نتایج جستجو برای عبارت :

باآهنگ وویدیو ازدانش آموزان

بازدیددانش آموزان فعال وپژوهشگرپژوهش سرای دانش آموزی پروفسورهشترودی ازمرکزنوآوری شهرستان هشتروددرمورخه 98/12/22 دراین بازدید تعدادی ازدانش آموزان نوآوروپژوهشگربانحوه همکاری بامرکزنوآوری وتوضیحات مسوولین مرکز درباره امکانات وهمکاری آنان بادانش آموزان دراختراعات وطرحهای نوآورآشنایی پیداکردند.
( به نام خدا) مانبایدبه قبل فکرکنیم مابایدازنوع شروع کنیم. مابایدفکری به آیندیمان کنیم تابتوانیم پیشرفت کنیم. مابایدراه وچاره ای برای وضع آینده ی مان پیداکنم. مثلان خیلی ازدانش آموزان وقتی نمره ی کمی میگیرندفقط به فکرآن نمره ی کم هستندوفکرنمی کنندکه میتوانندباتمرین زیادی توان آن نمره راازبین برد. باتشکر.
دعوت ازدانش آموزان مقطع متوسطه پسرانه ریاضی(روز مهندسی) 5 اسفند ساعت 10 جمع خوانی کتاب وسعت آفتاب دخترانه ویژه مقطع راهنمایی پاسداشت جوادالائمه 6اسفند ساعت 15 مسابقه نقاشی دختران مهد کودکی با عنوان نظافت شخصی 7اسفند ساعت 14 نشست جمع خوانی دخترانه با کتاب ام ابیها 10اسفند ساعت 15 شعرخوانی بصورت پرسش و پاسخ " کتاب اون چیه که قشنگه " ویژه مهدکودک 12 اسفند ساعت 15 قصه گویی کتاب ماجراهای غول کوچلوویژه پیش دبستانی 12اسفند ساعت 16 نمایشگاه کتاب علی (ع) امام
1-حداقل اعضاء انجمن های علمی باید5 نفرباشد. 2-سرپرستی وعنوان انجمن را یکی از دبیران همان رشته مورد نظر به عهده داشته وآن راهدایت نماید و بر حسب مورد با رای اعضاء انجمن و تاییددبیرمربوطه و با رعایت ضوابط به یکی ازدانش آموزان عضو انجمن سپرده شود. 3-مدیر واحد آموزشی موظف است در اولین جلسه شورای دبیران براهمیت تشکیل انجمن های علمی پژوهشی دانش آموزان تاکیدنماید و با تبیین وظایف حداقل سه انجمن علمی رابااولویت ها وظرفیت های موجود باکمک دبیران مربو
به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی مرکز قروه فضا سازی و از مدارس سطح شهر دعوت شد تا در مرکز حضور داشته باشند در این هفته تاریخچه ی کتاب و کتابت، سفر کتاب از گذشته تا به امروز ، اختراع خط و کاغذ و همچنین ساخت کتابخانه های اولیه و کتاب از کتیبه تا کتاب ( داستان پیدایش خط ) برای دانش آموزان مدارس معرفی شد . دراین هفته وِیژه برنامه معرفی شخصیت شاعر برجسته بومی شهرستان به عنوان نسشت با اعضای نوجوان مرکز برگزار شد که از 60 نفر ازدانش اموزان پایه ی نهم د
ارزشیابی آنلاین هوش و استعداد تحلیلی(استعداد شما،هدیه خداوند به شماست،کاری که با آن انجام می دهید،هدیه شما به خداست) کارگاه هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی(پاسخ بده ،امتیاز بگیر) شماره 6به صورت آنلاین ضمن تشکر ازدانش آموزانی که در مرحله پنجم کارگاه هوش و خلاقیت واستعداد تحلیلی شرکت کرده اند ،مرحله ششم به صورت آنلاین و به شرح زیر برگزار می گردد:1- تعداد سوالات20 ومجموع امتیاز 100 2-آزمون محدودیت زمانی ندارد.3-نوشتن نام ونام خانوادگی ونام مدرسه و
ارزشیابی آنلاین هوش و استعداد تحلیلی(استعداد شما،هدیه خداوند به شماست،کاری که با آن انجام می دهید،هدیه شما به خداست) کارگاه هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی(پاسخ بده ،امتیاز بگیر) شماره 7به صورت آنلاین ضمن تشکر ازدانش آموزانی که در مرحله ششم کارگاه هوش و خلاقیت واستعداد تحلیلی شرکت کرده اند ،مرحله هفتم به صورت آنلاین و به شرح زیر برگزار می گردد:1- تعداد سوالات20 ومجموع امتیاز 100 2-آزمون محدودیت زمانی ندارد.3-نوشتن نام ونام خانوادگی ونام مدرسه و
به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سال آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماه آشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهوی افزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهور افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خود پرورش روحیه پرسش گری دانش آموزان ایجاد نشاط و شادابی ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمان رشد و کشف استعداد های برتر منبع:
1)تصاویری مشابه ای را رسم میکنیم و ازکودک می خواهیم دور یکی از اشکال هندسی. که ما مشخص میکنیم دایره ای رسم کند2)کارت مقوایی به ابعاد 70×7سانتی متر تهیه میکنیم و جدولی رسم میکنیم درستون راست کارت یک حرف مینویسیم و در ستون سمت چپ کارت چندحرف وازجمله حرفی را که درسمت راست نوشته بودیم مینویسیم. سپس ازدانش اموزمیخواهیم که حرف سمت راست را درمیان حروف سمت چپ بیابد 3)کارت های مقوایی به همان صورت تهیه میکنیم و درسمت راست ان 'یک کلمه می نویسیم دانش اموز ب
۱) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان. ۲) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود ۳) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. ۴) گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال. ۵) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت ت
اگر در تمام مدت کلاس فقط شما صحبت کنید، کلاس برای دانش‌آموزان کسل کننده می‌شود و باید انتظار چرت زدن دانش‌آموزان را هم داشته باشید. دنبال راهی باشید که دانش‌آموزان در تمام مدت حضور در کلاس، با اشتیاق به درس گوش کنند. از دانش‌آموزان هم بخواهید در کلاس مشارکت داشته باشند. سؤال بپرسید ولی همه‌ی دانش‌آموزان را مخاطب سؤال خود قرار ندهید، بهتر است یکی از دانش‌آموزان را صدا بزنید و سؤال خود را مستقیم از او بپرسید، وقتی سؤال از کل کلاس پرسیده
امروزه شبکه های مجازی و اینترنت نقش بزرگی در زندگی اجتماعی افرادوزندگی علمی آن ها ایفا میکند.به نظراینجانب شبکه های اجتماعی ابزارهای اجتماعی یادگیری ارزشمندی هستندزیرااین شبکه هاتعامل و همکاری یادگیرنده راراحت تر میکنند وفرصت هایی رابرای حمایت کردن ازدانش در درون و بین افراد فراهم می کند.پس بهتر است در جامعمون قشر دانشجو خصوصا دانشجو معلمان صرفا در انواع مختلف شبکه های اجتماعی مصرف کننده نباشند بلکه اقدام به تولید محتوای اموزشی کنند.و
۱) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان. ۲) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود. ۳) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. ۴) گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.
شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.
شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.
شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف
1) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان. ۲) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود. ۳) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. ۴) گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال. ۵) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت ت
۱) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان. ۲) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود ۳) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. ۴) گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال. ۵) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت ت
از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سالآشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماهآشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهویافزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهورافزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خودپرورش روحیه پرسش گری دانش آموزانایجاد نشاط و شادابیایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمانرشد و کشف استعداد
شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیریکردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.
معرفی الگو های مناسب علمی، ورزشی، فرهنگی به دانش آموزان.توجه به بهداشت روانی و جسمی دانش آموزان.گفتن لطیفه های مناسب و اخلاقی در مراسم صبحگاهی یا اعیاد.استفاده از پیام های بهداشتی شاد در تابلو اعلانات.برگزاری جشن ها به مناسبت های مختلف.برگزاری مسابقات ورزشی، تفریحی، فرهنگی، هنری و علمی بین دانش آموزان.آموزش مهارت های زندگی.برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزان.برگزاری برنامه های صبحگاهی بانشاط و پر بار.کمک جهت رفع مشکلات دانش آموزان.ایجاد ت
1) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان. 2) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود. 3) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. 4) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت توانایی های فردی و اتکا به نفس. 5) وضعیت فیزیکی کلاس شامل رنگ، نور، چینش نیمکت ها، تهویه و تعداد دانش آموزان 6)
1) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان. 2) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود. 3) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. 4) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت توانایی های فردی و اتکا به نفس. 5) وضعیت فیزیکی کلاس شامل رنگ، نور، چینش نیمکت ها، تهویه و تعداد دانش آموزان 6)
1) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.2) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود. 3) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس. 4) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت توانایی های فردی و اتکا به نفس. 5) وضعیت فیزیکی کلاس شامل رنگ، نور، چینش نیمکت ها، تهویه و تعداد دانش آموزان 6)
شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیریکردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.
۱) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.۲) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.۳) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.۴) گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.۵) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت تو
۱) شروع فعالیت کلاس با قرائت سوره ای از قرآن و حفظ آن از طرف دانش آموزان.۲) تدریس به روش های مختلف از جمله با شعر، نمایش- نقاشی و هر روش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان در سر کلاس درس می شود.۳) مسئولیت دادن به دانش آموزان به صورت نوبتی در کلاس.۴) گذشت و بخشش درمورد اشتباهات دانش آموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش آموزان بی قید و بی خیال.۵) یاد دادن و تشویق دانش آموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدین به منظور تقویت تو
مقدمه: دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. تعریف بی انضباطی ایزابل كلاك:بی انضباطی را رفتاری می داند كه از طرف تعدادی از دانش‌آموزان انجام می شود و مشكلاتی را برای فرد معلم به وجود می‌آورد و معلم را در راه رسیدن به هدف كه ارتقای تحصیلی
 اگر در تمام مدت کلاس فقط شما صحبت کنید، کلاس برای دانش‌آموزان کسل کننده می‌شود و باید انتظار چرت زدن دانش‌آموزان را هم داشته باشید. دنبال راهی باشید که دانش‌آموزان در تمام مدت حضور در کلاس، با اشتیاق به درس گوش کنند. از دانش‌آموزان هم بخواهید در کلاس مشارکت داشته باشند. سؤال بپرسید ولی همه‌ی دانش‌آموزان را مخاطب سؤال خود قرار ندهید، بهتر است یکی از دانش‌آموزان را صدا بزنید و سؤال خود را مستقیم از او بپرسید، وقتی سؤال از کل کلاس پرسیده

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها