نتایج جستجو برای عبارت :

سموم سرداین عقل بی درد

درک عقل و درایت مصرف کننده و غیر منطقی بودن فرایند تصمیم گیری انسان برای توسعه گزاره ارزش بُرد یا ویژگی های محصول جهت آزمایش و بررسی بازار است. در اینجا 5 اصل اقتصاد رفتاری (در میان ده ها نفر شرکت کننده) مورد بحث قرار گرفت، که تمامی بازاریاب ها باید نه تنها آن ها را درک بلکه با یکدیگر ترکیب و از آن استفاده کنند. به هرحال، اگر شما در جستجوی استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری بهتر در زمینه بازاریابي هستید، ما به شما توصیه می کنیم که استعداد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها