نتایج جستجو برای عبارت :

من دانش امدزی هستم که

من خودم را دوست دارم.من دوست داشتی هستم .من لایق بهترین ها هستم .من موفق هستممن باهوش هستممن با انرژی هستم .من با اراده هستم .من مثبت اندیش هستممن فوق العاده هستممن توانایی رسیدن به همه اهدافم را دارا هستممن توانا هستممن صادق هستم .من سالم هستممن در سلامتی کامل هستممن ثروتمند هستم .
دلتنگ دانش آموزانی هستم که بیش از پیش در این بحران نگران آموزششان هستم. معلم بودن خیلی شغل خووووبیه. کوچیک بودم معلم بودنو دوست داشتم ولی الان عاشق شغلمم. وروجکای دوست داشتنی من موفقیت همتون آرزوی قلبیه منه.
عاشق من عاشق شب، عاشق چشمان تو هستم آغازترین نقطه ی پایان تو هستم در من اثر مهر تو یک راز مگوی است من تشنه ی این تابش پنهان تو هستم ای شعرترین ! سخت ترین قافیه! دریاب! جان غزلی، من غزلِ جانِ تو هستم در من نفس پاک اهورای تو گل کرد از روز ازل، در پِیِ تو، زآنِ تو هستم چون گیسوی آویخته بر زمزمه ی باد عمریست که بیتاب و پریشان تو هستم من شاعر سرگشته ی شبهای جدایی عمریست به این شیوه غزلخوان تو هستم امشب تو فقط ماه تماشایی من باش من عاشق شب، عاشق چشمان تو
سالها هست غزلخوان تو هستم بانو هر نفس بی سر و سامان تو هستم بانو خانه ات خوب و قشنگست و من گنجشكی كه گرفتار درختان تو هستم بانو هرچه انكار كنم باز به من میگویند مرد تبعیدی یمگان تو هستم بانو به خدا مردم این شهر همه فهمیدند من دیوانه پریشان تو هستم بانو با تو آرام ترین شاعر شهرم حتی قدر یك چای كه مهمان تو هستم بانو هاتف كلانتری(رهگذر) 19 فروردین 1394
گفته بودم که کنارِ همه تنها هستمآمدی ، ماندی و گفتی که من اما هستمروز اول به تو آئینِ دلم  را گفتمکه اگر باشی من تا ته دنیا هستمنرم گفتی: نروم  ، تازه تو را یافته امباغ زیبای ترا اهل تماشا هستممرده بودم ،به تسلّای تو آغاز شدمباورم شد به تماشای تو زیبا هستم دلم از شوکت چشمان تو روشن شده بودغافل از آنکه فقط ، طعمه ی دریا هستمآه از این رفتن و رفتن ،به فراموشیِ باد باز هم در به درم ، یکه و تنها هستمپشت این دربه دری ها به تو می اندیشمخواب بود آمدنت
‍ تقدیم به خانواده شریف مرحوم‌ محمود اللهوردی  دوستی که هرگز ندیدمشمپندارید من رفتم؛من‌ اینجا با شما هستمبیا "شیرین"در بگشا؛صدایی آشنا هستمبیا بنشین کنار من؛هنوزم حرفها دارمهنوز درگیر سینا  آن نهال پوریا هستممرا در خاک بسپردید و بنشستید در سوگم!بپاخیزید من میپرورم مهر شما را هر کجا هستمگواهی میدهد آن برگه فوتم را مکن باورنمردم من ؛که من پاینده در قلب شما هستممریزید اشگ در سوگم؛روان را شاد میخواهمبرانگیزید شوری خوش؛که من هم همنوا هست
من یک دختر مذهبی هستممن حق دارم ایام فاطمیه پیرهن مشکی تنم کنم (حتی تابستون) و کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری! من یک دختر مذهبی هستممن حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم و کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی! من یک دختر مذهبی هستممن حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم و کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند! من یک دختر مذهبی هستممن حق دارم به جا
Hello    سلامhow are you حال شما چطورهyou are شما هستیدare you? ایا شما هستید؟I  am  fine من خوب هستمI،m   fine   من خوب هستم (فشرده)hello ALi سلام علیyou are from iran  شما اهل ایران هستید.are you from iran ? ایا شما  اهل ایران هستید؟I am from iran من اهل ایران هستمYES بله (اره)And   وand you    و شماthank متشکرمtoo همچنینI am from iran  too  من هم اهل ایران هستمAre you from iran  too? شما هم اهل ایرا ن هستید؟No  نه  خیرCanda  کاناداIam from canada من اهل کانادا هستم I am from canada and you?  من اهل کانادا هستم و شما( اهل کانادا هستید
به این دلیل به مطالعه و کسب دانش اندک در رشته های مختلف و دانش های مختلف علاقه مند هستم که هر کدام یک شاخه و بعد دانش رو شامل میشن و میشه با ترکیب این علوم مختلف حتی دانش اندک و سطحی اون ها برای خودم ، نظریه ها و رابطه های جدید کشف کنم و لذت ببرم، فقط همین ، کار شاقی نمیخوام باهاشون بکنم، و یا مثلا بعضی ها میگن دونستن تاریخچه ی کشف فلان چیز چه ارزشی داره و به دردت نمیخوره ، اما همین که اطلاعات عمومی ام بالاتر بره و در بازی های اطلاعات عمومی خودم ر
اینجانب هادی بهروزی دبیر مدارس استان فارس، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاسارگاد،بسیار مفتخر هستم که در امر تعلیم و تربیت مشغول به کار هستم.بنده بسیار به خود می بالم که معلم هستم زیرا براساس سخنان شهید مطهری (ره) اندیشیدن و تفکر را به دانش آموزانم یاد می دهم نه اندیشه ها را.جناب آقای دکتر امروز متاسفانه مدارس ما شاد و دلپذیر نیست اما معلمان زیادی در تلاش هستند تا با همین کمبود ها و کاستی ها مدارس ما را شاد و دلپذیر کنند، که در این وبل
میدونی یه سری با نیروانا رفتیم کتاب فروشی . بحث یه کتاب بود و اینکه چقدر شبیه منه . نیروانا یه جمله گفت: " زندگی میکنی و وقتی رسیدی به 50 سالگی میبینی در کنارت یه کتاب بوده که زندگی تو بوده یا اصلا انگار خودت نوشتیش " . . آره اگر میخوای منو بشناسی خودم بهت میگم همه چیز رو . من همون #لیلی هستم تو کتاب #ما_تمامش_می_کنیم من همون #اوه هستم تو کتاب #مردی_به_نام_اوه من همون #الیزابت هستم تو کتاب #غرور_و_تعصب من همون #ایمی هستم تو کتاب
‌  
سلام! من پروفسور سلین لوپین هستم. اینجا مدرسه بوباتونه و قراره خیلی عالی بشه! اگه سوالی داشتید برید ادامه مطلب. حالا. قبل از گروه بندی باید خودتون رو برای دانش آموزی آماده کنید. برای همین ازتون می خوام اول یه متن از ده خط کمتر بنویسید که درباره‌ی بوباتونه.یعنی درباره دانش آموز هاش و بعضی از دخترها که پریزادن و من خیلی سختگیر نیستم و هر متنی احتمال صد در صد ی برای قبولی داره:) ولی پایین داستانتون به چند تا سوال هم جواب بدید.
دیگـــــــر نه عاشقم ، نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ، من خودم هستـــــم و یک حس غریب ، که به صد عشق و هوس می ارزد من خودم هستم و دستی که صداقت میکاشت . گر چه در حسرت گندم پوسید. من خودم هستم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود. وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود. من نه عاشق هستم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید. من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید.
*❕❕اهااااای با تو هستم❕❕**
گاهی ما به عنوان ایماندار و فرزندان خدا، ارزش و جایگاه واقعی خود را گم کرده و بدون اینکه بخواهیم، افکار و ذهن خود را در اختیار شیطان قرار می دهیم و زمانی این اتفاق می افتد که ما بعنوان فرزند مسیح ارزش واقعی خود را درک نکرده ایم و با هر شکست و بحرانی در زندگی ، شیطان با این تلقین که تو نمی توانی، تو موفق نمی شوی،  به سراغ ما و افکار ما می آید، ولی اگر کلام را درست بخوانیم و به آن واقف باشیم، به صراحت می بینیم که خدا هدیه ای بس ارزشمند به ما عطا کرد
من در حال حاضر کارمند هستم و شدیدا علاقه دارم کار شخصی خود را داشته باشم ولی نمیدونم عشق و علاقه ام چی هست در مورد استعدادهام تا حدودی میدونم ولی در مورد علاقم سر درگم هستم به نظر شما برای پیدا کردن عشق و علاقم چه کاری باید انجام بدم؟؟
من دانش هستم، یک بازیگر کسی که فکر می کند دیگران مسیٔول به فنا رفتن آرزوهایش هستند و تا زمان رسیدن به آرزوهایی که هیچ تلاش حقیقی ای برایشان نمی کند مثلا به خیال خودش برای مدتی موقت در یک آرایشگاه مشغول به کار می شود. دانش از آن دسته آدمهایی است که آدمهای اطرافش و زندگی روزمره شان را پوچ و تهی می بیند و با غرق کردن خودش در فیلم و موسیقی آنها را تحمل می کند. او از خودباخته به نیازمندان کمک می کند اما پشت این شخصیت خاص از درون خالی، یک ماجرا
تولد دوباره
هستم آنکه هستم.
‌ خدا به موسی گفت" هستم آنکه هستم"
 خروج باب ۳ آیه ١٤ حیات تازه مسیح اینجاست در كلام زنده خداوند
هستم انكه هستم
 یک مفهوم از معنای عظیم نام " هستم آنکه هستم" خدایِ پدر این است که این خدای سرمدی، کا مل و قائم به ذات خود، خود را از طریق عیسی مسیح به ما نزدیک کرده است. در یوحنا باب ۸ آیات ۵٦ الی ۵۸ عیسی مسیح به انتقاد رهبران قوم یهود اینگونه پاسخ میدهد. او میفرماید: " پدر شما ابراهیم شادی کرد بر اینکه روز مرا ببیند و دید وشا
کسایی که منو میشناسن شاید بتنونن شهادت بدن که یکی از بیشترین چیزایی که من تو زندگیم بش حساس و حریص هستم، توجهم هست. دوست ندارم کسی باعث بشه توجه من به چیزی جلب بشه که خودم نمیخوام. حتی اعصابم بهم میریزه وقتی کنترل توجهم دست خودم نیست. از نظر بقیه من به دنیای اطرافم اهمیت نمیدم. فکر کنم درست میگن. من یه آدم ایدئولوژیک هستم. با تمام بار منفی‌ای که این لغت داره، من اعتراف میکنم که ایدئولوژیک هستم. ایدئولوژی وسیله‌ایه که باش خبرها نظم پیدا میکنن.
وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد.غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود .آن وقت تیترهای یک رومه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد.وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ،آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود . دوست دارم همه ی
: دعابرای بچه های کاردرباره من:چه دوستم داشته باشید و چه ازمن متنفر باشید در هر صورت بهم لطف میکنیدچون اگه دوستم داشته باشید تو قلبتون هستم و اگه ازم متنفر باشید تو ذهنتون هستم.دوستان خوبم با تبادل لینک موافقم.البته تبادل لینک به معنای تایید محتوا نیستمنتظرانتقادات وپیشنهادات سازنده شما عزیزان هستمممنون به وب خودتون سرمیزنید
بسم الله الرحمن الرحیم نوه ی یل خیبرم من کابوس دل لشگرم من بی زره میرم سمت میدون تو جنگم مث حیدرم من میکشم تیغم_به سمت این لشگر والیه کوفه_منم علی حیدر خاک این میدون_میلرزه زیر پا اومده انگار_یه حیدر دیگر علی علی ذکر لبم علی شور و تبم علی فاتح میدانم یه شیر ژیانم علی علی بین ضربتم علی باغیرتم علی شیر جمل هستم من العسل هستم دم(من علی هستم یابن حیدر) احلی من عسل شد پیامم فاتح جمل شد به نامم آهای ای سپاه یزیدی می جنگم برای قیامم ارز فاطمه_روی پر قاس
من یک دانش آموزهستم.من یک دانش آموز هستم و آگاه هستم به اینکه فضای شاداب و دوست داشتنی مدرسه تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها * خلاقیت  * پیشرفت تحصیلی *  کارایی  * پویایی و زنده دلی در ما دانش آموزان دارد.من یک دانش آموز هستم و می دانم که انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوا
آدم کم حرفی هستم. این چیزیه که بقیه میگن. از نظر خودم مواقعی که مطمئنم حرف زدنم واقعاً فایده‌ای داره حرف میزنم. ازم میپرسن خب پس چکار میکنی به جای حرف زدن؟ بیشتر فکر میکنم. بله میدونم فکر کردن هم همیشه مفید نیست. ولی حدافلش وقتی فکر کردنم بیهوده است فقط وقت خودمو تلف میکنم و به وقت بقیه تعرض نمیکنم. یه دلیل دیگه که من کم حرف میزنم اینه که من یک شخص نیستم. من چندین شخصیت متفاوت با خصوصیات طرز فکرهای متفاوت هستم که همگی از همین جسمم استفاده میکنی
یکی از راههای ، شادی و نشاط در دانش آموزان ایجاد روحیه شکر گزاری در آنان است که باعث می شودبیشتر به نعمتهایی که دارند آگاه شوندو شادی و اعتماد به نفسشان بالا می رود کسی که به خاطر داشته هایش شاکر و شکر گزار است حتما به اطمینان و آرامش روحی رسیده و به الطبع شادی و سلامتی روحی را تجربه خواهد کردو انسان شاداب و پویا وپر تحرک به زندگی امیدوار است وبرای رسیدن به هدف خویش سر سختانه تلاش می کند.درست بر عکس دانش آموز افسرده و غمگین که در برابر مشکلات
هلند یکی از کشورهای اروپایی است که از نظر کیفیت آموزشی رتبه بالایی دارد.مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه:راجر ویسر درباره ی اساس رویکرد آموزش می گوید: یکی از بنیان های این روش تفکر انتقادی است. اما برای ما کارگروهی از هر چیز مهم تر است. با هم کار کردن یعنی مسولیت پذیر بودن، من مسول این مدرسه هستم اما بچه ها هم مسولند به هم بگویند چه چیزی به نظرشان مهم است.جلوگیری از تبعیض طبقاتی در مدارس: برای جلوگیری از تبعیض نژادی و طبقاتی ثبت نام مدارس به صو
از نظر من که یک دانش آموز هستم;چیز هایی که غیر درسی هستند باعث میشوند که دانش آموزان شاد تر باشند.مثلا ما میتوانیم در مدرسه زمینی برای کاشت سبزیجات مختلف داشته باشیم به این گونه که هر کس بعد از کاشت سبزی مورد نظرش از آن مراقبت کند تا هنگام به دست آمدن محصول البته این کار ها باید به صورت گروهی انجام شوند چون بیشتر باعث شادی بچه ها میشود.        
 بیا در آغوشم عزیزم ، میدانم که آرامش میخواهیبیا که من هم تشنه بوسیدنت هستم، میدانم که لبهایم را میخواهیبیا و رها کن هر چه خستگیست از وجودت ، بیا که من هستم، همان سنگ صبورتاز لحظه ای زندگی برایم زیبا شد که تو شدی همه ی زندگی اماینجا من ، اگر هستم ، برای تو هستم ، اگر زنده ام، به عشق تو نفس میکشمهر لحظه و هر روز برایم با تو ،با عشق میگذرد ، با همان حسی که دوستش داری میگذردبا همان چشمهای زیبایت ، گاهی با دلتنگی و گاهی با آن طعم لبهایتگاهی تو دلگیر
بسم الله الرحمن الرحیم اینجانب یاسین إسلام بخش مخترع و كار آفرین جوان أز شهرستان استهبان  با تیم مطرح خودم توانایی آماده سازی فرزندان دانش آموز شمارا برای شركت در جشنواره های مطرح كشوری  دارا هستم أز مرحله ایده پردازی تا ثبت اختراع و مشاوره رایگان ٠٩١٧٠٤٨٣٦٩٠یاسین إسلام بخش 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها