نتایج جستجو برای عبارت :

بازاریابی آنلاین

بازاريابي محتوا چیست؟ تولید و انتشار مطالب مفید و مرتبط، برای جذب بازار هدف، بازاريابي محتوا نام دارد. استراتژی بازاريابي محتوا آن است که مخاطب با استفاده از مطالب رایگان، اعتماد و علاقه بیشتری به کسب‌وکار شما پیدا کند و در نهایت از شما خرید کند. بازاريابي محتوا برای تمام کسب‌و‌کارها قابل استفاده است. شما توسط بازاريابي محتوا به مخاطبان نشان می‌دهید متخصص هستید و می‌خواهید به خریداران کمک کنید تا با دانش بیشتر درست تصمیم بگیرند.
كتاب:بازاريابي آنلاين زعفران ایرانپیشگفتاردر طول تاریخ بازاريابي و استراتژی‌های بازاريابي به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند، به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاريابي نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی، به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده ن
كتاب: بازاريابي آنلاين زعفران ایرانانتشارات موجكپیشگفتاردر طول تاریخ بازاريابي و استراتژی‌های بازاريابي به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند، به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاريابي نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی، به نحوی در راستای دستیابی به اهدا
چگونه کلاس آنلاين برگزار کنیم؟ پاسخ 11 پرسش درباره وبینار 1. وبینار چیست ؟ وبینار یکی از پدیده‌های بسیار اثرگذار در دنیای بازاريابي اینترنتی و همچنین تدریس است. وبینار در واقع سمیناری است که از طریق وب برگزار می‌شود. اگر خیلی ساده توضیح دهیم، مدرس پشت لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود می‌نشیند و از طریق میکروفن و وب‌کم به صورت زنده محتوای خود را ارائه می‌دهد حتی می‌تواند صفحه تصویر کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارد.
نگاهی تحلیلی به مزایا و مضرات آموزش آنلاين در سال ۱۹۸۰ تغییر از فناوری الکترونیک آنالوگ، به سوی فناوری دیجیتال منجر به انقلابی در این عرصه گردید. این انقلاب دیجیتال به نوآوری در ارتباطات و ایجاد تغییر در ت‌ها، مفاهیم و ایده‌ها در بخش سنتی آموزش منجر شد. آموزش مبتنی بر وب که معمولا به عنوان آموزش آنلاين» شناخته می‌شود یکی از آثار مثبت انقلاب دیجیتال بود. در دنیای امروز، آموزش‌های آنلاين بخاطر مجموعه گسترده‌ای از مزایایی که به دانش
 بازاريابي اینترنتی که به آن بازاريابي الکترونیکی، بازاريابي تحت وب یا بازاريابي آنلاين گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاريابي اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاريابي از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاريابي ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است.مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاريابي اینترنتی خلاصه می
یکی از رایج‌ترین انواع بازاريابي که امروزه با استقبال زیادی از سمت کسب‌وکارها مورد استقبال گرفته است، بازاريابي آنلاين می‌باشد. اینترنت و تمام ابزارهای جایگزین آن آخرین مدل و مرز برای بازاریابان است. حضور آنلاين تقریباً یکی از ضروریات قرن بیست و یکم و به عنوان بخشی از هرگونه تلاش بازاريابي به حساب می‌آید. بازاريابي می‌تواند در یک گستره عظیمی از فرمت‌ها، وب‌سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه انجام شود. هم
اصول بازاريابي چیست عدم تسلط به اصول بازاريابي یکی از مهمترین خلع های هر مدیر کسب و کاری کوچک است. شاید در هنگام صحبت با مدیر بازاريابي خود مثلا با واژه جمعیت شناختی ” برخورد نماید یا مثلا به شما پیشنهاد نماید تا آمیخته بازاريابي ” را تعیین نماییم. هرچه تعداد جلسات شما با تیم بازاريابي بیشتر میشود ، نقاط ضعف شما بیشتر مشخص شود. اما زمانی که از اصول بازاريابي صحبت میکنیم ، به کتاب اصول بازاريابي کاتلر به عنوان پدر علم بازاريابي با حدود 6
فرایند کلی بازاريابي در مقالات قبلی در مورد سیستم بازاريابي صحبت کردیم، در این مقاله به تشریح فرایند کلی بازاريابي خواهیم پرداخت . در عکس بالا فرایند کلی بازاريابي را مشاهده می کنید که در هسته مرکزی، مصرف کنندگان هدف قرار دارد و در لایه های بعد به ترتیب آمیخته بازاريابي ، مدیریت تلاش های بازاريابي ، سیستم بازاريابي و عناصر محیطی در برگیرنده آن قرار دارد . در ادامه در خصوص بخش های مختلف مدیریت تلاش های بازاريابي بیشتر توضیح خواهیم داد .
با گسترش روز افزون اینترنت، بسیاری از ابزارها و برنامه‌های کاربردی به سمت دیجیتال و بسترهای آنلاين رفته‌اند. بازاريابي موبایلی، بازاريابي ایمیلی، تبلیغاتی بنری، بازاريابي شبکه‌های اجتماعی و غیره، از جمله ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند. به عبارتی بهتر، یک متخصص دیجیتال مارکتینگ، همان کارشناس بازاريابي است که با استفاده از مهارت و تخصص لازم در این زمینه و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ سعی در جذب مشتری و افزایش فروش محصولات، کالاها و خدم
در مقاله قبل با عنوان مفاهیم اساسی بازاريابي ، به تعریف بازاريابي و اصول اولیه پرداختیم. در این مقاله می خواهیم به سیستم نوین بازاريابي و اامات اولیه طراحی استراتژی بازاريابي بپردازیم و در ادامه با رویکردهای بازاريابي آشنا خواهید شد . تصویر بالاعناصر اصلی یک سیستم نوین بازاريابي را نشان می دهد. به طور معمول، بازاريابي در حضور رقبا باید نیاز مشتری نهایی را برآورده کند. شرکت و رقبا، پیشنهادهای مربوطه خود و پیامهایشان را به صورت مستقیم و ی
قیف بازاريابي دیجیتال Digital Marketing قیف بازاريابي دیجیتال چیست ؟ ابزار و کانال های قیف دیجیتال مارکتینگ بالای قیف (TOFU) وسط قیف (MOFU) پایین قیف (BOFU) بالای قیف بازاريابي دیجیتال Top Of Funnel بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بازاريابي رسانه های اجتماعی (SMM) تبلیغات کلیکی (PPC) میانه قیف بازاريابي دیجیتال Middle Of Funnel پایین قیف بازاريابي دیجیتال Bottom Of Funnel تجزیه و تحلیل و ارزیابی قیف بازاريابي دیجیتال شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد قیف
افزایش قدرت بازاريابي با رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان و مشتریان خود را به شدت افزایش دهید؛ اما شروع کار بدون تجربه یا بینش قبلی چالش‌برانگیز است. شناخت اصول بازاريابي رسانه‌های اجتماعی بسیار حیاتی است. استفاده از این 10 قانون به شما کمک می‌کند که از حداکثر کردن کیفیت تا افزایش مدخل‌های داده آنلاين، مبنایی برای تقویت مشتریان، برند و مهم‌تر از همه نتیجه نهایی‌تان ایجاد کنید. 1.
 بازاريابي چریکی چیست؟احتمالا شما هم بارها با واژه بازاريابي چریکی یا بازاريابي پارتیزانی مواجه شده اید و شاید در ذهن شما تداعی کننده ی نوعی بازاريابي آزاردهنده و نامناسب باشد، ولی این روش در دنیای تجارت امروز بسیار پرکاربرد بوده و سرشار از خلاقیت و نوآوری می باشد. 
 بازاريابي چریکی و کاربرد آن در فضای آنلاينهمیشه بازاريابي درگاهی به سمت مشتری است، یعنی بازاریاب تلاش میکند به هر روشی که می تواند مخاطب خود را به مشتری تبدیل کند. در حوزه بازاريابي، روش های متنوعی وجود دارد که باعث تحریک شدن مشتریان می شود. در ابتدا به تعریف بازاريابي چریکی یا پارتیزانی میپردازیم، سپس کاربرد و اصول آن را توضیح میدهیم.در تعریفی بسیار کوتاه و مختصر، بازاريابي چریکی یعنی کسب بیشترین نتیجه با بکارگیری کمترین منابع. تا به ح
 قیف بازاريابي از آن اصطلاحاتی است که در دنیای بازاريابي و تبلیغات به‌ویژه در بازاريابي فضای مجازی ودیگر زمینه های دیجیتال مارکتینگ زیاد آن را می‌شنوید. قیف بازاريابي به ما کمک می‌کند تا برای تبدیل کردن مخاطبان یا کاربران به یک مشتری و حتی بعد از آن به یک مشتری وفادار، مسیر مشخصی داشته باشیم و بتوانیم در هر مرحله به مخاطب خود کمک کنیم راحت‌تر به چیزی که می‌خواهد برسد.در این مطلب قصد داریم به مفهوم قیف بازاريابي بپردازیم و بیشتر در مورد
یک طرح بازاريابي (Marketing Plan ) می‌تواند بخشی از یک طرح کسب و کار(Business Plan) باشد. باید توجه داشت فرآیند بازاريابي از طریق اجرایی کردن آمیخته بازاريابي صورت می‌گیرد. برای اثربخشی بیشتر برنامه‌های بازاريابي باید به صورت یک قالب نوشتاری که به آن طرح بازاريابي گفته می‌شود، تدوین شود. چکیده این فرآیند شامل حرکت از کل به جزء، از چشم‌انداز (Vision) به ماموریت (Mission) و به اهداف کلان (Goals) و به اهداف عینی (Objectives)، حتی تا برنامه‌اقدام افراد سازمان
بازاريابي چریکی چیست؟ احتمالا شما هم بارها با واژه بازاريابي چریکی یا بازاريابي پارتیزانی مواجه شده اید و شاید در ذهن شما تداعی کننده ی نوعی بازاريابي آزاردهنده و نامناسب باشد، ولی این روش در دنیای تجارت امروز بسیار پرکاربرد بوده و سرشار از خلاقیت و نوآوری می باشد. برای درک مفاهیم اصلی مانند معنای بازاريابي چریکی یا همان Guerrilla Marketing بهتر است به بزرگان این عرصه و صاحب نظران بین المللی بازگردیم، از همین رو در این مقاله بخش هایی از کتابی با ع
یک ویروس نسبتاً مؤثر می‌تواند سلول میزبان را تبدیل به یک کارخانه تکثیر ویروس كند. حال بازاريابي ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین عظیمی که خبرها را توصیه‌ای پخش می‌کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می‌دهد . پیام تبلیغی یک شرکت با استفاده از ترغیب مشتریان به معرفی آن شرکت به دوستان و آشنایان می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. در واقع شرکت از مشتریان خود برای انجام این کار استفاده می‌كند و مشتری با هر بار استفاده
   صفر تا صد دیجیتال مارکتینگمقدمهبازاريابي دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که برای تمام تلاش‌هایی که جهت بازاريابي از طریق مجاری دیجیتالی انجام می‌گیرد، استفاده می‌شود. کسب‌و‌کارها از مجاری دیجیتال نظیر جست‌و‌جوی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وبسایت‌شان برای برقراری ارتباط با مشتریان کنونی و آتی خود استفاده ‌می‌کنند.واقعیت این است که امروزه افراد نسبت به چندین سال پیش، دو برابر بیشتر در اینترنت وقت می‌گذرانند. هما
با گذشت زمان و پیشرفته شدن کسب و کار، کسب و کار سنتی کم کم رونق خود را از دست داده است و برای اینکه دوباره در آمدزایی برای کسب و کارها سنتی شکل گیرد و تنها راه آن بروز رسانی کسب و کار با استاندارد های روز دنیا می باشد برای همین باید از بازاريابي آنلاين بهره گیری شود تا کسب سود نقش خود را در کسب و کار های مختلف ایفا کند.
عوامل اصلی موفقیت در صنعت گردشگریِ مبتنی برICTگردشگری صنعت فشرده ای از اطلاعات می باشد. گردشگران با صرف هزینه و زمان در مسافرت ریسك قابل ملاحظه ای را متحمل می شوند. هر چه میزان ریسك بالا باشد، تجارب بیشتری برای مسافران به همراه خواهد داشت. كسب و كار گردشگری فرصتی مناسب برای به حداقل رساندن درصد ریسك می باشد. گسترش فناوری آنلاين سبب می شود كه مصرف كنندگان گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند و از منابع مورد اعتماد، كه از عناصر اساسی گردشگ
نوشتن محتوای آنلاين به صورت هدفمند برای رسیدن به نتیجه یکی از راههای بازاريابي محتواست. خود واقع جمله قبلی در تعریف بازاريابي محتوا جایی میگره. چند روز قبل مقاله‌ای رو در سایت مدیرباش منتشر کردم با عنوان زیر :6 اشتباه رایج در تولید محتوای آنلاين که باید از آن‌ها دوری‌ کنید!! وقتی که شما شروع به نوشتن محتوا و بازاريابي به وسیله آن میکنید. خواه نا خواه دچار اشتباهاتی خواهید شد. ولی بعضی از اشتباهات است که دچار شدن به آنها در حوزه آنلاين شاید
اصطلاح بازاريابي دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاريابي و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاين بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد. تعریف بازاريابي دیجیتال سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در ح
اصطلاح بازاريابي دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاريابي و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاين بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد. تعریف بازاريابي دیجیتال سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در ح
آمارهای بهینه‌سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization Statistics)بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) به شما کمک می‌کند تا دریابید که مشتری‌ها چگونه طی جستجوهای آنلاين، درباره برند شما و رقبایتان اطلاعات پیدا می‌کنند. با گنجاندن استراتژی‌های به‌روز سئو در فعالیت‌های مربوط به بازاريابي آنلاين خود، می‌توانید رتبه وبسایتتان را بهبود بخشید. آمارهایی که در ادامه خواهید دید به شما کمک می‌کنند تا استراتژی سئوی سایت خود برای سال ۲۰۲۰ را دقیق‌تر تنظیم کنید ت
در كانال های بازاريابي پیچیدگی وجود دارد كه علت آن مجموعه ای از محتویات و تعاملات است و این امر شامل اجزای عمومی یعنی عاملین فعالیت ها و منابع است ، و هم چنین فصول مشتركی مثل تعاملات و هماهنگی و همكاری و رقابت در آن دخالت دارد و علاوه براین به یكپارچگی وسیكل كامل در اقتصاد و جامعه و عوامل بوم شناختی نیز نیازمندیم . عامل بوم شناختی در جایی كه همه چیز در یك زمان اتفاق می افتد محدودیت بیرونی ایجاد میكند . هنگامی كه عوامل اجتماعی به اقتصاد و عوامل
زمانی که با کلمه­ ی بازاريابي مواجه می ­شویم به یاد تبلیغات و فروشندگی یا همان ویزتوری می­ افتیم، در حالی­ که در روند بازاريابي، فاکتورهای فروش و تبلیغات از اجزای کوچک آن به شمار می­ روند. چراکه بازاريابي شناسایی نیاز مشتری و پیداکردن راه­ هایی برای فروش کالا و خدمات و تأمین نیاز مشتری است. بازاریاب این راه­ ها را شناسایی و برای فروش محصول خود، تبلیغ می کند. بنابر دیگر تعاریف علمی صورت گرفته، بازاريابي مجموعه ­ی فرآیندها و فعّالیّت­ هایی ا
مقاله:بازاريابي بین المللی زمینه ساز جهانی شدننوویسنده: دكتر مهدی نورسیناحوزه های تخصصی: مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاريابي بین المللمدیریت مدیریت دولتی مباحث ویژه مدیریت دولتی جهانی سازی
بازاريابي با هدایای تبلیغاتی اگر خواهان پیشی گرفتن از رقبای خود هستید، راه های مختلفی برای بازاريابي و ارتقای کسب و کار شما وجود دارد. در این راستا، هدایای تبلیغاتی ابزارهای مفید و سودمندی هستند که در صورت استفاده از آنها می توانند موجب ترفیع جایگاه برند و آرزوی شما شوند. همانند هر استراتژی بازاريابي دیگری شما در ابتدا باید تحقیقات مختصری به عمل آورید و پیش از آن که اقدام به بازاريابي با استفاده از هدایایی تبلیغاتی نمایید، به چندین پرسش م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها