نتایج جستجو برای عبارت :

تعبیرخواب خرت پرت

تعبيرخواب وانت پُر از خِرت و پِرت در حیاط منزل خود : شما یک روز پُر کار جهت اسباب کشی در روزهای پیشه رو خواهید داشت ، احتمالا یک اباری یا یک زیر زمینی را تخلیه میکنید و بارها را به یک وانت بار خواهید فروخت.
تعبيرخواب یک خانم خارجی و ناپدید شدن آن : اگر ببینید شما با یک اتومبیل وارد مکانی میشوید و یک خان خارجی ببینید که ایستاده و ناپدید میشود و شما هرگز او را نمیبینید بدین معناست که شما به خارج خواهید رفت برای دیدار همان خانم ولی او را نخواهید یافت.
تعبيرخواب پاهای کاملا : اگر شخصی ببینید که پاهای کاملا دارد و حتی شرت هم ندارد بدین معناست که آبروی آن شخص در جمع خواهد رفت حال توسط غیبت کردن یا رو در رو بلاخره آبروی آن شخص خواهد ریخت.
تعبیر خواب ها به ترتیب حروف الفبا آ الف ب پ ت ج چ ح خ د ذ ر ز س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و هـ یشما می توانید تعبیر خواب خود را از ما سوال کنید تعبيرخواب فقط ازطریق تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴بصورت شبانه روزی انجام میگردد.
 در اخبار از امیرالمؤمنین (ع) آمده است که : چون مومنی خواب بیند ، واجب کند داستان تعبیر آن را تا از خواب بهره نیکو و شادی برگیرد واگر خواب بد دید ،با صدقه و دعا و ذکر خدای متعال از خود رفع شر کند.            خوابها آنچه که می‌بینیم نیستنداگر شما درباره ی چیز خاصی خواب می‌بینید، ااماً همیشه آن چیزی نیست که در تصویر می‌بینید. خوابها با زبانی بسیار سمبلیک با آدمی سخن می‌گویند. از طریق این سایت میتوانید خواب خود را تعبیر نمایید.لازم به ذکر
 تعبیر خواب بارداری به زبان معبرین اسلامی:منوچهر مطیعی تهرانی گوید:دیدن زن حامله در خواب مواجه با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرس است. اگر احیاناً در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده‌اید غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد الب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مدرسه شاداب و بانشاط ما تعمیرگاه خودروهای هیوندای و کیا (شجاعی)