نتایج جستجو برای عبارت :

کارت عضو شورا دانش آموز ی

کارت هاي شناسايي اعضاي شوراي دانش آموزيکارت شناسايي رئيس شوراکارت شناسايي نايب رئيس شوراکارت شناسايي منشي شوراکارت شناسايي عضو اصليکارت شناسايي عضو اصليکارت شناسايي عضو علي البدلکارت شناسايي عضو علي البدل 
تا حالا به ويژگي‌هاي يک دانشآموز نمونه فکر کردي؟ شايد دانشآموز نمونه بودن از نظر شما کار آساني به نظر برسد و اهميت چنداني نداشته باشد، اما بهتر است بدانيد که يک دانشآموز نمونه براي رسيدن به موفقيت و آينده درخشان، يک گام از بقيه جلوتر است. منظور ما از ” دانشآموز نمونه ” تنها به معني گرفتن نمرات عالي در دروس مختلف نيست، بلکه رعايت بسياري از نکات اخلاقي، آموزشي و تربيتي است. دانشآموز نمونه بودن به شما دانشآموزان عزيز کمک مي‌کند تا
سلام.باتشکر از دانش آموزان دبيرستان پسرانه دانشگاه لرستان که با بيش از۱۰۴راي اينجانب را به عنوان امين خود در شوراي دانش آموزي منصوب داشتيد قدردان شما عزيزان هستيم.اهدافي که قصد داريم در شورا دنبال کنيم:صندلي هاي دانش آموزان،کتب کمک درسي ايشان،تشکيل کميته ها،مسابقات،اجراي جلسات مداوم اعضاي شورا،رومه ديواري،سالن ورزشي براي دانش آموزان،رسيدگي به مسئله تاخير در زدن زنگ استراحت دانش آموزان،پيگيري نقطه نظرات شما و اعلام باقي اهداف ما د
بسمه تعالي 13 آبان؛ روز دانش آموز سيزده آبان که در مبارزه و قيام دانش آموزان متعهد و بيدار بر ضد رژيم شاه و حاميان آن به ويژه استکبار جهاني ريشه دارد، نشانه آن است که اين قشر آگاه و متعهد، در راه رسيدن به اهداف والا و عظيم انقلاب اسلامي، چه در زمان طاغوت و چه پس از پيروزي شکوه مند انقلاب اسلامي، از هيچ کوششي فروگذار نکرده است. - نامگذاري روز دانشآموز روز دانشآموز در ايران مصادف است با ۱۳ آبان هر سال.
اولين جلسه شوراي دانش آموزي آموزشگاه متوسطه اول شهيد حکمت کران در تاريخ آبان در محل آموزشگاه برگزار گرديد.در اين جلسه ضمن تبريک و اعطاي ابلاغ به اعضاي منتخب،وظايف شورا و تک تک اعضا به آنان تفهيم گرديد.در اين جلسه مدير مدرسه بر ارتباط تنگاتنگ بين شورا و مسئولين مدرسه تاکيد و شورا را پل ارتباطي دانش آموزان با آموزگاران و کادر مدرسه دانست و از اعضاي شورا خواست که با جديت و صداقت به فعاليت و کمک به اداره بهتر مدرسه از طريق ارائه راهکار و پيشن
1-تشکيل گروهي به نام شوراي دانش آموزي در شاد و واتساب و عضويت اعضاي شورا و انجمن ها در اين گروه 2-تشکيل اولين جلسه با اعضاي منتخب شورا در اين گروه بصورت مجازي که مشروح مصوبات به شرح ذيل مي باشد: جلسه با حضور اعضاء و با تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز شد و بعد از تبريک توسط مدير به اعضاء جهت انتخاب شدنشان ، معاون پرورشي در رابطه با اهداف و وظايف شورا توضيحاتي بيان نمود. در مورد انجمن ها و وظايف آنها نيز توضيحاتي داد ه شد .
دانش آموز از لحاظ لغوي به معني کسي است که دانش مي آموزد و در اصطلاح، براي اطلاق به محصلان رسمي در سطح تحصيلات پيش از دانشگاه به کار مي رود. پيشتر نيز در مورد اين که يک دانش آموز منضبط و مودب، هميشه کارهاي خويش را با نظم انجام مي دهد و جايي که ضعف در کارهايش پيش مي آيد سعي در بر طرف نمودن ضعف خويش مي کند صحبت کرده ايم. دانستيد که شما دانش آموزان در طول سال تحصيلي (براي ساعاتي) ساکنان جامعه کوچکي به نام مدرسه هستيد و مي توانيد جامعه کوچک خويش را به
مدرسه شاد، مدرسه ايست خلاقيت در آن موج مي زند. دراين مدرسه مهارت هاي اجتماعي تمرين مي گردد. در مدرسه شاد ؛ دانش آموز محور و معلم راهنماست در مدرسه شاد ،همه فعاليت ها هدايت شده ولي خود انگيخته توسط دانش آموز انجام مي شود . در مدرسه شاد ،معلم وتاثير پذيري از او بسيار حائز اهميت است. در مدرسه شاد، فرصت هاي زيادي براي دانش آموز ايجاد مي گردد تا با توجه به توان و علاقه خود انتخاب و فعاليت نمايد . در مدرسه شاد، دانش آموز هم مي آموزد هم تجربه مي نمايد.
ارتباط موثر معلم با دانش آموز سرکارخانم آزاده کيانيارتباط موثر معلم با دانش آموز يکي از مهم ترين دلايل رشد و موفقيت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصيل است.دکتر علي صاحبي در کتاب تئوري انتخاب در مدرسه ” به نقش اين ارتباط تاکيد بسيار دارد.اينکه تشويق و تنبيه هردو مخرب است و مانع يادگيري مسئولانه و عميق دانش اموزان مي شود.
پيرو اعلام قبلي چهارمين سال انتخابات هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر سراوان برگزار گرديد كه در نتيجه با راي مخفي : 1.آقاي محمد اسلام امراء با7 راي به عنوان رئيس شورا 2. آقاي عبدالقادر دهقان با 7 راي به عنوان نائب رئيس شورا و آقاي محمد امين دهواري به اتفاق آراء به عنوان منشي و سخنگوي شورا انتخاب شدند.
مشخصات شرح حالفرم ارزيابي درس به درس فرم خود ارزيابي دانش آموزفرم ارزيابي والدين از پوشه کارفرم پيشرفت دانش آموزفرم ملاک هاي خود ارزيابي معلمبرگ فهرست محتوابرگ ملاک هاي ارزيابي مدير واحد آموزشي برگ پيشرفت دانش آموزبرگ فهرست وارسي ( چک ليست سياهه ي رفتار ) برگ ارزيابي معلم از پوشه کاربرگ خودارزيابي دانش آموز از پوشه کار در ماهبرگ مقياس درجه بنديبرگ ارزيابي والدين از پوشه کار برگ شرح حال نکات مهم در پوشه :تنظيم پوشه کار برعهده معلم است ن
دومين جلسه با حضور اعضاء و با تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز شد و بعد از خير مقدم توسط معاون پرورشي ، مدير آموزشگاه در مورد برگزاري کلاسها و آزمون هاي آنلاين مطالبي بيان فرمودند و نظرات و سوالات دانش آموزان نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت . -در رابطه با تعداد انجمنها و وظايف هر کميته صحبت شد . -به مناسبت هفته کتاب برنامه ريزي لازم انجام شد. -در مورد تشکيل وبلاگ هم قرار شد رييس شورا در اين مورد همگاري لازم را داشته باشد و کار وبلاگ شورا را در دست بگ
ويژگي هاي دانش آموز در دوره ابتداييدانش آموز دوره ابتدايي دوره اي است که به لحاظ  عاطفي جسماني رواني دانش آموزان در مرحله رشد قرار دارند .لازم است معلم  و والدين با شناخت ويژگي هاي مختلف دانش آموزان در اين دوره سني در صدد رفع هرچه بهتر نيازهاي مختلف آن ها باشند. در ادامه مطلب بخوانيد
يوم اللّه سيزده آبان، يادآور حماسه ها، ايثارها و فداکاري هاي دانش آموزان عزيزمان است. اين روز با شکوه بدين سبب، روز دانش آموز» ناميده شد، تا خاطره ي فرزندان دلير انقلاب براي هميشه جاودان بماند و درسي فراموش ناشدني براي تمام دانش آموزان در سراسر گيتي باشد که با ابرقدرت ها و چپاول گران بين المللي به مبارزه ي بي امان بپردازند و عزت را بر زندگي ذلت بار ترجيح دهند. روز دانش آموز به همه ي مستضعفان جهان مي آموزد که عليه مستکبران قيام کنند و حقوق م
به نام خدا ياد واره شهداي دانش آموز در هفته بسيج دانش آموذي در روز دوشنبه مورخ پنجم آبان ماه در آموزشگاه فاطميه راور برگزار شد در اين مراسم از خانواده شهداي دانش آموز دعوت بعمل آمد وبا حضور جمعي از مسئولين شهرستان راور ازمقام والاي شهدا تجليل شد و دانش آموزان در اين مراسم باشهدا عهد و پيمان بستند که حافظ و نگهبان خون شهدا و دستاورد هاي انقلاب اسلامي باشند .در اين مراسم زنگ ايثار و فدا کاري توسط برادر شهيد دانش آموز محمود کمالي نواخته شد.
به نام خداوند لوح و قلم صبح اول مهر سال ۸۴ بود. من براي اولين بار قرار بود به مدرسه بروم و به عنوان يک دانش آموز شناخته شوم ذوقق و شوق بي‌اندازه اي داشتم. هميشه همراه مادرم که معلم مدرسه بود، به مدرسه مي رفتم و در شرايط مدرسه قرار ميگرفتم و آرزوي دانش آموز شدن داشتم اما هنوز خودم دانشآموز نبودم و هيچ وقت هم مثل ساير بچه ها از مدرسه نمي ترسيدم و بالعکس، مشتاق مدرسه رفتن بودم روز قبل، از ذوق زياد لباس هاي مدرسه را پوشيده بودم و کيفم را روي شانه
دانش آموز نمونه کسي است که به معلم خود احترام مي گذارد و پيش از آمدن او سر کلاس حاضر شود. هنگام درس درس با دوستانش صحبت نمي کند تا حواس ديگران پرت نشود سوالات خود را به موقع و با اجازه معلم مطرح مي کند تا درس را به خوبي ياد گرفته باشد. يک دانش آموز نمونه از فرصت هايش به خوبي استفاده مي کند، کار هاي خود را به ترتيب اهميت برنامه ريزي مي کند و پس از انجام تکليف مدرسه فقط به تما شاي تلوزيون مي نشيند که براي او مفيد باشد.
دانش آموزان، گل بوته هايي تشنه در کنار جويبار اين ديارند. آموزگاران، چشمه ساران بهارند و هر مدرسه، آبشخور آب حيات است. روز دانش آموز، فرصتي براي تجديد عهد با قلم، کتاب و دين و دانش است. دانش آموزي که قدر گوهر خويش رابشناسد و ارزش زندگي و زمان را بداند، مجاهدي است که در سنگر دانش به ستيز با جهل، تاريکي و بي مسؤوليتي مي پردازد. دانش آموز متعهد و ايمان مدار ايراني بايد در کنار درس و علم، براي ادب و کمال، سهمي بزرگ قايل شود.
پيام ازساجدي نژاد شماره :93 لطيفه:زيباترين جمله دانش آموز اکابر يک معلم نهضت سواد آموزي تعريف مي کرد به يک دانش آموز نهضت گفتم:فلاني مي تواني با جوجه يک جمله بسازي؟گفت:آقا اين که چيزي نيست، آسان است.نوشت: (جوجه خر است!!!!) ساجدي نژاد 1399/3/13
بسمه تعاليصورتجلسهشوراي دانش آموزي هنرستان حاج سيداحمدخميني (ره)فني 3استان چهارمحال وبختياري         شهرستان شهرکرد                  جلسه شماره 2هنرستان فني 3                      جنسيت پسر                      تاريخ : 98/8/11دوره تحصيلي :متوسطه دوم فني وحرفه ايدستورجلسه :1-راهپيمايي 13آبان2-دريافت لباس ازبسيج جهت شرکت درراهپيمايي3-دريافت مدارک اعضاء جديدبسيجخلاصه مذاکرات :دراين جلسه که درمحل اطاق معاونت پرورشي برگزارگرديد،ابتداجلسه باقرائت قرآن آغ
 بي‌شک فلسفه وجودي نظام آموزشي به تربيت و تعالي دانشآموزان گره خورده است. يکي از موانع تحقق چنين هدفي در آموزش کلاسيک دور نگه داشتن ذينفع اصلي (دانش آموز) از فرايند ياددهي و يادگيري است. متناسب با تحولات روي داده حول اين فرايند، سنجش نيز بعنوان موتور انگيزه‌بخش نيز از جانب سازمان و معلم به سمت مخاطب يا دانشآموز ميل پيدا کرده است. خودسنجي دانشآموز به چنين اصلي اشاره دارد. "خودسنجي توسط دانشآموز" يعني نهادينه نمودن تفکر بازانديشانه با
روزگاري که معلم به عنوان گوينده و داناي کلاس و دانش آموز فقط به عنوان شنونده در کلاس حاضر مي شد سپري شده است ، زماني دانش آموز را به عنوان يک ليوان خالي در نظر مي گرفتند که بايد به وسيله ي معلم و کتاب هاي درسي پر شود ولي اکنون اشتباه بودن اين تفکر به اثبات رسيده است . اکنون دانش آموز را بايد آتشي افروخته بدانيم که معلم آن را شعله ورتر مي کند.
روز دانشآموز در ايران مصادف است با ۱۳ آبان هر سال.علت نامگذاري اين روز، واقعه کشتار جمعي دانشآموزان تهراني است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوي در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند.در اين اعتراض که با همياري قشرها ديگري از مردم نيز همراه بود،با شروع شليک گاز اشک‌آور و سپس گلوله، ۵۶ نفر از تجمع‌کنندگان کشته شدند و صدها تن ديگر مجروح شدند.دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۵۷ جمعي از دانش آموزان مدارس پايتخت طي بيانيه‌اي اعلام کر
شايد بتوان گفت مهمترين عامل مؤثر در شکل گيري نگرش دانش آموز نسبت به تحصيل، خانواده است. اينکه والدين با دانش آموز و درس و تحصيل او چگونه برخورد کنند و در الگوهاي تربيتي خود براي چه نوع رفتارهايي ارزش قائل شوند، يکي از اجزاي اساسي در شکل گيري نگرش دانش آموز نسبت به تحصيل است. نگرش خانواده نسبت به مدرسه و آيندۀ زندگي در نگرش دانش آموز نسبت به درس و تحصيل تأثير بسزايي دارد. پدران و مادراني که درس را کاري بيهوده و اتلاف وقت تلقي مي کنند ممکن است د
1-تاسيس بانک جايزه وتشويق دانش آموزان با ارائه کارت ممتاز2-زيبا وجذاب کردن محيط مدرسه و استفاده از زنگ هاي شادي آور در کلاس3-اردوهايي تشويقي 4-اضافه کردن زنگ ورزش5-هرماه بعد از آزمونک يا آزمون ماهانه با جايزه در کلاس درس ومدرسه تشويق شويم اسامي دانش آموزني که در نظر سنجي شرکت کرده پايه سوم الف وب هستنداقاي حافظ عزت زاده -محمد جواد محمدي -سوم بمهدي حسيني يگانه  دانش آموز سوم الف   
مدرسه شاد، مدرسه ايست خلاقيت در آن موج مي زند. دراين مدرسه مهارت هاي اجتماعي تمرين مي گردد.در مدرسه شاد ؛ دانش آموز محور و معلم راهنماست در مدرسه شاد ،همه فعاليت ها هدايت شده ولي خود انگيخته توسط دانش آموز انجام مي شود .در مدرسه شاد ،معلم وتاثير پذيري از او بسيار حائز اهميت است.در مدرسه شاد، فرصت هاي زيادي براي دانش آموز ايجاد مي گردد تا با توجه به توان و علاقه خود انتخاب و فعاليت نمايد .در مدرسه شاد، دانش آموز هم مي آموزد هم تجربه مي نمايد. د
ثبت نام کارت شناسايي هوشمند براي بازنشستگان و همسران مستمري بگير ثبت نام کارت منزلت ويژه افراد بالاي ۶۵ سال ثبت نام کارت مترو ويژه دانشجويان و دانش آموزان ثبت نام بيمه عمر و سرمايه گذراي ثبت بيمه آتش سوزي- ثبت نام بيمه آسانسور ثبت نام کارت ملي هوشمند
ايجاد انگيزه در دانش آموزان کار دشواري است. دانش آموزان در طول سال تحصيلي خود با معلم هاي زيادي سر و کار دارند. موضوعي که براي يک دانش آموز ممکن است جالب باشد، شايد براي دانش آموز ديگر جذابيت نداشته باشد. نبود انگيزه مانع بزرگي در برابر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان است و تمام تلاش معلم و والدين برطرف کردن اين موانع و فراهم کردن محيط مناسب براي يادگيري بيشتر است.زماني دانش آموز به حرف معلم خود گوش مي دهد که توانسته باشد، ارتباط خوبي با او برقرار
در تاريخ 98/2/6 روز جمعه تعداد 270 نفر دانش آموز در المپياد نانو شرکت کردند و از اين تعداد 201 نفر دانش آموز دختر و تعداد 69 نفر دانش اموز پسر در دو حوزه جدا " مدرسه تزکيه (حوزه دختران) و پژوهشسرا (حوزه پسران)همچنين در اين المپياد ميزبان دانش آموزان ميهمان از جوانرود و روانسر نيز بوديم
براي داشتن کلاسي شاد بايد به دانش آموزان اميد و اعتماد به نفس داد تا با خيال راحت براي پاسخ دادن به دروس خود  حاظر شوند.يکي از بهترين راه ها تشويق دانش آموز بعد از پاسخ درست سوال است اين کار باعث ميشود انرژي دانش آموز افزايش يابد  . زماني که انرژي دانش آموز افزايش يابد  دانش اموز از بودن در مدرسه احساس خوبي پيدا ميکند  و زماني که دانش اموز احساس خوبي به مدرسه پيدا کند  به مراتب مدرسه شادتر وشادتر ميشود.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

آزاد اندیشان اقتصاد گیلان ALONE BUT ALIVE