نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت در مسابقه

4- ناتوانی در تصمیم: آیا کاهش گزینه های در دسترس برای مصرف کنندگان می تواند فروش را افزایش دهد؟ قطعا می تواند! در مطالعه ای برای اثبات این نکته، محققان در یک سوپرمارکت، شیشه های مربا را به نمایش گذاشتند. انتظار بر این بود که برخی از استفاده کنندگان توقف می کنند، تعداد کمی مزه آن ها را تست می کنند و تعداد کمتری اقدام به خرید می کنند. یک گروه 6 شیشه مربای متفاوت و گروه دیگر 24 شیشه مربای متفاوت را به نمایش گذاشتند.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

علی شهبازی روماتولوژی کودکان اصفهان