نتایج جستجو برای عبارت :

مدیریت فرهنگی آموزشی

برگزاری كارگاه آموزشي مديريت مشارکتی در مرکز آموزش مديريت دولتی كارگاه آموزشي مديريت مشارکتی در مرکز آموزش مديريت دولتی برای تعدادی از کارکنان سازمانهای دولتی برگزار شد. عناوین مهمترین مباحث مطرح شده در دوره مذکور عبارتند از: - تعریف مشاركت - سیر تکوین مديريت مشارکتی - ابعاد نظام مشاركت - پیش نیاز های مديريت مشارکتی - اهداف مديريت مشارکتی - اهمیت مديريت مشاركتی - انگیزش از طریق مشارکت - ارتباط نظام پیشنهادها با سایر نظامهای انگیزشی کارکنان
برگزاری كارگاه آموزشي مبانی مديريت و رهبری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی كارگاه آموزشي مبانی مديريت و رهبری به مدت 8 ساعت در ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. عناوین مهمترین مباحث مطرح شده در دوره مذکور عبارتند از: بخش اول: مديريت نظریه های سازمان و مديريت برنامه ریزی سازماندهی مديريت منابع انسانی كنترل و نظارت در سازمان هدایت و رهبری انگیزش ارتباطات تصمیم گیری و حل مسئله بخش دوم: رهبری مفهوم ( تعریف ) رهبری تفا
پیشگفتارمفهوم‌ ت‌ فرهنگي‌ از جمله‌ مفاهیم‌ تازه‌ای‌ است‌ كه‌ از حدود چهار دهه‌ قبل‌ در كشورهای‌ جهان‌ مورد توجه‌ قرار گرفته‌ است‌. نگاه‌ به‌ فرهنگ‌ بعنوان‌ یكی‌ از زمینه‌های‌ اصلی‌ توسعه‌ و امكان‌ مديريتفرهنگي‌ برای‌ تغییر در عناصر فرهنگي‌ و دستیابی‌ به‌ اهداف‌ از پیش‌ تعیین‌ شده‌ و توجه‌ به‌ نقش‌ دولت‌ها در برنامه‌ ریزی‌ فرهنگي‌ بستر مناسبی‌ برای‌ شكل‌گیری‌ مفهوم‌ ت‌ فرهنگي‌ بوجود آورده‌ است‌.
تعریف نقش : نقش یعنی الگوهای رفتاری مورد انتظار از هر فرد در یک واحد اجتماعی . نقش ‏ های مديريتی سیر تحول اندیشه مديريت: 1)نظریه‌های کلاسیک 2)نظریه‌های نئوکلاسیک 3)نگرش کمی مديريت 4)نگرش سیستمی 5)نگرش اقتضایی 6)جنبش جدید در روابط انسانی نظریه‌های کلاسیک 1)مديريت علمی 2)مديريت اداری 3)مديريت بوروکراتیک هدف نظریه مديريت علمی : تعریف جنبه ‌ های مختلف رابطه میان ماشین – کارگر. برای رسیدن به این هدف، بجای تاکید بر روش ‌ های سنتی کار، مجموعه ‌ ای از
کتاب مديريت بحران با GIS مولفان: میلاد قمرزاده، سعید جوی زاده، مرضیه بذرافکن، سارا کاویانی آهنگر نشر: انتشارات آکادمیک تلفن فروش: 09382252774 کاربرد جی.آی.اس (GIS) در مديريت بحران،کاربرد GIS در مديريت بحران،نرم افزار مديريت بحران،نیازهای مديريت بحران،GIS مديريت بحران،سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و کاربرد آن در مديريت امنیتی،مديريت بحران (سیل) و سامانه های اطلاعات مکانی GIS، مديريت بحران زله، مديريت بحران شهر،بررسی کاربرد اطلاعات جغرافیایی و سیستم
نگرش کمی مديريت : علم مديريت مديريت عملیاتی سیستمهای اطلاعاتی مديريت نگرش سیستمی: این نگرش تقریبا از سال 1960 به بعد در مديريت مرسوم شد . طرفداران این نظریه معتقدند که نگرش سیستمی بهترین طریق برای وحدت بخشیدن مفاهیم و نظریه‌های مديريت و دستیابی به نظریه ‌ ای جامع است. عناصر کلیدی در نگرش سیستمی: تعریف سیستم سیستمهای فرعی سیستمهای باز و بسته مرز سیستم هم ‌ افزایی جریان بازخورد تعریف سیستم : مجموعه ای از اجزاست که با ارتباط و پیوند متقابل یک ک
آموزش نحوه تهیه مدل كسب و كار (Business Model) بر اساس بوم كسب و كار (canvas) آموزش نحوه تهیه طرح كسب و كار (Business plan) آموزش نحوه تهیه مستندات امكانسنجی پروژه ها (Feasibility study) آموزش و مشاوره طراحی و پیاده سازی فرآیند های مديريت پروژه آموزش و مشاوره طراحی و پیاده سازی دفتر مديريت پروژه در سازمان های پروژه محور(PMO) آموزش و مشاوره تهیه مستندات اهداف استراتژیک مديريت پروژه آموزش و مشاوره پیاده سازی استاندارها و متدلوژی های بین المللی مديريت پروژه
وظایف مديريت آموزشي 1- مديريت آموزشي نقاط ضعف کارکنان را ارزیابی و شناسایی می­ کند. 2- مديريت آموزشي مم به شناسایی و نیاز سنجی آموزشي کارکنان می باشد. 3- مديريت آموزشي دسته بندی نوع آموزش ها و تقسیم آنها به آموزش های توجیهی، مهارتی و رفتاری و تعریف آن ها به آموزش های بدو استخدام، آموزش های حین خدمت،‌ آموزش بصورت برگزاری کلاس یا سمینار داخل سازمان، اعزام افراد به دوره های آموزشي بیرون سازمان، ‌آموزش های فردی و چهره به چهره، استاد شاگردی، آم
یکی از وظایف مهم و عمده مديريت ایمنی فرآیند، مديريت نشر مواد خطرناک در محیط کار است. که در اثر تماس با افراد می تواند مشکلات جدی به بار آورد . جهت اجرای مناسب مديريت ایمنی فرآیند نیاز به ارزیابی سیستماتیک فرآیند دارد که عوامل موثر در دسترسی به این ارزیابی سیستماتیک عبارتند از طراحی فرآیند ، تکنولوژی فرآیند ، فعالیت های مربوط به عملیات و تعمیرات ، روش ها و دستورالعملها، روش ها و برنامه های اورژانسی ، برنامه های آموزشي و سایر اجزای فرآیند ک
سرفصل درسی مديريت استراتژیک پیشرفته دانشكده مديريت رشته مديريت بازرگانی نام درس : مديريت استراتژیک پیشرفته عنوان درس : مشترک نام مدرس : محمد اسماعیلی جوشقانی نیمسال دوم 93-92 روز :جمعه ساعت 14 سرفصل درس : بحث اول : تعاریف استراتژی و انواع آن – هدفبندی - ت گذاری - برنامه ریزی – تصمیم گیری بحث دوم : فرآیند مضمون بندی استراتژی سازمانی تجزیه تحلیل فرصت ها و تهدیدات – نقاط قوت و ضعف مشخص كردن گزینه ها انتخاب و اجرا بحث سوم : آشنایی با متغییرهای اس
دانشكده‌ علوم‌ اداری‌ و اقتصادی‌ دانشگاه ‌فردوسی‌ مشهد در سال‌ 1367 با هدف‌ تأمین‌ و تربیت نیروی‌ انسانی‌ متخصص‌ مورد نیاز كشور در رشته اقتصاد‌ ، رشته مديريت‌ ، رشته حسابداری تأسیس و سپس رشته حقوق و رشته علوم ی ‌ به رشته های فوق اضافه گردید.فعالیت‌های‌ آموزشي‌ دانشكده‌ علوم‌ اداری‌ و اقتصادی‌ مشهد از مهرماه‌ سال‌ 1367 با پذیرش‌120 دانشجو در سه‌ رشته‌ی‌ كارشناسی:‌ اقتصاد بازرگانی، حسابداری‌ و مديريت‌ بازرگانی آغاز شد. درس
پرسه‌گردی سقراط‌وار در فضای مجازی در گفت‌وگو با موسی اکرمی مجلۀ مديريت ارتباطات»، ماهنامۀ تحلیلی، آموزشي، و اطلاع‌رسانی، شمارۀ 121، خرداد ماه 1399، صص 44-48 ◄ دل‌خوش به ماندن سنگ‌های ته آب ◄◄ طراوت واحدی در یونان باستان، مهد اندیشه و زادگاه فلسفه، سقراط در خیابان‌ها راه می‌افتاد و رودررو با مخاطبان خودش که عمدتاً هم جوانان آتنی بودند بحث می‌کرد و در واقع باورهای بنیادین آن‌ها را به چالش می‌کشید. در واقع او در دوگانه‌ای با سوفسطاییان
جلسه اول نظریه های سازمان مديريت پیشرفتهتعریف مديريت :* مديريت علم و هنر بهره گیری موثر از منابع انسانی و مالی برای دستیابی به اهداف سازمانی * استفاده كارآمد و موثر از منابع مادی و انسانی از طریق برنامه ریزی ، سازماندهی و بسیج منابع و هدایت و راهبری و نظارت و كنترل برای دستیابی به اهداف سازمان در چارچوب نظام ارزشی * مديريت = علم تدبیر *سرمایه یك مدیر (منابع انسانی یا سرمایه فكری) است.••••• شكست و موفقیت سازمانها در گرو نوع و سبك مديريت مدی
PMP: 4291449E2 در زمینه مديريت پروژه از موسسه مديريت پروژه آمریكا PMI ISMS certification در زمینه مديريت امنیت اطلاعات از موسسه بهره وری آسیا (ژاپن) ITIL foundation در زمینه مديريت خدمات فناوری اطلاعات از موسسه AXELOS انگلستان Prince 2 foundation در زمینه مديريت پروژه از موسسه AXELOS انگلستان
استراتژی جدید ی و فرهنگي اتحادیه اروپا در منطقه آسیای میانه 1 مترجم: عبدالرضا آبایی جریان11سپتامبر و دخالت آمریكا در افغانستان، اروپا را بر آن واداشت تا ت خود را در منطقه آسیای میانه مورد بازبینی قرار دهد. در سال 2007 آلمان كه ریاست اتحادیه اروپا را بر عهده داشت ابتكار جدید برای این منطقه پیشنهاد كرد. مديريت مرزها، انرژی و حمل و نقل، حقوق بشر، آموزش و گفتگو بین فرهنگي، هفت اولویت این پیشنهاد بود.
طرح آموزش سه سطحی مدیران، یک طرح آموزشي برای ارتقای توانمندی های فردی و مديريتی مدیران است که منجر به افزایش سطح بهره وری در سازمان ها می شود؛ طرح مذکور بر اساس سالها تجربه آموزش و مشاوره در سازمان های مختلف و با مطالعه بر روی مدل های شایستگی مدیران (مدل های داخلی و بین المللی) تهیه شده است.این طرح آموزشي در قالب 90 عنوان آموزشي در سه سطح برای سه گروه مدیران پایه ، میانی و ارشد طراحی و تدوین گردیده است.تمامی آموزش ها به صورت ورکشاپ و همراه با با
مدرسه، مهمترین پایگاه ایجاد آگاهی فناوری اطلاعات مقدمه دنیای قرن بیست و یكم در واقع دنیای استیلای فناوری نوین اطلاعات بر پدیده ها و فعالیت های علمی، اقتصادی، فرهنگي و ی خواهد بود. سیستم های آموزشي به تبع آن آموزش و پرورش، هرگز نمی تواند خود را منفك از دیگر نهادهای اجتماعی، ملی و فعل و انفعالات گسترده بین المللی بداند، زیرا جامعه آموزشي مركز ثقل تغییرات و تحولات هزاره سوم خواهد بود. در قرن حاضر منابع طبیعی سرمایه نیست بلكه داشتن اطلاعا
یادگیری انسان و ساماندهی رفتار نوجوان در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت اوست و خلاقیت، شكوفایی استعدادها در گرو نشاط و انبساط روحی انجام می شود. شكی نیست كه یكی از وظایف مهم تربیتی مديريت و برنامه ریزی آموزشي مدارس، تشویق نوجوانان به مشاركت و تعاون در همه امور است و آنان می توانند با تدوین برنامه ریزی آموزشي مناسب به جلب مشاركت دانش آموزان در امور مختلف مدرسه اقدام كنند و این موضوع می تواند به احساس مفید بودن و دور شدن از انزوا و كسالت در
نظر به اتمام مهلت مجوز قانونی کانون فرهنگي و هنری سید الساجدین(ع) و ضرورت ادامه فعالیت های فرهنگي و هنری این کانون ، مطابق دستورالعمل ضوابط تاسیس ، تطبیق و تغییر کانون های فرهنگي و هنری مساجد مصوب جلسه مورخ 1398/04/25 شورای ت گذاری و نظارت بر کانون های فرهنگي و هنری مساجد، اولین مجوز جدید تأسیس و فعالیت کانون طبق سامانه بچه های مسجد ستاد عالی (فهما) در تاریخ 99/05/20 صادر گردید.
استراتژی رفتاری: پیوند روان‌شناسی و مديريت استراتژیك نویسنده: رضا بنی‌اسد عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام استراتژی رفتاری (behavioral strategy)‌ به کاربرد روان شناسی شناخت و اجتماعی در حوزه نظر و عمل مديريت استراتژیک اشاره می‌کند. هر چند مطالعات مربوط به روان شناسی در مديريت استراتژیک از سه دهه قبل شروع شده است اما با مفهوم استراتژی رفتاری، محققان به دنبال پژوهش های نوین میان رشته ای در این زمینه هستند.
اهداف درس:آشنایی دانشجویان با مباحث پیشرفته در زمینه كاركردهای اصلی مديريت منابع انسانیبررسی عمیق سیستم های اطلاعاتی مديريت منابع انسانیبررسی مباحث نوین مرتبط با حوزه های منابع انسانیسرفصل دروس:مبانی مديريت منابع انسانی(اهمیت، نقش، تعاریف و كاركردها)تاریچه و سیر تحول مديريت منابع انسانیاصول مديريت منابع انسانی در سازمان های بین المللیبرنامه ریزی نیروی انسانیفراگرد كارمند یابی و گزینششایستگی های شغلی لازم مدیران بخش دولتیجانشین پر
امروزه وسایل كمك آموزشي ، اعم از ساده یا پیچیده ، به عنوان ابزاری برای ایجاد تسهیل در امر تدریس و یادگیری در نظامهای آموزشي به كار می روند . این وسایل از حیث اینكه تئوری و عمل را با هم تركیب كرده ،باعث ماندگاری یادگیری و تنوع بخشی در كلاس درس شوند ، دارای اهمیت هستند . با توجه به پیشرفت های علمی و تكنولوژیكی در عصر حاضر ، وسایل كمك آموزشي به عنوان یك رابطه توانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا كنند . 
مقدمه
سازمان ها، نهادهای اجتماعی هستند كه مانند سایر نهادها ازافرادتشكیل شده اند كه نقش اصلی انسان به عنوان گرداننده این نهادها است. به عبارت دیگرسازمان منهای انسان به هیچ وجه توان غلبه و مقابله بر مشكلات و از طرف دیگر تحقق اهداف سازمان را نخواهد داشت و بدون شك در سازمان ها،افرادی وجود دارند كه برای كسب قدرت و منافع در بین خود به رقابت می پردازند و در مورد تقدم امور و اهدافشان تضادهایی دیده می شود. در واقع تفاوتها و تضادها برای ادامه حیات س
وضعیت فرهنگي و آموزشي شیعیان خوجه به طور کلی یکی از ویژگی های بارز جامعه شیعیان خوجه اثنی عشری در سطح جهان به ویژه تانزانیا، فرهنگ بالای این اقلیت کوچک است که به نظم و انسجام داخلی و بنیه اقتصادی رو به رشد آنها بر می گردد. توجه به مطالعه و کتابخوانی، تسلط به زبان انگلیسی و بالا بودن سطح سواد عمومی از نشانه های این رشد فرهنگي است و بیسوادی در این جامعه کوچک تقریبا ریشه کن شده است. توجه به مدارس و مراکز آموزشي یکی از ویژگی های بارز فرهنگي شیعیان
اولین کنفرانس ملی حسابداری و مديريت در 14 شهریور 1392 توسط موسسه بین المللی آموزشي و پژوهشی خوارزمی در شیراز برگزار شده است که موضوعات اصلی این کنفرانس حول دو محور حسابداری و مديريت می باشد. محورهای این کنفرانس بدین شرح می باشد: حسابداری سیستم های اطلاعات حسابداری نقش حسابداری درتوسعه بازار سرمایه اطلاعات حسابداری در ارزیابی شرکت ها کاربرد روشهای هزینه یابی در حسابداری مديريت تولید و حسابداری مديريت یافته های نوین و مباحث روز در حسابداری ا
آیا به راستی این مهم می تواند در شكوفایی و رشد استعدادهای دانش آموزان به اندازه زیادی مؤثر باشد؟ آیا منظور از محیط آموزشي، صرفا فضای آموزشي است یا گزینه هایی دیگر هم در آن اثر می گذارد؟ویگوتسكی یكی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: كنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزایی دارد.»او بر این باور بود كه رشد ذهنی كودكان، عموما به مردمی كه در دنیای، اطراف آنها زندگی می كنند، وابسته است و افراد بسیاری از اندیشه ها
در تاریخ 10/11/1364 به موجب قانون، سازمان میراث فرهنگي شکل گرفت. براساس این قانون، به وزارت فرهنگ و آموزش عالی اجازه داده شد تا از ادغام 11 واحد پراکنده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت فرهنگ و آموزش عالی، سازمان میراث فرهنگي را به صورت سازمانی وابسته به خود تشکیل دهد. این قانون در روز پنجشنبه دهم بهمن ماه 1364در مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 12 بهمن 1364 به تایید شورای نگهبان رسید. سازمان میراث فرهنگي- براساس قانون، به وزارت فرهنگ و آموز
با توجه و تامل به موارد فوق، ضرورت دارد كه مقوله شادابی در مدارس به عنوان یك راهبرد موثر در حصول به هدف های آموزشي مورد تاكید قرار گیرد و دقت در رعایت هر كدام از مولفه های زیر در مدارس می تواند در ایجاد محیط های آموزشي شاداب موثر باشد:الف) عوامل مديريتی:- اجرای نظم و انضباط به صورت سازنده و موثر در مدرسه- رسیدگی به مشكلات معلمان و دانش ­آموزان به صورت روان شناختی- مناسب ساختن برنامه هفتگی معلمان و دانش ­آموزان- توسعه مديريت مشاركتی- توسعه نظام
تعریف برنامه ریزی درسی و برنامه ریزی آموزشي گردآورنده: یوسف فرمانی دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی برنامه درسی محصول برنامه ریزی درسی است. برنامه ریزی درسی curriculum planning یا curriculum development شامل سازماندهی یک سلسله فعالیتهای یاد دهی و یادگیری به منظور ایحاد تغییرات مطلوب در رفتار یادگیرنده ها و ارزشیابی میزان تحققق این تغییرات است. بنابراین فرایند برنامه ریزی درسی شامل سازماندهی فعالیت ها و ارزشیابی می باشد و هدف آن ایجاد تغییرات مطلوب و محور آن
پایه هفتم پایه هشتم پایه نهم پاورپوینت خانه فیلم آموزشي آب و هوا گرامر درس پنجم فیلم آموزش خانه فیلم آموزشي درس ششم فیلم آموزشي گرامر درس پنجم فیلم آموزش خوراكی ها كاربرگ درس ششم گرامر درس ششم كاربرگ درس 6 فیلم آموزشي زمان گذشته ساده گرامر گذشته افعال Be verbs كاربرگ درس پنجم برگرفته از سایت گروه زبان انگلیسی استان خراسان رضوی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها