نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب کارمند اداری رشته امور اداری کاردانش

  رشته امور اداري» در زمینه خدمات شاخه کاردانش و در گروه بازرگانی و امور اداري قرار دارد. در این گروه رشته‌های بورس و اوراق بهادار» و حسابداری مالی» نیز قرار دارد. امور اداري از بخش‌های مهم در یک سازمان محسوب می‌شود و مانند یک پل ارتباطی بین تمام واحدهای سازمان است. امور اداري از فعال‌ترین بخش‌ها به شمار می‌آید و در حقیقت هسته مرکزی سازمان است. امور اداري با کلیه واحدهای سازمان در ارتباط است و این ارتباط نیاز به نیروی انسانی متخصص
(به انگلیسی : Public Administration) یک رشته دانشگاهی است که به مطالعه نحوه بکارگیری و اجرای علوم اداري ( مدیریت اداري ) در سازمان‌ها شامل: امور مالی، امور حسابداری و حسابرسی، امور اداري و کارگزینی، امور منابع انسانی، امور پشتیبانی و رفاه، امور برنامه‌ریزی و خدمات، امور تغییر و تحول اداري، امور بیمه ای و تأمین اجتماعی، امور تشکیلات و روش‌ها، امور مالیاتی و بودجه و دیگر امور مرتبط با مدیریت پرداخته و کارمندان را برای اینگونه مشاغل آماده می‌سازد.
سال دهم(جغرافیا واستان شناسی ونگارنده متون و تند خوان و کتاب های عمومی و.)سال یازدهم(انسان و محیط زیست و مسول دفتر و حضور غیاب و بایگان و کتاب های عمومی)سال دوازدهم(تحصیلدار و کارمند اداري و کاردکس و کتاب های عمومی)
عناوین شغلی رشته امور اداريکارمند دبیرخانه کارمند کارگزینی، کارمند امور اداري، منشی یا مسئول دفتر در سازمان فارغ التحصیلان رشته امور اداري می‌توانند:- در آزمون‌های کاردانی پیوسته، دانشگاه‌های دولتی، آزاد علمی کاربردی شرکت نمایند و ادامه تحصیل دهند.- پس از اخذ دیپلم می‌توانند در آزمون سراسری شرکت نمایند.- کسب گواهینامه‌های مهارت جهت کاریابی و اشتغال‌زایی در سازمان‌ها، ادارات و دفاتر اداري و تدریس
ادامه تحصیلات کامپیوتر رشته کامپیوتر یکی از رشته های زیر مجموعه گروه خدمات در شاخه ی فنی و حرفه ای است که هر دانش آموز بعد از طی کردن سه سال تحصیلی در یکی از هنرستان های کاردانش یا فنی حرفه ای دیپلم کامپیوتر بگیرد .لازم بذکر است که کنکور هنرستان براساس دروس فنی و حرفه ای برگزار می شود و دانش آموزان کاردانش می بایست دروس اختصاصی را از کتاب های فنی و حرفه ای مطالعه کنند. این رشته در کشور ما نیز اهمیت بسیاری داشته و تا مقطع دکتری تدریس می‌شود.
داوطلبان این رشته ها برای تهیه کتاب مجموعه سوالات قوانین مالی و محاسباتی انتشارات ترمه آرش شمسه میتوانند تلفنی نسبت به سفارش کتاب اقدام نمایند. حسابدار - کد شغلی ۳۰۲۹ حسابرس - کد شغلی ۳۰۳۲ کارشناس امور اداري - کد شغلی ۳۱۱۱ کارگزین - کد شغلی ۳۱۹۰ کارشناس راهبری امور اداري و استخدامی کشور - کد شغلی ۱۳۴۳۵ با مطالعه کتاب ، به تمام سوالات روز آزمون پاسخ خواهید داد.
معرفی رشته گرافیک رایانه ای (شاخه کاردانش): همان طور كه از نام این رشته برمی آید تلفیقی از دو رشته گرافیك و كامپیوتر است. از آن جایی كه امروز بازار گرافیك از حالت سنتی خارج شده و اجرای هر نوع پروژه به واسطه كامپیوتر و نرم افزارهای متداول گرافیكی چونCorel drow, Photoshopامكان پذیر می باشد و لذا هنرجو علاوه بر آموزش اصول و قواعد هنر ، با اجرای تكنیك های دستی و نرم افزارهای مرتبط گرافیك آشنا می شود. لازم به ذكر است این رشته زیر گروه هنر است و با تشابه اسمی
درس کارسنجی و تجزیه و تحلیل روشها رشته امور اداري (جلسه اول) فایل صوتی PDF درس سرپرستی و مدیریت کارآمد رشته امور اداري (جلسه اول) فایل صوتی PDF کلمات تخصصی درس زبان رشته امور اداري فایل صوتی1 فایل صوتی 2 PDF درس مستند سازی (جلسه اول) PDF جلسه اول و دوم مستند سازی PDF فایل صوتی شماره 1 فایل صوتی شماره 2 فایل صوتی شماره3 درس انبارداری PDF فایل صوتی شماره 1 فایل صوتی شماره 2 فایل صوتی شماره 3
برگزاری کارگاه آموزشی " گزارش نویسی" در دیوان عدالت اداري کارگاه آموزشی آشنایی با اصول گزارش نویسی در دیوان عدالت اداري برگزار شد. در این کارگاه که برای تعدادی از کارشناسان اداري دیوان عدالت اداري برگزار می شد موضوعات مرتبط با گردآوری، طبقه بندی، ثبت اطلاعات و تهیه گزارش و ارائه‌ی آن به یک فرد یا گروه به عنوان مخاطب مشخص ارائه گردید. عناوین مباحث مطروحه در کارگاه: گزارش چیست؟ ویژگی های گزارش اداري کارکردهای گزارش اداري مهارتهای ادراکی مر
قیمت و مشخصات مبلمان اداري قیمت مبلمان اداري و مشخصات آن ها همواره یکی از دغدغه های خریداران است.مبلمان اداري دارای انواع مختلفی است بنابراین مانند مبلمان های دیگر قیمت مبلمان اداري نیز متفاوت می باشد.اگر نیاز به خرید صندلی ، میز ، نیم ست ، ست اداري و . دارید می توانید با مشاهده مصحولات سایت نوین چیر در طرح های جدید و متناسب با نیاز کارمند و مدیریت انتخاب و خرید خود را انجام دهید. مشخصات مبلمان اداري خوب امروزه در هر اداره ای چه کوچک و چه بزر
مورخ ٩٨/١١/١٠ با حضور معاونت امور كتابخانه ها و همكاریها، معاونت اداري و مالی، مسئول حراست، رئیس اداره امور اداري و كارشناس مسئول امور اداري كمیته نیروی انسانی تشكیل شد.در این جلسه نسبت به معرفی روسای جدید شهرستانهای محمود آباد و نوشهر بررسی شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.همچنین در خصوص ٢٦ مسئول كتابخانه عمومی كه بیش از دوسال سابقه مسئولیتی دارند با توجه به بخشنامه نهاد بررسی صورت گرفت و جانشینان آنها طی بررسی در واحد امور كتابخانه ها به كمیت
ورود به رشته حسابداری مالی هم نیاز به یه سری مهارت هایی داره که بایستی باهاش آشنا بشی و بفهمی که این رشته تا چه حدی با توانایی های تو همخونی داره تا بتونی در ادامه این رشته رو برای آینده ات انتخاب کنی. در اولین قدم .
رشته کامپیوتر یکی از رشته های زیر مجموعه گروه خدمات در شاخه ی فنی و حرفه ای است که هر دانش آموز پس از طی کردن سال تحصیلی اول دبیرستان می تواند در طی یک دوره دوساله ودر یکی از هنرستان های کاردانش یا فنی حرفه ای دیپلم کامپیوتر بگیرد.روی ادامه مطلب کلیک کنید . . .
 عنوان کتاب :مجموعه پرسشهای چهارگزینه ای قوانین مالی و محاسباتی و اداريویژه داوطلبان رشته های حسابدار - حسابرس - امور اداري - کارگزین - کارشناس راهبری اداري و خدمات کشوری - حسابرسآزمون دستگاههای اجرایی و تمامی داوطلبان استخدامی آزمون دیوان محاسباتاین کتاب شامل متن قوانین مالی و محاسباتی(قانون مدیریت خدمات کشوری - قانون برگزاری مناقصات - قانون دیوان محاسبات و قانون محاسبات عمومی) ب همراه بیش از ۸۲۲ سوال تالیفی و ۴ آزمون جامع برای ۴ قانون ب
مهارت‌ها و توانمندی‌های کسب شده در رشته امور اداريآشنایی با کارهای اداري مانند کار با رایانه، تنظیم گزارش، اجرای مقررات و آیین‌نامه‌های اداري کسب مهارت و استفاده از وسایل ارتباط جمعی و ارسال پیام مانند تلفن، فکس، تلکس و رایانهآشنایی با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی و قوانین مربوط به آموزش و اشتغالآشنایی با مهارت‌های شغلی امور اداري، منشی‌گری بایگانی و دبیرخانهکسب مهارت در ایجاد ارتباط با مردم با روانشناسی مردماستفاده از دفتر تنظی
؛گروه اجتماعی- معاون قضایی دیوان عدالت اداري گفت: مطابق رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداري ثبت نقل و انتقال خودرو فقط باید در دفاتر اسناد رسمی انجام شود و بنابراین ثبت آنها در مراكز راهنمایی و رانندگی خلاف مقررات بوده و فاقد اعتبار است. مقدسی فر در گفتگو با فارس افزود: در جلسه هیئت عمومی دیوان عدالت اداري شكایت كانون سردفتران و دفتریاران در خصوص لغو ماده ٥ آیین نامه تجمیع عوارض كه به نیروی انتظامی اجازه نقل و انتقال خودرو را در مراكز خود می دا
هنرستان کاردانش وکیلی 8در سال 1383 توسط خیر مدرسه ساز مهندس وکیلی به بهره برداری رسید و تاکنون میزبان هنرجویان زیادی در رشته های مختلف هنری نظیر معرق چوب، نگارگری، طراحی دوخت، عکاسی، سراجی و . بوده استاین آموزشگاه تا سال تحصیلی 98-97 همچنین دارای چند رشته مختلف فنی مانند گرافیک نیز بود که در نهایت مهرماه سال 98 بخش فنی جداشده و  فعالیت خود را تنها به عنوان هنرستان کاردانش ادامه داد.این آموزشگاه واقعا در خیابان 22بهمن غربی- نبش فیاض بخش شمالی می
خریداری و چیدمان در مبلمان اداري مدرن کار بسیار مشکلی بوده و نیاز به تخصص کافی و یا مشاوره دارد. دلیل آن هم این است که محیط و فضای کار خوب و راحت تضمین کننده موفقیت شغلی و در نتیجه رضایت شغلی هم برای کارمند و هم برای کارفرما می باشد. این مهم در صورتیکه اتفاق می افتد که شما با ویژگی های محل کار و کارکنان، طراحی دفتر کار، داشتن شناخت کافی از طراحی و چیدمان مبلمان اداري مدرن، نوع فعالیت شرکت و آشنایی با انواع مبلمان اداري مدرن آشنایی کامل داشته ب
با سلام و وقت بخیرعنوان سرفصل دروس الگوسازی لباس شب و عروس،تعمیرات و نرم افزار های الگوسازی مانی و جمینی بمنظور برگزاری دوره های ضمن خدمت کاردانش طراحی و دوخت به گروه استان اعلام شد با سپاس- صدیقه جوانمرد(سرگروه کاردانش)
آشنایی با رشته های شاخه کاردانشاهداف شاخه کاردانش : هدف آموزش های کاردانش تربیت نیروی انسانی ماهر برای تصدی شغل و حرفه متناسب با نیاز بازار کاراست . توانایی های مهارتی و علمی برای انجام وظایف شغلی ، سه رکن را در بر دارد که در طول اجرای برنامه ی آموزشی به دانش آموزان آموزش داده می شود. . 
با میز اداري بیشتر آشنا شویدبا میز اداري بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خود را برای خرید و انتخاب یک میز اداري مناسب بالا ببرید . انواع میز اداري کدام اند؟ کاربرد های میز اداري در سازمان های مختلف چیست ؟ سبک های متفاوت میز های اداري چیست ؟ تفاوت و کاربرد میز های اداري ؟ میز اداري مناسب را از کجا بخریم ؟ قیمت میز های اداري ؟  این ها سوالاتی است که موقع خرید میز اداري از خود    می پرسید . ما در مقاله ” با میز اداري بیشتر آشنا شوید ” به تمام این سوالات
در این مقاله میخواهیم راجب وکیل دیوان عدالت اداري صحبت کنیم و بگوییم اصلا دیوان عدالت اداري چیست و چه کارهایی می تواند برای مراجعه کنندگان انجام دهد و اگر پرونده سنگین داریم چرا باید یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداري در ایران را برای انجام امور بهش وکالت دهیم. صدور دستور موقت دیوان عدالت اداري در مواد ۳۴تا۴۰ونیز ماده ۷۳ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداري بیان شده است هدف از دستور موقت جلوگیری از عملی است که در صورت اجرای آن ض
منابع آموزشی سال تحصیلی 99-98نام استانداردمنبعمولفبایگانکتاب بایگانآقای مسعود صالحیسرپرست دبیرخانهکتاب سرپرست دبیرخانهآقای مسعود صالحیکارمنداداريکتاب کارمند اداريآقای مسعود صالحیمسئول حضور وغیابکتاب مسئول حضور وغیابخانم فرحناز طلوعیتحصیلدارکتاب تحصیلدارآقای مسعود صالحیاتوماسیون اداريکتاب اتو ماسیون اداريآقای مسئود صالحیمسئول دفترکتاب مسئول دفترآقای مسعود صالحینگارنده متون فارسیکتاب نگارنده متون فارسیخانم حمیده میرزاپورمسئ
توضیحات عمومی درباره دیپلم کاردانش زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افرادی که تا کنون موفق به اخذ دیپلم درسی آموزش و پرورش نشده اند، می توانند با گذراندن 53.5 واحد دروس عمومی دبیرستان و 42.5 واحد مهارت در مراکز مهارت آموزی کاردانش موفق به اخذ دیپلم شده و بدون نیاز به پیش داننشگاهی در آزمون دانشگاه شرکت نموده و به آسانی ادامه تحصیل دهند. دروس مهارتی در حال حاضر مرکز مهارت آموزی سیمرغ به عنوان تنها مرکز مجاز در منطقه با دارا بودن مجوز رسمی ا
صندلی اداري و افزایش بهره وری کارمندان صندلی اداري در واقع برای افزایش بهره وری کارمندان دفتری طراحی شده تا این امکان را برای آن ها فراهم کند که برای مدت زمان طولانی روی آن بنشینند. صندلی چرخان به کارمندان این امکان را می دهد که در حالت نشسته به محل های مختلفی در محیط کاریشان دسترسی داشته باشند و از صرف وقت و انرژی در حالت ایستاده جلوگیری می کند. صندلی های چوبی قدیمی طوری طراحی شده بودند که تکیه گاهی برای بدن کارمند در حالت نشسته باشند و دسته
هنرجویان در این رشته علاوه بر گذراندن دروس عمومی و پایه مشترک، مهارت‌های زیر را می‌آموزند:
کاربر رایانه
نگارنده متون فارسی
تندخوان
کاربر نرم‌افزار اداري
بایگان
مسئول دفتر
سرپرست دبیرخانه
مسئول کاردکس و کنترل موجودی
دانشكده‌ علوم‌ اداري‌ و اقتصادی‌ دانشگاه ‌فردوسی‌ مشهد در سال‌ 1367 با هدف‌ تأمین‌ و تربیت نیروی‌ انسانی‌ متخصص‌ مورد نیاز كشور در رشته اقتصاد‌ ، رشته مدیریت‌ ، رشته حسابداری تأسیس و سپس رشته حقوق و رشته علوم ی ‌ به رشته های فوق اضافه گردید.فعالیت‌های‌ آموزشی‌ دانشكده‌ علوم‌ اداري‌ و اقتصادی‌ مشهد از مهرماه‌ سال‌ 1367 با پذیرش‌120 دانشجو در سه‌ رشته‌ی‌ كارشناسی:‌ اقتصاد بازرگانی، حسابداری‌ و مدیریت‌ بازرگانی آغاز شد. درس
کمک در انجام امور پایان نامه نویسی همه رشته های زیست شناسی میولوژی ، بیوشیمی و کمک در انجام پروژه های دانشجویی و تحقیقاتی کمک در انجام امور مربوط به مقاله نویسی  و سمینار ویرایش پایان نامه های کلیه رشته ها بر اساس فرمت دانشگاه هاضمانت حسن انجام کار آموزش پروپوزال نویسی و انجام آنانجام ترجمه کلیه متونسرپ مقالات بر اساس موضوعانجام پاورپوینت به بهترین شکل تمامی امور فوق در کمترین زمان و با کیفیت ترین نوع صورت می گیرد .
طراحی آرم و لوگو اصلی ترین عنصر در خلق هویت یه برنده . طراحی لوگو یا نشان نیاز به دانش و مهارت های مختلف داره . در این دوره ی آموزشی کاربردی هنرجو با ساختار صحیح طراحی لوگو و ست اداري آشنا میشه . بعد از گذروندن این دوره هنرجو میتونه به صورت شخصی یا همکاری با یه شرکت به طراحی لوگو بپردازه . در پایان این دوره هم اصول طراحی اوراق اداري یا همون ست اداري آموزش داده میشه تا به صورت همه جانبه بتونین در این زمینه کار کنین.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دوستانه ها