نتایج جستجو برای عبارت :

دانش آموزان با انگیزه می توانند انگیزه معلم را افزایش دهند

انگيزه، حالات درونی فرد است كه موجب تداوم رفتارش تا رسیدن به هدف مي‌شود. انگيزه ارتباط مستقیم و مثبت با پیشرفت تحصیلی دارد. به همين علت علاوه بر آنكه انگيزه وسیله‌ای برای پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته مي‌‌شود، گاهی از آن به عنوان هدف نیز نام برده مي‌شود، زیرا با افزايش انگيزه، پیشرفت تحصیلی نیز پدید مي‌آید. از آنجا كه هوش و استعداد تحصیلی به‌عنوان دو عامل اساسی در پیشرفت تحصیلی، كمتر تحت تأثیر معلم یا مربی واقع مي‌شود، سعی بر آن است كه با
انگيزه، حالات درونی فرد است كه موجب تداوم رفتارش تا رسیدن به هدف مي‌شود. انگيزه ارتباط مستقیم و مثبت با پیشرفت تحصیلی دارد. به همين علت علاوه بر آنكه انگيزه وسیله‌ای برای پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته مي‌‌شود، گاهی از آن به عنوان هدف نیز نام برده مي‌شود، زیرا با افزايش انگيزه، پیشرفت تحصیلی نیز پدید مي‌آید. از آنجا كه هوش و استعداد تحصیلی به‌عنوان دو عامل اساسی در پیشرفت تحصیلی، كمتر تحت تأثیر معلم یا مربی واقع مي‌شود، سعی بر آن است كه با
ایا تا كنون به این فكر كرده اید كه چرا دانش آموزان به ریاضیات علاقه نداشته و از آن فرار مي كنند.چرا ریاضیات را پایه ای یاد نمي گیرند. نخستین هدف معلم كارآمد این است كه در دانش آموزان انگيزه ایجاد كند كه تلاش كنند در یادگیریشان از منابعی كه در اختیار دارند استفاده كنند و تنها به معلم متكی نباشند و دانش آموزانی كه بتوانند به چنین استقلال فكری برسند پس از اتمام تحصیل قادر خواهند بود بدون معلم به تحصیل ادامه دهند.
معلم شاد و با روحیه معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگ
 شاد و شوخ‌طبع بودن معلم در کلاس موجب توجه بیشتر دانشآموزان به درس مي‌شود. هميشه فضایی شادی در کلاس ایجاد کنید، با این کار دانشآموزان ارتباط بهتری با معلم و مدرسه برقرار مي‌کنند. اگر رفتار معلم در کلاس درس خشک و جدی باشد، دانشآموزان نميتوانند ارتباط خوبی با معلم برقرار کنند. هرچه فضای کلاس شادتر باشد، انگيزه‌ی دانشآموزان برای یادگیری نیز بیشتر مي‌شود. البته ایجاد تعادل در حفظ یک فضای شاد که از کنترل نیز خارج نشود، از مهارت‌های
معلم شاد و با روحیه اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آمو
اگر قرار باشد روح دانش آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نمي توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهایی دانش آموزان آمادگی ندارند.معلم با توجه به هر گونه نقص در درک و دریافت دانش آموز، تلاش کند تا توانایی روش های ج
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت.معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس را تنظیم مي کند ، چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزان پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز گردد . حال اگر روح معلم افسرده وناتوان باشد شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان به وجود خواهدآمد .معلم باید با انواع روش های تدریس آشنا باشد ،اطلاعاتش به روز باشد ، همچنین باید بداند که دانش آموزان دارای تفاوت های فردی هستند و نیز باید با روش های تشویق و تنبیه آگاهی لازم داشته باشد و پر روحیه و با انگی
فنون ایجاد انگيزه در دانش آموزان برای این که دانش آموزان بتوانند در امر یادگیری شرکت فعال  و شاد داشته باشند، به پاداش و یا تقویت مثبت از طرف معلم خود نیاز دارند. اگر دانش آموزی که به قدر توانایی خود سعی در مشارکت کلاس و یادگیری دارد، از طرف معلم مورد توجه قرار گیرد و معلم بتواند از طریق تقویت مثبت، این رفتار را در او تقویت کند، این کار موجب انگیزش بیشتر دانش آموز خواهد شد. چرا که تقویت مثبت، بهترین و مؤثرترین روش تثبیت رفتار و مهم ترین عامل
معلم ها در مدرسه باید با بچه ها خیلی راحت و مهربان برخورد کنند تا دانش آموزان بدون استرس و ترس سر جلسه ی امتحان، در کلاس و حاضر شوند. معلم ها باید سعی کنند بعضی وقت ها با دانش آموزان به تفریح بروند و با دانش آموزان راحت باشند.معلم ها موظف اند که خیلی واضح و با توضیحات گسترده، درس را به دانش آموزان بفهمانند.اگر معلم ها خیلی روی نمره دانش آموزان سخت گیری کنند، دانش آموزان نمي توانند بدون استرس و ترس درس بخوانند و عملا خود معلم ها و مدیران  و
 شاد و شوخ‌طبع بودن معلم در کلاس موجب توجه بیشتر دانشآموزان به درس مي‌شود. هميشه فضایی شادی در کلاس ایجاد کنید، با این کار دانشآموزان ارتباط بهتری با معلم و مدرسه برقرار مي‌کنند. اگر رفتار معلم در کلاس درس خشک و جدی باشد، دانشآموزان نميتوانند ارتباط خوبی با معلم برقرار کنند. هرچه فضای کلاس شادتر باشد، انگيزه‌ی دانشآموزان برای یادگیری نیز بیشتر مي‌شود. البته ایجاد تعادل در حفظ یک فضای شاد که از کنترل نیز خارج نشود، از مهارت‌های
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت.معلمانی که نميتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانا
به نظر من یه معلم شاد و با روحیه یکی از مورد های مهمي برای ساختن یک مدرسه شاد است.معلم آهنگ و فضای و جو کلاس را تنظیم ميکند، چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزان پرورش و رشد یابد ، باید این روند از روح معلم آغاز گردد. معلم باید با انواع روش های تدریس آشنا باشد.اطلاعاتش به روز باشد ، معلم باید بداند که دانش آموزان دارای تفاوت های فردی هستند و نیز باید با روش های تشویق و تنبیه آگاهی لازم داشته باشد و پر روحیه و با انگيزه باشد.حال اگر روح معلم افسرده
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت . معلم هایی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ، آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند .
ایجاد انگيزه در دانش آموزان چه تاثیری روی یادگیری و رفتار آنها دارد؟۱.انگيزه تاثیر مستقیمي روی تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص دارد.انگيزه روی انتخاب هایی ک دانش آموزان ميکنند تاثیر مي گذارد.به طور مثال انگيزه است ک باعث ميشود دانش آموز در کلاس هنر ثبت نام کند یا ریاضی.۲.انگيزه باعث ميشود انرژی دانش آموز افزايش یابد.انگيزه است ک باعث ميشود دانش آموز حتی سخت ترین تکالیف مدرسه اش را باعلاقه و اشتیاق انجام دهد نه فقط از روی اجبار؛و مدام از زیر ک
        معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد. چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم بای
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم بای
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم بای
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم بای
معلم باید بتواند دانشآموزان را متقاعد کند به صحبت‌هایش گوش دهند. اگر دوست دارید دانشآموزان در زمينه‌ی درسی انگيزه‌ی بیشتری برای مطالعه داشته باشند، باید استعدادها و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید. فقط یک معلم نباشید. در کاری که قرار است انجام دهید، بهترین باشید. با غرور و تکبر صحبت نکنید. معلم مي‌تواند الگوی خوبی برای شاگردان خود باشد، پس موفقیت‌ها و تجربه‌های خوب خود را در زمينه‌هایی که احساس مي‌کنید مي‌تواند برای دانش‌آم
تا حالا هیچ‌کس نگفته است که تدریس به دانشآموزان کار آسانی است. ایجاد انگيزه در دانش آموزان نیز به مراتب سخت‌تر است. فرقی نمي‌کند شما معلم یک مدرسه‌ی ابتدایی باشید یا هنرستان، ترغیب دانشآموزان به یادگیری کار دشواری است. روش‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک مي‌کند بتوانید محیطی شاد و هیجان‌انگیز را برای شاگردان خود فراهم کنید. اگر معلم هستید و یا با دانشآموزان و فضای آموزشی سروکار دارید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد مي‌کنم.  
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس را تنظیم مي کند ، چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزان  پرورش و رشد یابد ، باید این روند از روح معلم آغاز گردد . حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان به وجود خواهدآمد . معلم باید با انواع روش های تدریس آشنا باشد ، اطلاعاتش به روز باشد ، همچنین بایدبداند که دانش آموزان دارای تفاوت های فردی هستند و نیز باید با روش های تشویق و تنبیه آگاهی لازم داشته باشد و پر روحیه و با ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها