نتایج جستجو برای عبارت :

حق تعالی چون اصناف موجودات می آفرید

یک طرح بازاریابی (Marketing Plan ) مي‌تواند بخشی از یک طرح کسب و کار(Business Plan) باشد. باید توجه داشت فرآیند بازاریابی از طریق اجرایی کردن آميخته بازاریابی صورت مي‌گیرد. برای اثربخشی بیشتر برنامه‌های بازاریابی باید به صورت یک قالب نوشتاری که به آن طرح بازاریابی گفته مي‌شود، تدوین شود. چکیده این فرآیند شامل حرکت از کل به جزء، از چشم‌انداز (Vision) به ماموریت (Mission) و به اهداف کلان (Goals) و به اهداف عینی (Objectives)، حتی تا برنامه‌اقدام افراد سازمان

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

هیرو آسانسور لواسان