نتایج جستجو برای عبارت :

افسرده ترین دانش اموزان جهان به ترتیب

  1.شروع فعالیت کلاس با قراعت سوره ای از قران از طرف دانش اموزان 2.تدریس به روش های مختلف از جمله (شعر.نمایش. نقاشی ) و هر ر وش دیگری که منجر به یادگیری بهتر دانش اموزان در سر کلاس درس می شود 3.مسعولیت دادن به دانش اموزان به صورت نوبتی در کلاس 4. گذشت و بخشش در مورد اشتباهات دانش اموزان و سخت گیری کردن در برخی موارد برای دانش اموزان بی قید و شرط 5.یاد دادن و تشویق دانش اموزان برای درست کردن کاردستی بدون دخالت والدینبه منظور تقویت توانایی فردی و تک
هرچه محیطی که دانش اموز در ان  درس میخوانند خلاقانه تر باشد شوق درس خواندن و شاد بودن برای دانش اموزان بیشتر است و ارتباط عمیق تری بین دانش اموزان و معلمان شکل میگیرد ودانش اموزان علاوه بر یادگیری علم ودانش تعلیم و تربیت را نیز می اموزند.
☀ضرورت مشارکت وهمرایی اولیا دانش اموزان با اموزش و پرورش و مدارس امروز بیش از هر زمانی هر زمان دیگری احساس میشود . لذا اولیا دانش اموزان بر اموزش ویادگیری فرزندان خود در ایام تعطیلات نظارت جدی داشته باشند . اکنون که کشور عزیزمان همانند بسیاری کشور های دنیا با کرونا ویروس در حال مبارزه است بایستی با همدلی و همراهی مردم و مسئولین با رعایت بهداشتی و یاداوری نکات ضروری به هم دیگر از این مرحله گذر کنیم لذا بدینوسیله از اولیای محترم دانش اموزان
معلمانی که نمی توانند حضور توانمد خود را در کلاس درس نمایش دهند از لحاظ انتقال فکر با دانش اموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخ گویی به نیاز های دانش اموزان امادگی ندارند . معلم باید با توجه به هر گونه نقص در درک و دریافت دانش اموزان تلاش کند تا توانایی روش های جدید تدریس و گرداندن کلاس را در خود کشف کند .
تحصیلات‌ ابتدایی‌ از سن‌ 6 سالگی‌ اغاز می‌ شود و به‌ مدت‌ 6 سال‌ ادامه‌ دارد. در این‌ دوره‌ دانشاموزان‌ دروس‌ پایه‌ را فرا می‌ گیرند سپس‌ دانشاموزان‌ دوره‌ دبیرستان‌ را شروع‌ می‌ كنند كه‌ خود به‌ دو دوره‌ سه‌ ساله‌ تقسیم‌ می‌ گردد. دوره‌ اول‌ دبیرستان‌ (Middle School) سه‌ سال‌ است‌ كه‌ دانشاموزان‌ علاوه‌ بر دبیرستان‌ های‌ عمومی‌ می‌ توانند در دبیرستانهای‌ فنی‌ و حرفه‌ ای‌ نیز ادامه‌ تحصیل‌ دهند.
خیلی از دانش اموزان زمانیکه میبینند در کلاس همکلاسی هایشان به خوبی مطلبی را درک کرده و به سوالات معلم پاسخ میدهند انگیزه خود را از دست میدهند. خیلی از دانش اموزان دلیل عدم توانایی خود در پاسخ به سوالات معلمشان را به هوش و مسائل زنتیکی نسبت میدهند. اما باید بدانید که این باور اشتباه است و بسیاری از دانش اموزان نمونه از استراتژی های مطالعه بهتری نسبت به بقیه استفاده میکنند. در این مقاله سعی کرده ایم به تعدادی از بهترين استراتژی های مطلوب در مط
این روزها دیگر دانش اموزان نمیتوانند این بهانه را بیاورند که غایب بودند و تکالیف را نمیدانستند و انرا ننوشته اند.چون گروه های مجازی که این روزها معلمان با والدین و دانش اموزان ایجاد کردند پل ارتباطی خیلی قویی بین معلم و دانش اموز ایجاد کرده است و والدین به صورت مرتب در جریان فرایند های فرزند خود هستند.همچنین معلم در دسترس قرار دارد و بچه ها اگر موضوعی برایشان مبهم باشد میتوانند به راحتی از معلم خود بپرسند.همچنین فضای مجازی شرایطی را فراهم
1_برگذاری مراسم صبحگاهی :با خواندن قرآن همراه باشد ، ورزش همگانی به همراه دبیران برا سرحال کردن دانش اموزان ،برگزاری مسابقه در مراسم صبحگاهی ،سخنرانی مشاور مدرسه در باره عملکرد دانش اموزان 2_کلاس درس با روش های مختلف تدریسدبیران با پرسش های متنوع، ازمون های  تستی ،برگزاری کلاس های فوق برنامه باعث تقویت دانش اموزان شوند3_داشتن امکانات چون کلاسی مجهز ، کارگاه هنر و کاروفن آوری4_حیاطی بزرگ نسب به جمعیت مدرسه5_داشتن سرویس بهداشتی مجهز و تمیز6_
طبق تجربه آنچه در مدارس ابتدایی پسرانه باعث شادی ونشاط دانش آموزان می شودبرگزاری مسابقات ورزشی محلی وبه خصوص مسابقه فوتبال بین کلاسها است واگر به صورت دوره ای باشد وقرار باشد تیم قهرمان انتخاب شود وجایزه در نظر گرفته شده باشد این هیجان وشادی بین دانش اموزان بسیار بالا است.
دانش اموزان به طور متوسط چند ساعت از بهترين ساعات روز خود را در کلاس درس به سر می برند . توجه به عوامل فیزیکی مانند : روشنایی ، وسایل گرمایشی یا  سرمایشی ،رنگ ،هوا و سر و صدا ،چینش صندلی ها و تجهیزات اموزشی فمی تواند در ارتقاء کیفیت عاطفی کلاس و سلامت اعضاء ان مناسب باشد.دانش اموزان به محرک هایی که نشانه های زیبایی و سر زندگی و شادابی را نمایان کنند علاقه ی بیشتری نشان می دهند . برای ایجاد شادی و نشاط دانش اموزان ، باید از محیط مدرسه شروع کنیم .
درمدرسه ی زیبای ما رفتار معلمان با دانش اموزان همانند مادران دلسوزی است که تمام حس بد و ناراحتی ما دانش اموزان را ازبین می برد و با این دلگرمی ها و انرژی های مثبتشان تمام روز ما را زیبا و سرشار از امید و شادی می کند.
(افسرده ام)آتشم اما ز بی عشقی چو آب افسرده امنخل سرسبزم، ز هجر آفتاب افسرده امدر من ای سوز محبت! در نمی‌گیری چرا؟رحم کن بر من که از سردی چو آب افسرده اماز من است این طوطیان را شکرافشانی ولیکنیست چون آیینه رویی، از خطاب افسرده امنیست جز در بی‌قراری راحت و آرام منقلب گرم عاشقم، بی اضطراب افسرده امبر نمی‌خیزد به آب مِی، غبار از خاطرمخار خشکم با سحاب و بی سحاب افسرده اممَردم از غم در پناه باده بگریزند و مندر پناه غم گریزم کز شراب افسرده امتار و
ابان ماه بود که در دبیرستان شاهد عفاف معلمان این اموزشگاه که غرق شادی و سرور بودند به مدرسه امدند ودر برنامه صبحگاه اعلام شد  به مناسبت هفته سلامت روان مسابقه ای با حضور معلمان برگزار خواهد شد‌شور و شعف دانش اموزان با شادی وصف ناپذیرشان عجین شده بودزمان مسابقه شروع شد دانش اموزان هرکدام معلمی را تشویق می کردند من در ان روز شور و نشاط و هیجان دانش اموزان را مشاهده می کردم و به این نکته پی بردم که داشتن مدیر و معاونین و معلمان شاد و پر نشاط می
1.قردادن بانک امتیاز و کارت های امتیازی2.به پاکردن جشن ها و برنامه های شادی اور3.تقویت و توسعه اردو های علمی و تفریحی4. ایجاد نمایش های شاد با اجرای خود دانش اموزان5.ورزش صبحگاهی6.دعوت دانش اموزان برا صحبت در سر صف7 .زیبا و جذاب کردن  مدرسه8. تشویق برای هر فعالیت کوچک دانش اموزان9.توجه به رعایت بهداشت فردی10.از ایجاد تنش در مدرسه11.مشارکت با اولیا مدرسه12.پرهیز از تنبلی و توهین به یک دیگر13.نصب عکس دانش اموزان ممتاز14.اجرای روش های فعال تدریس15. توجه خا
پرسش مهر امسال بسیار تامل برانگیز است اینکه ایا محیط مدرسه مکانی شاد است باید از چند بعد بررسی شود اینکه از جانب بازی و نشاط ایجاد شده بعد از بازی در دانش اموزان صحبت کنیم قطعا مدرسه محیطی عالی است چون هم یک محیط امن برای بازی است  و هم هم بازی در آن به راحتی برای دانش اموزان قابل دسترس است در ضمن حیاط بزرگ مدارس بسیار مناسب برای تخلیه ی هیجان های مخرب بچه ها در دویدن و فریاد زدن است و اما اگر از نظر شادی بعد از یادگیری مطلب جدید در دانش اموزان
اول از همه یه عذرخواهی بابت وبلاگ قدیمیم بکنم چون گفته بودم کمد ها برای دونفر است اما خوش بختانه به سلیقه ما بوده یه نوع مدرسه  در سوئد وجود دارد که کلاس ندارد و دانش اموزان بجای اینکه به صورت سنتی بشیننددارای یک فضای همگانی هستند و دانش اموزان  هیچ سطح درسی مشخصی ندارندبرنامه ی درسی انها از طریق مبایل یا کامپیوتر استدانش اموزان می توانندهر گونه سرگرمی برای ساعات تفریح انتخاب کنندنکته جالباین است که این مدرسه کاملا رایگان است وتوسط دولت
        معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.
از انجا که دانش اموزان در شروع ساعات اولیه صبح معمولا خواب الود و کسل هستند انجام ورزش صبح گاهی با موسیقی ورزشی شور و نشاط خاصی به فضای جمعی دانش آموزان منتقل می کند و آن ها پر انرژی و شاداب آماده حضور در کلاس درس می شوند . در واقع مدیر مدرسه با این کار دانش اموزانی فعال و سر حال را تحویل دبیران جهت شروع فرایند تدریس خواهد داد .نکته دیگر اینکه معمولا زنگ اول کلاس به درس ریاضی اختصاص دارد . حرکت و جنب و جوش درک بهتر ریاضی کمک خواهد کرد و از طریق ور
عوامل موثربرشادی و نشاط دانش اموزان در کلاس درس حالات ظاهری معلمجّو روانی و عاطفی کلاس درس تا حدودی زیادی به وضیعت روحی و روانی معلم بستگی دارد.وقتی معلم با روحیه ی شاد و بانشاط وارد کلاس شود ،دانش اموزان از مصاحبت و در کنار او بودن لذت خواهند برد.زیرا نخستین قدم برای ایجاد شادی ونشاط در کلاس , حالات ظاهری چهره ی معلم است.مهم بودن وبزرگی ،در اخم کردن و عبوس و ترش رو بودن نیست.برخی از معلمان تصور می کنند اگر همیشه عبوس باشند و اخم کنند ، شاگردا
مسئولین مدرسه ما هم مثل تمام مدارس دغدغه هایی برای مناسب سازی فضای مدرسه جهت حضور دانش اموزان دارد از جمله اقدامات اجرایی عبارتند از :-برنامه ریزی برای برگزاری مراسم صبحگاه با اجرای  دانش آموزان و گنجاندن ورزش صبحگاهی در مراسم که باعث نشاط دانش اموزان می شود.- تزیین مناسبتی راهروها و کلاس ها با بنرها زیبا و گل وگیاه و تراکت های آموزشی رنگارنگ-برگزاری اردوهای مختلف درون شهری و درون مدرسه ای برگزاری طرح مدام ( اداره مدرسه توسط خود دانش اموزا
یکی مهم ترين نکته برای دانش اموزان زمان زنگ تفریح ها است زیرا دانش اموزان دوست دارند بعد کلاس های اموزشی زمان بیشتری استراحت کنند و در حیاط بازی کند شاید بیشتر کردن زمان زنگ تفریح ها باعث ایجاد مدرسه شاد تر بشود   
جّو روانی و عاطفی کلاس درس تا حدودی زیادی به وضیعت روحی و روانی معلم بستگی دارد.وقتی معلم با روحیه ی شاد و بانشاط وارد کلاس شود ،دانش اموزان از مصاحبت و در کنار او بودن لذت خواهند برد.زیرا نخستین قدم برای ایجاد شادی ونشاط در کلاس , حالات ظاهری چهره ی معلم است.مهم بودن وبزرگی ،در اخم کردن و عبوس و ترش رو بودن نیست.
برخی از معلمان تصور می کنند اگر همیشه عبوس باشند و اخم کنند ، شاگردان از انها حساب می برندو می ترسند،در حالی که تحقیقات انجام شده نتی
ایجاد فضای سبز در مدرسه و استفاده از رنگ های شاد در محیط مدرسه 2 بها دادن به دانش اموزان پر تحرک و کنجکاو 3 توجه به زیبا سازی مدارس 4 توجه به وضع بهداشت 5 مشارکت دانش اموزان در امور مدرسه 6 توجه به نیاز عاطفی و روحی روانی دانش اموز 7 ا جرای برنامه ی صبحگاهی پر و بار 8 تشکیل نمایشگاه کتاب 9 افزایش مدت زمان تفریح 10 پر بار شدن ساعت ورزش 11 ممنونیت جدی هر تنبیه بدنی 12 با انجام کارهای هدفمند ومفید مدرسه ای شادتر را به ارمغان بیا وریم گرفته شده از سایت بیتو
جّو روانی و عاطفی کلاس درس تا حدودی زیادی به وضیعت روحی و روانی معلم بستگی دارد.وقتی معلم با روحیه ی شاد و بانشاط وارد کلاس شود ،دانش اموزان از مصاحبت و در کنار او بودن لذت خواهند برد.زیرا نخستین قدم برای ایجاد شادی ونشاط در کلاس , حالات ظاهری چهره ی معلم است.مهم بودن وبزرگی ،در اخم کردن و عبوس و ترش رو بودن نیست. برخی از معلمان تصور می کنند اگر همیشه عبوس باشند و اخم کنند ، شاگردان از انها حساب می برندو می ترسند،در حالی که تحقیقات انجام شده نتی
برخی صاحب نظران معتقدند در بعضی مدارس تنها نمره ی خوب رتبه ی خوب و.مهم است و توجهی به علایق و استعداد های دانش اموزان نمی شود!  البته کاملا صحیح استدانش اموز باید در کنار تحصیل و تربیت به علایق و توانایی اش توجه شود و مورد پرورش قرار بگیرد و سرکوب نشود.درس و تحصیل مهم است اما قرار نیست که با تحصیل به خود و اطرافیان دانش اموز اسیبی برسد ،اگر درس خواندن باعث ار بین رفتن روح و جسم و توانایی های دانش اموز شود همان بهتر که نباشد . علم باید باعث پیشر
عوامل موثربرشادی و نشاط دانش اموزان در کلاس درس حالات ظاهری معلمجو روانی و عاطفی کلاس درس تا حدودی زیادی به وضیعت روحی و روانی معلم بستگی دارد.وقتی معلم با روحیه ی شاد و بانشاط وارد کلاس شود ،دانش اموزان از مصاحبت و در کنار او بودن لذت خواهند برد.زیرا نخستین قدم برای ایجاد شادی ونشاط در کلاس , حالات ظاهری چهره ی معلم است.مهم بودن وبزرگی ،در اخم کردن و عبوس و ترش رو بودن نیست.برخی از معلمان تصور می کنند اگر همیشه عبوس باشند و اخم کنند ، شاگردان
با توجه به اطلاعیه ای از طرف کره جنوبی ؛ مردم ساکن کره به دلیل استفاده بیش از حد از تلفن همراه از نیمی از نرم افزار ها و سایت های اینترنتی محروم شده اند . دانش اموزان کره ای به دلیل استفاده بیش از حد از فظای مجازی رفتن به مدرسه را فراموش میکردند . به همین دلیل و استفاده کمتر دانش اموزان کره ای از موبایل پروکسی های اینترنت مسدود و بعضی از اپلیکیشنها فیلتر شده اند .
سلام متاسفانه بدلیل شرایط بوجود امده،تصمیم گرفتم که کلاس انلاین برگزار کنم تمامی دانش اموزان عضو گروه شوند اسم پروفایل،اسم یا فامیل دانش اموز باشد تصاویر پروفایل ها در شان کلاس باشد اگر در انتخاب تصویر مناسب پروفایل اطلاعاتی ندارید،تصویری انتخاب نشود همه دانش اموزان بعد از خواندن بندهای فوق اعلام امادگی نمایند،تا امار گرفته شود و درس شروع شود درس های داده شده در گروه بعنوان درس کلاس میباشد و جنبه سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت نیست.
پرسش مهر طرحی است که از سال 76 تاکنون اجرا شده رئیس جمهور هر سال نخستین روز سال تحصیلی موضوعات مختلفی را در قالب این طرح عنوان می کند و تمام دانش اموزان فرهنگیان می توانند در ان شرکت کنند شاید در نگاه اول این طرح یک پرسش ساده باشد اما دانش اموزان از روز های اول سال با پرسش هایی که با موضوعات روز کشور و دنیا نزدیکی دارند اشنا می شوند از همان روز برای پاسخ دادن به این سوال ها به تکاپو می افتند  پرسش مهر 16 ساله شد 
یکی دیگر از مسائلی که باعث داشتن مدرسه ای شاد میشود غمگین نبودن دبیران است .اگر قرار باشد روح دانش اموز پرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز شود ،چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش اموزان وجود خواهد داشت .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

☂خاطرات خیس☂ مقالات تخصصی طراحی سایت