محل تبلیغات شما

بسم الله الرحمن الرحیم

 

متنی نوشتم در این وانفسای خواب و بیداری و پرید . متنی که خیلی به دلم نشسته بود حس و حالی عجیب به دلم هجوم اورد و من هم پایداری به کار بستم و گفتم که تو پاک شوی من  دوباره مینویسم  

شب ارام دهم ابانی در ارامش و صدای هواپیمایی که از اسمان میگذرد طی می شود . همراه با صدای ممتد ساعت  اتاق و همسایه ای که داشت میخواند وقتی متن قبلی را می نوشتم و الان او هم  در سکوت است.

مردی است با روحیه .خانه ای پر از رنگ و نور و خلاقیت . امید و انگیزه از سرو روی مرد و خانه اش می بارد .

خدایا به این فکر میکنم که این هم شاید زنجیر وابستگی بود که بریدی . دیدی نوشته را خیلی دوست دارم گفتی در حدی نیست که بهش دل ببندی . اره ؟ 

من که راضیم .

اصلا بهتر . بزار بره .  وابستگی بره بهتره !

این نوشتنه همین الان، تواین حالت غیر معمول نوشتن داره عجیب بهم میچسبه . شکرت خدا . 

اصلا رشته کلام رفت از دست یا رئوف .

یا فخر من لافخر له .داشتم از تو میگفتم از اینکه چقدر بزرگی . از اینکه فارغ از اقیانوس نعماتت همین که مرا بنده خودت خطاب کردی فخری است که شادی به دلم میدهد . همین که فهمیدم به من گفتی خلف خودت . جانشینت روی زمین .  همین یعنی خدایا شکرت . یعنی که حق دارم هر ثانیه  الحمدلله علی کل حال را ازبر کنم. 

فکر میکردم که تضمینی نیست برای اینکه این پست تمام شود، صبح بیدار شوم . و هر نفس فرصتی است از جانب تو . برای حس لذت بنده تو بودن . 

مملوک تو بودن .

هر نفس با تو بودن .

الحمدلله رب العالمین جمیعا علی کل حال

 

و چه زیبا بیان کرده سعدی شیرازی : 

" منّت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربتست و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی(نفس) که فرو می رود ممدّ حیاتست و چون بر می آید مفرّح ذات پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمتی شکری واجب"

این بار اگر اصرار کنی وای به حالت

الحمدلله علی کل حال

وقتی غایت عشق خدا باشد

تو ,کل ,دلم ,همین ,هم ,الحمدلله ,علی کل ,تو بودن ,به دلم ,کل حال ,از اینکه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیت های سوخته