مدرسه فقط جای یاد گرفتن خط به خط کتابهای درسی و امتحان دادنشون و گرفتن یک نمره ی بیست خوشگل نیست!!مدرسه جای یاد گرفتن ارتباط مطالب توی کتابها با زندگی و کاربرد اونا در انواع کارها و وسایل و استفاده از اون مطالب و پیشرفت و بهبود زندگی با علمهمدرسه جای کشف اسرار و حقایق نهفته در جهان و شناخت علم و عشق ورزیدن به اونهمدرسه جای ایده پردازی و استفاده از ایده های ناب و شکوفا شدن ذهن کودکان و نوجوانانه مدرسه جای یاد گرفتن نظم دقیق و غیر قابل انکار
نهچون تو مدرسه فقط کتاب و امتحان است غیر از این چیزی نیست.اگر هم مناسبتی باشد که برنامه ای برگزار شود هم اخرش معلم ها این شادی برنامه مناسبتی رو از ما میکشم بیرونمدرسه باید بخش کوچکی از کار هایش درس باشد( تکرار می کنم درس)مدرسه باید مراسمات شاد روبا شکوه بگیرد اهنگ بگذارند برای بچه ها جشن و شیرینی و برگزار کنند .مدرسه محیط آموزشی ولی آموزش در مدرسه فقط به کتاب ومعلم ختم می شود.مدرسه باید سبک زندگی و مارو برای بازار کار آماده کند نه برای نمر
باز آمد بوی ماه مدرسهبوی بازی های راه مدرسه بوی ماه مهر ماه مهربانبوی خورشید پگاه مدرسه از میان کوچه های خستگیمی گریزم در پناه مدرسه باز می بینم ز شوق بچه هااشتیاقی در نگاه مدرسه زنگ تفریح و هیاهوی نشاطخنده های قاه قاه مدرسه باز بوی باغ را خواهم شنیداز سرود صبحگاه مدرسه روز اول لاله ای خواهم کشیدسرخ بر تخته سیاه مدرسه
بوی مدرسه، بوی پاییز،بوی نم بارون تو خیابون خیسبوی مدرسه ، بوی پاییز،بوی دفترهای نو و تمیزیاد لبخند یه پیرمرد مهربون،بابای مدرسه پرکار وخندونشوق دیدن بچه های قدیمی،همشاگردی های مهربون و صمیمیخوندن دعا تو صف صبحگاهی،انجام چند تا نرمش برای شادابینشستن پشت نیمکتهای چوبی،یاد میز معلم و تخته سیاه چوبییاد بیداری شبهای امتحان،حل مساله های جبر و حسابانخاطره یک تشویق شیرین،گرفتن کارت صد آفرینیاد شعرهای همیشه ماندگار،قصه زاغ و روباه نابکاریا
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند.
در قالب اجرای طرح یك روز برای فردا » دانش آموزان مدرسه مدیریت مدرسه را بر عهده می گیرند . اجرای برخی طرح های آموزشی و تربیتی در مدارس موجب رشد حس مشاركت پذیری دانش آموزان می شود . می توان یكی از هدفهای اجرای این طرح را ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان عنوان كرد . در این روز تعدادی از بچه ها با در اختیار گرفتن تمام كارها و فعالیت هایی را كه در یك روز اولیای مدرسه به طور مستمر انجام می دهند را در دست گرفته و به نوعی حاكمیت مدرسه را به عهده می گیر
از آمد بوی ماه مدرسهبوی بازی های راه مدرسه بوی ماه مهر ماه مهربانبوی خورشید پگاه مدرسه از میان کوچه های خستگیمی گریزم در پناه مدرسه باز می بینم ز شوق بچه هااشتیاقی در نگاه مدرسه زنگ تفریح و هیاهوی نشاطخنده های قاه قاه مدرسه باز بوی باغ را خواهم شنیداز سرود صبحگاه مدرسه روز اول لاله ای خواهم کشیدسرخ بر تخته سیاه مدرسه
محمدعلی محمدیان. کارشناس مسائل آموزشی دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند.
محمدعلی محمدیان. کارشناس مسائل آموزشی دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند.
به راستی از نظر شما مدرسه مناسب، چگونه مدرسهای است؟ حتماً عدهای میگویند مدرسه خوب مدرسهای است که دانش آموزان آن مۆدب هستند و خدای ناکرده کلمات نامناسبی بر زبان نمیآورند. شاید هم برخی بگویند مدرسه خوب مدرسهای است که کودکان در آن احساس شادمانی دارند و اول سال تحصیلی بچههای کلاس اول با ناراحتی و گریه از مدرسه بیرون نمیآیند. از نظر بعضی دیگر هم تنها فاصله مدرسه تا خانه مهم است.
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند.
مدرسه شاد، مدرسه ایست خلاقیت در آن موج می زند. دراین مدرسه مهارت های اجتماعی تمرین می گردد. در مدرسه شاد ؛ دانش آموز محور و معلم راهنماست در مدرسه شاد ،همه فعالیت ها هدایت شده ولی خود انگیخته توسط دانش آموز انجام می شود . در مدرسه شاد ،معلم وتاثیر پذیری از او بسیار حائز اهمیت است. در مدرسه شاد، فرصت های زیادی برای دانش آموز ایجاد می گردد تا با توجه به توان و علاقه خود انتخاب و فعالیت نماید . در مدرسه شاد، دانش آموز هم می آموزد هم تجربه می نماید.
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت بردن از دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی احنماعی خود را در انجا تجریه میکند.
چگونه مدرسه شاد داشته باشیم؟؟؟؟؟؟ دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی
آغاز سال تحصیلی نو را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک می گویم و از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت دارم.باز می آید صدای مدرسه بانگ شادی هوی و های مدرسهمرغ دل پر می زند از اشتیاق در هوای با صفای مدرسه زنگ تفریح است و خوش پیچیده
به نظر من، مدرسه شاد، اول از همه از ظاهرش پیداست که شاد است یا خیر. ظاهر یک مدرسه شاد، حتماً نباید با عکسهای کارتونی روی در و دیوار باشد؛بلکه با مطالب شاد و امیدبخش روی دیوار مدرسه یا حتی یک کار ساده مثل اینکه هر روز به همراه مراسم صبحگاه، یک جمله شاد و امیدبخش بگوییم یا یک فعالیت شاد انجام دهیم. بعد از ظاهر مدرسه، مهمترین عامل شاد بودن مدرسه، کادر مدرسه است؛ که می توانند بیشترین تآثیر را در برنامه ریزی و شاد بودن بچه ها داشته باشند و همچنین ع
وقتی کوچیکتر بودم دوست داشتم سریع تر بزرگ بشم وبه مدرسه برم . همیشه مدرسه و درس توی ذهنم یه تصویر کلی و جذاب داشت به احتمال زیاد هم به همین دلیل بود که دلم میخواست سریع تر مدرسه شروع بشه بالاخره بعد از چند سال انتظاری که برای مدرسه رفتن داشتم رسیده بود. منم باچه ذوقی کیف ولوازم مدرسه خریده بودم واین بارمنتظرروزیک مهربودم وحالاروزاول مهربود٬ومنم برای اولین باربعدازشش سال می خواستم به مدرسه برم. حس خوبی داشت اون روزا؛با مدرسه رفتن آدم احساس م
وقتی کوچیکتر بودم دوست داشتم سریع تر بزرگ بشم وبه مدرسه برم . همیشه مدرسه و درس توی ذهنم یه تصویر کلی و جذاب داشت به احتمال زیاد هم به همین دلیل بود که دلم میخواست سریع تر مدرسه شروع بشه بالاخره بعد از چند سال انتظاری که برای مدرسه رفتن داشتم رسیده بود. منم باچه ذوقی کیف ولوازم مدرسه خریده بودم واین بارمنتظرروزیک مهربودم وحالاروزاول مهربود٬ومنم برای اولین باربعدازشش سال می خواستم به مدرسه برم. حس خوبی داشت اون روزا؛با مدرسه رفتن آدم احساس م
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند.
چگونه مدرسه شاد داشته باشیمدانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارتهای زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقتفرسا را آن هم غالبا با بیرغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعهیافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه میگذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمیکند بلکه بخش عمدهای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه میکند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام
درباره این سایت