملکشاهی نیز حدود 15 کیلومتری به سمت روستای چشمه پهن رفتیم و یک کیلومتر مانده به روستا روبروی مرغداری ابتدای مسير کوهپیمایی کان صیفی است. ماشین را روبروی مرغداری پارک کردیم و عصر روز یکشنبه قصد صعود داشتیم که تا ارتفاع 1700 بالارفتیم و به خاطر خراب شدن هوا برنامه کنسل شد و به پایین بازگشتیم.ساعت 8: روز دوشنبه 22 مهر 1398 از جلوی مرغداری نزدیک روستای چشمه پهن به ارتفاع 1350 متر پیم
بازی کراش ماشینی رو در نظر بگیرید که در طی مسير بسته هایی رو دریافت ميکردید که داخل هرکدوم به تصادف اسلحه ای بود، اينجا هم شما در طول مسير اسلحه جمع ميکنید. لذت رقابت چیزیه که در بازی Speedrunners خوب بهش توجه شده. شما باید سعی ميکنید از رقیبان خودتون عقب نیافتید تا از دور حذف نشید. دوربین نزدیک و دور نميشه اما طوری حرکت ميکنه که همه داخل صفحه باشند مگر اینکه یکی خیلی عقب بیافته. وقتی همه اونقدر عقب بیافتن که از صفحه خارج بشن، نفر اول امتیاز ميبره.
صبح روز چهارشنبه 28 خرداد 1399 به اتفاق همنوردان علی قاسمي و حميدرضا شاهمحمدی به سمت ازنا و روستای کمندان به راه افتادیم. ساعت 6:50صبح ماشین را در مجاورت روستا و محل پارکینگ تونل برفی(کارخانه آب معدنی سراب) پارک کردیم و پیمایش را آغاز کردیم. حدود بیست دقيقه در پاکوبی مشخص ادامه مسير دادیم تا به ابتدای دوراهی دره های تونل برفی و مسير کولجنو رسیدیم ، مسير شرق را به سمت کولجنو ادامه دادیم و از رودخانه گذر کردیم ، به تدریج به شیب مسير افزوده مي شد.ساع
با روش اولترافیلتراسیون آب چه مواد و آلاینده‌هایی از داخل آب حذف مي‌شوند؟ اندوتوکسین‌ها و مواد سمي که در مسير آب و فعاليت‌های شیميایی داخل آب تولید مي‌شوند. پلاستیک‌ها که معمولا از داخل مسير ورودي تصفیه آب صنعتی وارد آب مي‌شوند. پروتئین‌ها (آب نباید حاوی پروتئین باشد وگرنه مزه و طعم بدی خواهد داشت. سیلیکا و ترکیباتی که در مسير لوله‌کشی وارد آب مي‌شوند. لای و لجن و ذرات معلق دوده و موادی نظیر کربن دی‌اکسید که از طریق هوا وارد آب مي‌شو
ادامه خاطراتی از شهید ابراهیم هادی (رحمته الله علیه): سال اول جنگ بود. به مرخصی آمده بودیم. با موتور از سمت ميدان سرآسیاب به سمت ميدان خراسان در حرکت بودیم. ابراهیم (شهید ابراهیم هادی)عقب موتور نشسته بود. از خیابانی رد شدیم. ابراهیم یک دفعه گفت: امير وایسا! من هم سریع آمدم کنار خیابان. با تعجب گفتم. چی شده؟! گفت: هیچی، اگر وقت داری بریم دیدن یه بنده خدا!‌ من هم گفتم: باشه، کار خاصی ندارم. با ابراهیم داخل یک خانه رفتیم.
پادشاهی قصد کشتن اسیری کرد. اسیر در آن حالت نااميدی شاه را دشنام داد. شاه به یکی از وزرای خود گفت: او چه مي گوید؟ وزیر گفت: به جان شما دعا مي کند. شاه اسیر را بخشید. وزیر دیگری که در محضر شاه بود و با آن وزیر اول مخالفت داشت گفت: ای پادشاه آن اسیر به شما دشنام داد. پادشاه گفت: تو راست مي گویی اما دروغ آن وزیر که جان انسانی را نجات مي دهد بهتر از راست توست که باعث مرگ انسانی مي شود. جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت
نیروی خالص یعنی چه؟به زبان خیلی ساده اگر نیروهایی که در دو جهت مخالف بر جسم وارد مي شوند را از هم کم کنيم تفاضل این نیروها مي شود نیروی خالص. مثلا اگر بر یک جعبه دو نیرو وارد شود یکی نیروی 20 نیوتنی به سمت راست و دیگری نیروی 10 نیوتنی به سمت چپ تقاضل این دو نیرو برابر است با 10 نیوتن به سمت راست. یعنی این که بر این جسم یک نیروی خالص 10 نیوتنی به سمت راست وارد مي شود. حالا خودتان تصور کنید اگر بر یک جسم یک نیروی خالص 10 نیوتنی وارد شود چه اتفاقی مي افتد؟