نتایج جستجو برای عبارت :

مسیر بین وردیج کندر

کندرکندر که از درخت همیشه سبز به دست می آید می تواند در تسکین درد قاعدگی و درمان عفونت ادراری مورد استفاده قرار گیرد.صمغ کندر از درخت همیشه سبز به دست می آید که دارای پوست درخت کاغذ مانند است. در فصل بهار، خوشه های بزرگ با قطرات ریز سفید رنگ و دانه های قرمز پر رنگ روی آن ظاهر می شود. از این رزین معطر برای تهیه عود و عطر استفاده می شود.
روستای کندر در ابتدای جاده کرج چالوس قرار داشته و یکی از روستاهای زیبای منطقه می باشد.روستای ورديج نیز یکی از روستاهای تهران در غرب تهران می باشد.مسير پیاده روی کندر به ورديج و یا بالعکس از مسيرهای مورد علاقه دوچرخه سواران ، موتورسواران و کوهنوردان می باشد.نکته جالب این مسير وجود کوههای با اشکال خاص شبیه ارواح بوده که به ارواح سنگی نیز معروف می باشند.

صبح جمعه ساعت 6:30 مطابق معمول گروه از میدان انقلاب حرکت و حدود ساعت 8 به روستای کندر رسیدی
از باورهای اشتباه طبی منسوب به طب ایرانی مصرف زیاد کندر در دوران بارداری جهت افزایش هوش جنین است , در صورتی که اینگونه نیست و مصرف زیاد آن با عارضه همراه است . کندر از جمله داروهایی است که جهت تقویت حافظه در افراد توصیه شده و برای تکامل مغزی جنین در ن باردار موثر واقع می شود ؛ اما یکی از شایعات طبی مصرف آن در طول مدت بارداری است. در صورتی که زمان توصیه شده برای مصرف کندر به قصد تاثیر بر تکامل مغزی جنین تنها در نیمه دوم ماه سوم بارداری است و ای
دود کردن کُندر گرم کنندۀ مغز، تقویت حافظه و ضد آایمر، نشاط آور، ضدعفونی کنندۀ هوا محیط و پاک سازی هوا می شود و طبع گرم داردبرای نابود کردن ویروس کرونا حتما در روز خانه را با دود کردن کندر پاکسازی‌ کنی خرید قرص ویگرکس بهترین دارو برای بزرگ کردن دائمی الت تناسلی مردانهدرمان قطعی زود انزالی - داروهای موثر در تاخیر انزال | موثرترین قرص تاخیریافزایش دائمی سایز الت تضمینی ویگرکس پلاسبزرگ کردن آلت تناسلی،روشهای افزایش دایمی سایز آلت،قویترین
روغن دانه انارروغن دانه انار، یکی دیگر از روغن های حامل بزرگ برای روغن های ضروری و حتی یک درمان طبیعی ممکن برای سرطان پوست است. براساس تحقیقات انجام‌شده بر روی حیوانات، به نظر می‌رسد که روغن دانه انار ، یک عامل ایمن و موثر ضد سرطان پوست” باشد، روغن دانه انار در طول تاریخ به منظور بسیاری از فواید آن مورد استفاده قرار گرفته‌ است و به عنوان غذایی مقدس برای شفا آورده شده است.به طور خاص، انار با خواص ضد پیری همراه است، و قوی ترین شکل انار برای
خبرنامه از وزارت دفاع افغانستان اعلان کرده که در اثری عملیات نیروهای امنیتی با این ولسوالی دوباره امنیت برقرار شدن ،ولسوالی دشت ارجی یکی از نا امن ترین ولسوالی ها ی کندر در شمال شرق بودن ، این ولسوالی در 4 سال گذشته چندین بار بين نیروهای امنیتی و شورشیان دست به دست شدن ، طالبان یک ماه پیش موفق به تصرف دشت ارجی شدن ، و می خواست وسعت خود را گسترش دهد ، بعد از آن مسير به ولسوالی خواجه غار ولایت تخار حمله ورشدن ، همچنان این نبرد ها تا نزدیکی تالق
داود حاج محمد خانی، محقق و کارشناس طب سنتی اظهار کرد: گیاه آلوئه ورا خواص و فوائد فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به تصفیه کننده خون، مسهل قوی و تقویت کننده ی حواس پنجگانه اشاره کرد. این پژوهشگر طب سنتی افزود:افراد برای درمان مشکلات مغزی و اختلالات هیجانی مغز مثل جنون و مالیخولیایی می‌توانند عصاره خشک شده آلوئه ورا را با مصطکی اصل پودر کنندو با عسل مخلوط، و سپس مصرف کنند. حاج محمد خانی گفت: آلوئه ورا اگر با شیرین بیان و کندر مخلوط شود و سپ
محکم کردن دندان با طب سنتی ایرانی
برای محکم کردن دندان باید لثه های سالم و خوبی داشته باشید.
بعد از مسواک زدن , ترکیب 2 واحد سرکه انگور با 5 واحد گلاب طبیعی مخلوط کرده و لثه ها را ماساژ دهید.خوردن کندر تازه نیز بسیار مفید است.
منبع : طب پارس TebPars.Blogfa.com
قاصدک،گیاه انگورارگن،گل ماهور،گیاه ماکا،ماچوبه،سیر،گیاه سیلوستر،گیاه گوارانا،گیاه ساسافراس،برگ سنا،علف لیمو.اسیاک،گیلاس وحشی،گیلاس زمستانی،شنبلیله،عرق رازیانه،کنگرفرنگی،علف طلایی،بادیان رومی،به لیمو،ثعلب،مریم گلی.بارهنگ،خارمریم،تاج خروس،بومادران،عرق زنیان،فندق افسون گر،کاکوتی،گل گاوزبان،اسطوخودوس،شیرین بیان،کندر،زنجبیل.و.با تشکر ازکسانی که این وبلاگ رابخوانندواز این مطالب استفاده کنند.محمد قنبری.
در این مطلب تعدادی از روش های گرفتن موکل و ارتباط با موجودات ماورا را قرار میدهیم تا بازار ان کساد شود که بابت هر چله مبالغ بسیار بالایی از مردم دریافت میکنند و در نهایت هم روش های اشتباه و دروغ در اختیار مردم قرار میدهند.روش (۱) گرفتن موکل در ۱۱ روز ابتدا یک دست لباس سفید کامل و بدون دکمه و گره و در یک مکان تمیز و پاک ، بخورات مشک ، اسفند و عود خام و مقدار کمی زعفران و کندر و صندل سفید تهیه کرده و همه را باهم مخلوط می کنید.در شب یکشنبه
کورکومینمولکول فعال موجود در زردچوبه و دارای خواص ضد التهابی است. کورکومین با مسدود کردن پروتئین ‌هایی که به التهاب کمک می ‌کند و نیز متوقف کردن انتقال ‌دهنده عصبی از فرستادن سیگنال درد به مغز می ‌تواند در تسکین درد موثر باشد. همچنین کاهش شانس ابتلا به آایمر و نیز برخی سرطان ‌ها از دیگر خواص این ترکیب شیمیایی است که می ‌تواند به‌عنوان قرص یا با افزودن زردچوبه به رژیم غذایی وارد بدن شود.کندرخواص ضدالتهابی این گیاه هندی به اسیدهای بوس
‍ ‍ شفای چاکراها با بخور و گیاهانبرخی از بخورها و گیاهان دارویی و رایحه ی عطر آنها موجب بالا بردن ارتعاشات ما و تاثیر مثبت بر هاله خواهد داشت.این رایحه ها کمک می کند تا چاکرا بهبود یافته و متعادل گردند و باعث تسکین و آرامش ذهن و روح و بدن می شوند.قبل از انجام جلسه درمانی و مراقبه بهتر است از یک بخور مناسب استفاده کرددر زیر فهرستی از بخور و گیاهانی که طنین شگفت آوری بر روی چاکراها دارند، می آوریم :چاکرای ریشه:بخور دادن با: سدرگیاه دارویی: مری
سیستم خروج مستقیم و ملایم با دو راهروی برگشتدر سالنهای شیردوشی بزرگ ( بزرگ تر از 2 در 20 ردیف ) و با سیستم خروج سریع، به جای یك مسير برگشت، بهتر است دو مسير برگشت برای خروج دام ها وجود داشته باشد. به این سیستم، خروج مستقیم و ملایم با دو راهروی برگشت نیز گفته می شود.سیستم خروج با یك مسير برگشت در صورت وجود یك مسير برگشت در موقع خروج گاوهای دوشیده شده از سالن شیردوشی، گاوهای یك سمت چال شیردوشی باید از ابتدا یا انتهای سالن شیردوشی (سالن هرینگبون سا
هدف از استفاده از محیط Systems Routing نرم افزار کتیا، ایجاد مسير می باشد. مسيرهایی كه از آنها برای ایجاد لوله های انتقال مایعات، داكت های سیستم تهویه، كانال های لازم برای عبور كابل های برق و كانوایرهای انتقال تجهیزات استفاده می شود. مقاطع هر كدام از این سیستم ها در كاتالوگ هایی وجود دارد تا با اضافه كردن آنها به مسير ایجاد شده، سیستم مورد نظر طراحی شود. با مدل كردن دیجیتالی فضای داخلی یك كارخانه یا یك كشتی می توان مسيرها و فضای لازم برای عبور این م
 بعد از اینكه یه شب خوب رو در كنار دوست خوبمون آقا سعید گذروندیم از دلیجان زدیم بیرون به سمت اصفهان حركت كردیم اول صبح خنك بود و مسير هم خوب بود شیب خیلی زیبادی نداشتیم البته بعد از چند ساعت یه چند تا شیبی رو داشتیم كه حسابی بهمون حال  دادش بعد یه چند تا سرازیری خورد كه تلافی اون حال دادن های سربالایی رو درآوردش حدود ظهر هوا خیلی گرم بودش كه هر چند ساعتی یه چند دقیقه ای زیر سایه درختی یا تابلوی پیدا میكردیم میرفتیم یه چرت ده دقیقه ای میزدیم و د
شعرم شده سرشار شمیم حرم تو با خاطره ها دلخوشم و با کرم توبا خاطره هایی که شده دار و ندارمدارد همه ی کودکیم بوی غم تو انگار که از کوچه ی ما می گذرد بازسنج و کتل و پرچم و طبل و علم تو این بوی خوش کندر و اسفند و گلاب استاز آه دم دسته ی لبریز دم تو ای اهل حرم میر و علمدار نیامد سقای حرم سید و سالار نیامد رد شد همه ی دسته از این کوچه و انگاریک عمر شدم عاشق و بیمار و گرفتاربران، مویه کنان رد شدو، کارم افتاد به دستان ابالفضلِ علمدارغیر از من و هم د
27/11/96 میشو
ساعت 6 از آذربایجان حركت كردیم و در صوفیان صبحانه خوردیم و از مسير جوت باجیلار ساعت 8 صعودر ا بهمراهی مصطفی – امیر وحید جبرئیلی و اصغر فولاپور آغاز كردیم 10 سانتی متر در مسير برف بود و ساعت 10 وربع بر فراز قله بودیم هوای خوبی بود چای و تنقلات و عكس یادگاری و .و فرود ساعت 12 به پاركینگ رسیدیم
 زمانی که بخواهید وصیت نامه بنویسیدمتوجه خواهید شد تنها کسی که از داراییتان سهمی ندارد؛خودتان خواهید بود!پس تا میتوانیداز زندگی لذت ببرید. راه پاکسازی کامل بدن و خانه از انرژی منفیعلائم وجود انرژی منفی در بدن چیست ؟در این بخش مواردی را معرفی می کنیم که به شما نشان می دهد انرژی های منفی درون بدن تان وجود دارند :_سردرد مداوم_خستگی_ بی قراری_بی خوابی_ شکم درد_ تحت فشار بودن_ نفس تنگی-  تیرگی ذهن_ در چنین زمان هایی باید چه اقداماتی انجام داد ؟ر
   علائم وجود انرژی منفی در بدن چیست ؟در این بخش مواردی را معرفی می کنیم که به شما نشان می دهد انرژی های منفی درون بدن تان وجود دارند :_سردرد مداوم_خستگی_ بی قراری_بی خوابی_ شکم درد_ تحت فشار بودن_ نفس تنگی-  تیرگی ذهن_ در چنین زمان هایی باید چه اقداماتی انجام داد ؟راه های زیادی برای آزاد کردن انرژی منفی وجود دارد اما یکی از تاثیرگزارترین روش ها این است که یک نفس عمیق بکشیم و آگاهی و تفکر خود را ارتقا دهیم . مدیتیشن می تواند برای از بين بردن این ا
از سر كار اومدم ، امروز سبك بود الحمدلله باز تو مسير برگشت پادكست اخرى كه دانلود كرده بودم و گذاشتم به گوش و محو مسير هرباره ى هرروز و مخمل سبز رنگ فَرِّ وردین شدم .از سرى پادكست هاى بهترین ِ خودت شوى على یگانه بود كه از بطن و ریشه ادم و قلقلك مى داد .از خاموش بودن نشخوار و صداى درونم راضى بودم و لحظه خودش و پیش چِشَمْ كِششششى میداد ك … گسى اش كم از زیبایى سبزینه پیش رو تو جاده نداشت .على یگانه تو این قسمت بدجور دس گذاشته بود رو همون فكرى كه همی

درمان ضعیف شدن چشم و افزایش و تقویت بينایی
ضعیف شدن چشم بستگی به تغذیه و عوامل جانبی دیگری دارد . اکثر افرادی که چشم ضعیفی دارند معدهای ضعیفی نیز دارند میتوانید با درمان معده و روده و پاکسازی عینک را حتی حذف کنید. پس برای شروع تقویت چشم باید معده را نیز اصلاح کنید. در طب قرانی و سنتی اصلاح معده و روده باعث تقویت چشم میشود.
درمان یک - حجامت چشم که نزدیک شقیقه انجام میشود و خوردن کندر و سرکنگبين و آب هویج تازه.درمان دو - سرمه کشیدن چشم و نگاه کردن
به شهر ایلام رفتیم و از ایلام به سمت شهر ملکشاهی ادامه مسير دادیم، از ملکشاهی نیز حدود 15 کیلومتری به سمت روستای چشمه پهن رفتیم و یک کیلومتر مانده به روستا روبروی مرغداری ابتدای مسير کوهپیمایی کان صیفی است. ماشین را روبروی مرغداری پارک کردیم و عصر روز یکشنبه قصد صعود داشتیم که تا ارتفاع 1700 بالارفتیم و به خاطر خراب شدن هوا برنامه کنسل شد و به پایین بازگشتیم.ساعت 8: روز دوشنبه 22 مهر 1398 از جلوی مرغداری نزدیک روستای چشمه پهن به ارتفاع 1350 متر پیم
گیاهان دارویی کابرد های بسیار زیادی دارند و ما  میتوانید از آن ها برای درمان و پیشگیری  بسیاری از بیماری ها و مشکلات سلامتی استفاده کنید. اگر چه باور مردم بر ین است که داروهای شیمیایی سریعتر مشکلات و بیماری ها را بر طرف می کند (بدون توجه به این که آیا این گفته درست است یا خیر) باید دانست که این داروها عوارض جانبی نیز به همراه دارد.اگرچه طول درمان با داروهای گیاهی گاهی اوقات طولانی تر از طول درمان با داروهای شیمیایی می شود اما نداشتن عوارض جان

صعود به قله سنبران –اشترانكوه - بازدید آبشار  بیشه
 ساعت یك بامداد  روز دوشنبه مورخه 14 خرداد بهمراه 3 نفر ا زمنوردان عازم شدیم از مسير جاده سلطانیه رفتیم جاده بسیار بدی داشت  ساعت 13 روز دوشنبه   پس از طی 850 كیلومتر به روستای تیان رسیدیم  نم نم باران میبارید  به خانه آقای جهان مردی رفتیم و وسایلمان را آماده كردیم و یك  قاطر برای حمل كوله ها گرفتینم 50 میخواست  هر كوله را 40000 گرفت تا به چشمه گل گل ببرد ساعت 4  حركت كردیم و 6  به چشمه رسیدیم   با
بهمراه امیر و مصطفی ساعت 30/6 از تبریز حركت كردیم و بعلت یخبندان و ترافیك مسير ساعت 30/9 صعود را از انبار سوله نزدیك پیست آغاز كردیم صعود سراسری و مسایل خاص خودش  و در یك هوای طوفانی و باد شدید و كولاك پس از 30/2 ساعت به قله رسیدیم و پس ازمراسم قله  عكس و چایی و برگشتیم و در مسير دوستان و همنوردان قبلی آقا اصغر و و حید را دیدیم و ساعت 14 به محل پارك خودرو رسیدیم
چند سالی می شه که با شیوه های گفتاری جدید آشنا شدم و تاثیرات مثبتش رو موقع صحبت کردن دیدم ، امّا گاهی وقت ها از حماقت خودم متعجب می شم ! شما فکر کن سوار ماشین هستی و دو مسير پیش روت هست ، یک مسير پر از چاله و چوله اما بهش عادت کردی ؛ یک مسير هم خاکی اما صاف و نوساز ،، اگر بخوای مسير اول رو انتخاب کنی دهان خودت و ماشینت سرویس می شه اما اگر مسير دوم رو انتخاب کنی ممکنه تازگی مسير اذیتت کنه اما روند متعادلی رو تجربه می کنی بعلاوه این که هیچ فشاری هم به
اول قرار بود كه یك روز اضافه تو اصفهان بمونیم ولی نشد و تصمیم گرفتیم صبح زودتر بزنیم بیرون كه برناممون تا شهر رضا بود رو بیایم بجاش شهر رضا كه حدود ٨٠ كیلومتر بود و تا ظهر میرسیدیم استراحت كنیم هم از برنامه جلو باشیم هم استراحت كرده باشم ولی صبح از شدت خستگی خواب موندیم و حدود ساعت ٧:٣٠ صبح بیدار شدیم كه آقا محسن زحمت كشیده بودن صبحونه حاظر كرده بودن دیگه جاتون خالی تا صبحونه رو خوردیم و وسایل رو جمع كردیم و زدیم بیرون با آقا محسن خداحافظی كرد
محیط NC Manufacturing Review نرم افزار کتیا، پایه ای برای تمام محیط های كاری مجموعه ماشینکاری Machining می باشد و مجموعه ای از سرویس ها را برای بررسی صحت مسير ابزار، شبیه سازی عملیات براده بردای، بررسی ماده باقیمانده، ویرایش مسير ابزار و انتقال برنامه ماشینكاری به ماشین ابزار را ارائه می دهد. نرم افزار ویرایش‌گر حرفه‌ای برنامه‌ها NC - CIMCO Edit مجموعه آموزش‌های ماشینکاری در نرم افزار CATIA نرم افزار شبیه‌ساز سه بعدی دستگاه Nanjing Swansoft CNC Simulator
ساعت 5:20صبح روز پنجشنبه 17 مرداد به قرارگاه کوهنوردی رودبارک در بالادست شهر کلاردشت استان مازندران رفتم. ساعت 6:30 پس از کلی معطلی به خاطر انفرادی بودن، با یک دستگاه پاترول به همراه 4 نفر که یک گروه از تهران بودند به سمت تنگ گلو به راه افتادیم. پس از پیمودن راهی به شدت ناهموار و حدود 20کیلومتر خاکی ساعت 7:456 صبح به تنگ گلو در ارتفاع 3230متر رسیدم. از ماشین پیاده شده و بلافاصله پیمایش به سمت حصارچال را آغاز کردم. در ابتدای مسير یک چشمه آب کوچک و سپس یک
مسير 78 کیلومتری جاده نجف تا کربلا در روزهای منتهی به اربعین حسینی را می‌توان آسمانی‌ترین مسير این کره خاکی دانست، در این مسير موکب‌های بسیاری به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند که برخی از آنها توسط ایرانی‌ها اداره می‌شوند.