نتایج جستجو برای عبارت :

صدای روشنایی

ساندبار سامسونگ مدل HW-K590 با توان خروجی 320 واتتوان خروجی: 340 واتمشخصات پخش صدا: صداي دالبی، صداي سه بعدی، صداي فراگیردرگاه های ارتباطی: پورت صداي اپتیکال، بلوتوث، پورت HDMI، پورت AUXقابلیت ها: اتصال بی سیم اسپیکر به ساب ووفر، پخش بی سیم صداي تلویزیونتعداد کانال3.1فرمت های صوتی قابل پخشMP3/AAC/OGG/WMA/FLAC/WAVمشخصات پخش صداصداي دالبیداردصداي سه بعدیداردصداي فراگیرداردتوان و مصرف انرژیتوان خروجی340 واتدرگاه های ارتباطیبلوتوثداردپورت HDMIداردپورت صداي اپ
تمرین بهبود طنین(پردازش طنین) توجه داشته باشید که هدف از این تمرین تنها بهبود کیفیت صداي موجود است و اگر کسی تصور کند که با این گونه تمرینات می تواند شخصیت و ذات صداي خود راعوض کند، کاملاً در اشتباه است اما این تمرین به شخص کمک می نماید به شکل تصنعی، صداي خود را از مناسب ترین موضع در دستگاه تکلم، تشدید و خارج نماید. شایع ترین مورد استفاده این تمرینات برای کسانی است که عادت به خیشومی یا توی بینی خواندن دارند.
سیستم های روشنايي مسیر مغناطیسی سیستم های روشنايي مسیر مغناطیس به تازگی وارد بازار ایران شده است و جایگزین مناسبی برای لوستر و یا چراغ عای سقفی شده است. برای نصب این سیستم روشنايي به کمک پروفیل از پیش ساخته شده در سقف کاذب بصورت توکار نصب شده و اجرا و قطعات روشنايي به صورت بدون سیم است به صورت مغناطیسی بر روی آن نصب میشوند این قطعات به اشکال مختلف قابل جابجایی هستند. این سیستم برای خانه های به سبک مدرن بسیار مناسب هستند.
// تمامی پروژه های عنوان شده قابل ساخت است و میتوان به عنوان پروژه درسی ترم یا پایان تحصیل برای دانشجویان علاقه مند مورد استفاده قرار گیرد // کد پروژه (َA-55-02) از جمله پروژه های در زمینه روشنايي میتوان به کنترل سطح روشنايي در ولتاژ مستقیم و متناوب اشاره کرد. پروژه ای که در اینجا معرفی میشود تنظیم ساده سطح روشنايي مجموعه ای از LED 5mm است. >>> به منظور توضیحات بیشتر لطفا ایمیل ارسال کنید.
پژوهشگران دانشگاه آکسفورد در پژوهشی جدید نشان دادند که حتی فکر کردن به روشنايي می‌تواند در تغییر اندازه مردمک چشم نقش داشته باشد.به گزارش ایسنا و به نقل از نیوساینتیست، چشم‌ پنجره‌ای به ذهن است و ارتباط تنگاتنگی با آن دارد. پژوهشگران "دانشگاه آکسفورد" دریافتند که این ارتباط، فراتر از حد انتظار است. آنها در بررسی جدید خود دریافتند که حتی فکر کردن به روشنايي هم می‌تواند اندازه مردمک چشم را تغییر دهد.مردمک چشمان ما در تاریکی، بزرگتر می‌شو
 "انا گاوالدا"، ژورنالیست و نویسنده فرانسوی از قرن بیستم می نویسد ؛   [ یک روز حس می كنی كه در حال مرگ هستی و روز بعد می فهمی تنها كاری كه باید می كردی این بوده كه چند پله پایین می رفتی تا چراغی را برای روشن كردن پیدا كنی، تا همه چیز را كمی شفاف تر ببینی.] و "كلام خدا" دو هزار سال پیش در انجیل یوحنا باب ١ می فرماید ؛ و خدا نور و روشنايي بود،  ‘در او حیات بود و آن حیات، نور آدمیان بود. این نور در تاریکی می‌درخشد و تاریکی آن را درنیافت.’  ( یوحنا باب
سیستم روشنايي هوشمند سیستمی است که: شما می توانید آن را معمولا از طریق یک برنامه و اپلیکیشن در گوشی آیفون، آی پد یا گوشی و تبلت اندروید خود کنترل کنید. برنامه ای که روی گوشی یا تبلت شما نصب شده، به شما این امکان را می دهد تا: میزان روشنايي لامپ ها را تنظیم کنید و اگر لامپ ها، ال ای دی های(LEDs) رنگی داشته باشند، می توانید رنگ آنها را هم تغییر دهید. سیستم روشنايي هوشمند دری به دنیای شدنی ها را به روی شما باز می کند.
پنلهای لمسی کنترل روشنايي در چه مواردی دقیق و مفید واقع میشوند؟!کلیدهای تاچ روشنايي منازل در ایران مقرون به صرفه هست؟!آیا داشتن سیستم روشنايي تاثیری در زیبایی خانه هوشمند ما دارد؟!فروش پنل هوشمند در ایران چگونه است و آیا از بازار رقابتی خوبی برخودار است؟! 
دیمر یک مدار الکترونیکی است که روشنايي یک لامپ را تغییر می‌دهد. بنابراین با دیمر می‌توان روشنايي یک لامپ را کنترل کرد و به دلخواه تغییر داد. دیمرها یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در زمینه روشنايي (و به طور کلی صنعت برق) به حساب می‌آیند که سابقه به نسبت طولانی‌تری نسبت به دیگر ابزارها دارند. در این مقاله در رابطه با انواع دیمر و کاربرد های آنها توضیح می‌دهیم. در طراحی تاسیسات الکتریکی هرکجا که نیاز به تغییر سطح روشنايي باشد، از دیمر استفاده
بانوی بختیاری، جشن کتاب و روشنايي را به مدارس اندیکا آورد عکس: ورود کمد کتابخانه به یک مدرسه اندیکا همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی (از ۲۵ آبان تا ۲ آذر)، خیرین فرهنگی و فعالان غیردولتی محیط زیست، موفق به احداث ۴۵ کتابخانه کوچک در ۴۵ مدرسه روستایی شهرستان اندیکا در شمال شرق استان خوزستان شدند. به گزارش آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز)، این حرکت فرهنگی از هفته کتاب سال گذشته و در آئین افتتاحیه کتابخانه غیردولتی مدرسه روستایی سرپر آبژدان در بخ
پژوهشنامۀ ادب حماسی، پاییز و زمستان 1398 دانلود متن مقاله چکیده روشنايي بی‌هیچ گفت‌‌وگویی، مهم‌ترین ایزد در اساطیر هندواروپاییان است و چرخۀ بستن و گشودن روشنايي و تاریکی، مهم‌ترین مضمون در اساطیر این مردمان است. مردمان هندوایرانی نیز به سان دیگر هندواروپاییان، سرگذشت روشنايي را بنیاد اساطیر خویش نهادند. آفرینش، باروری، آب‌فزایی، پیروزی و دیگر اجزای هستی در باورهای آنان، اجراهای دیگرگون اسطورۀ روشنايي است.
 
با توجه به استفاده از پارامترهای اصلی روشنايي در مقالات انتشار یافته در سایت، اقدام به معرفی این پارامترها به صورت تفصیلی نموده ایم . این پارامترها شامل : شارنوری، شدت نور، شدت روشنايي، درخشندگی، بهره الکتریکی، بهره نوری، رنگ نور، دمای رنگ نور، ضریب نمود رنگ و خیرگی می باشند.
ادامه مطلب
صداي تو را دوست دارم‏ صداي تو از آن” و از جاودان می سراید صداي تو از لاله زاران که بر باد صداي تو از نوبهاران که در یاد می آید.‏ صداي تو را، رنگ و بوی صداي تو را دوست دارم‏ ‏ صداي تو‏ از آن سوی شور ‏ از پشت بیداد می آید، و جان دل من، دل و جانم از آن به فریاد می آید صداي تو اندوه خیام را دارد در آن دم که چون کهکشان، ابری از ماهتاب و ستاره‏ نوای غزلهای حافظ بر آن،‏ شاد خواران و اندهگزاران، ببارد، بشارد ‏‏صداي تو‏ اندوه شاد صداي تو را دوست دارم
سمعک او پی ان (OPN) جدیدترین سمعک اتیكن دانمارک است. این سمعک جز سمعک های قابل شارژ است و تنها كافی است شبها هنگام خواب آن را در داخل جعبه شارژر مخصوص خود قرار دهید.سمعک جدید اتیكن طبق گفته كمپانی دانماركی بالاترین تكنولوژی دنیا را دارد. این سمعک در ۳ مدل موجود است:سمعک او پی ان ۱سمعک او پی ان ۲سمعک او پی ان ۳باید در ذهن داشته باشید هرچه رده سمعک بالاتر رود، تعداد كانال سمعک و امكانات سمعک افزایش می یابد. این افزایش رده سمعک در نهایت سبب افزایش ق
بی شك وجود سر و صداي اضافی برای همه ما آزار دهنده است و این مشكل به خصوص در شهرهای بزرگ و پرجمعیت بیشتر دیده میشود. این صداهای مزاحم باعث از دست رفتن تمركز و میزان هوشیاری ما خواهند شد، از طرفی در پایان كار آرامشی كه باید در خانه خود داشته باشیم را از ما می­گیرند. از طرفی در بسیاری از مكان‌ها مانند سینماها، استودیوها، سالن‌های همایش و… ساكت بودن و نبودن هیچ گونه صداي مزاحمی یك مزیت بسیار مهم به حساب می‌آید.
کاربری های چراغ خطی روکار و آویز مدل L02تامین روشنايي کلی فضاهای اداری، آموزشیتامین روشنايي راهرو ها و ورودی های ساختمانتامین روشنايي کلی رستوران ها و کافی شاپ هااستفاده به عنوان المان نوری در معماری مدرناستفاده برای نور خطی آویز مراکز تجاری، پاساژها و … برای تامین روشنايي عمومیبرای مشاهده ادامه مطلب به این لینک مراجعه نمایید.
اطلاعیه شورای عالی مردمی جنبش روشنايي در پیوند به تاسیس تلویزیون جهانی روشناييبه نام خداوند توانا و دادگراز آنجایی که جنبش‌روشنايي به منظور مبارزه با تبعیض سیستماتیک و رسیدن به یک نظام و جامعهٔ عدالت‌محور، شکل گرفت، همواره برای تحقق آن آرمان‌های والا، تلاش ورزیده است.یکی از آن تلاش‌ها برگزاری نشست هم‌اندیشی جهانی جنبش‌روشنايي در شهر سمرقند بود. اعضا و هواداران جنبش از سراسر جهان طی جلسات و مباحث فشرده، نقشه راه جنبش روشنايي را برای
من نمیدونم واقعا عاشق یه دختر شده بودم یا نه.اما یادمه كه با اینكه عطرش بوی جهنم میداد،من با ولع بوش میكردم.یادمه با اینكه حرفاش به تلهی جهنم بود،من ازش لذت میبردم.صداي نفس نفس زدنای سردش وقتی كه روی كولم بود،صداي جهنمی بود كه بهم ارامش میداد.یادمه به اندازه ی جهنم حالش ازم بهم میخورد.یادمه به اندازه جهنم زیبا بود و یادمه به اندازه جهنم زجر كشیدم… اما با این حال اون جهنم بهشت من بود.یه بهشت تلخ با یه بوی عطر نفرت انگیز.
خدا را سپاس صداي گرم طنین انداز كه سالها ملتمسانه از درگاهت پروردگار طلب میكردم بهم دادی خدایا شكرت كه امیدم به ناامیدی نرفت و خدایا شكرت كه نورانیتت را حس كردم . حس گرمای نور وجود از عالم امكان فرشته ای مهربان در وجود انسانشرق در نور شد وقتی صداي ٢٠ سال قبل قلبمو شنیدم واقعا شنیدمنه خواب نبودخدایا شكرت به همین قانعم به همین لطفت و كرمت و كرامتت.ازتو ای نور امید درخشنده اسمان ابری دیدگانم سپاسگذارم .  
فیوز مینیاتوری از نظر کاربرد به تیپهای B روشنايي ، C موتوری ، D ترانسفورماتوری ، K قدرت ، Z بسیار حساس تقسیم بندی می گردد: فیوز مینیاتوری نوع B روشنايي : کلید مینیاتوری نوع B عموما در مصارف خانگی و روشنايي کاربرد دارند. این کلیدها در جریان اضافه بار بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی در زمان مشخص ، مدار را قطع می کنند و حساسیت مناسبی برای کاربردهای عادی خانگی دارند. این کلید به فیوز مینیاتوری تندکار نیز معروف است.
فیوز مینیاتوری از نظر کاربرد به تیپهای B روشنايي ، Cموتوری ، D ترانسفورماتوری ، K قدرت ، Z بسیار حساس تقسیم بندی می گردد: فیوز مینیاتوری نوع B روشنايي : کلید مینیاتوری نوع B عموما در مصارف خانگی و روشنايي کاربرد دارند. این کلیدها در جریان اضافه بار بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی در زمان مشخص ، مدار را قطع می کنند و حساسیت مناسبی برای کاربردهای عادی خانگی دارند. این کلید به فیوز مینیاتوری تندکار نیز معروف است.
در طراحی چراغ های داخل آب مطابق با آخرین کد سازمان بهداشت و سلامت آمریکا CDC در سال ۲۰۱۸، که به عنوان یک مرجع جهانی برای ساخت قسمت های مختلف استخر مورد استناد میباشد برای هر فوت مربع از مساحت استخر ۰٫۵ وات روشنايي در نظر گرفته شده است. برای دیدن ویدیو چراغ استخر مگاپول لایت کلیک نمایید. چراغ های LED آخرین تکنولوژی چراغ های روشنايي هستند. نور چراغ های LED پررنگ و مرتعش است و از طریق آب منتقل می شود.
ویژگی های فنی چراغ خطی توکار مدل L01ال ای دی : چیپ های اس ام دی با بالاترین کیفیت و ضریب نمود رنگ دارای استاندارد ETL و UL و CE و …دفیوزر ( پلی کربنات ) : دفیوزر آلمانی با پخش نور بسیار خوب و ضریب عبور نور بالا و قابلیت نصب به صورت کلیکبدنه : آلومینیوم اکسترود آنودایز شدهدرایور : درایور برند MeanWell,Tridonicقابلیت نصب در طول های مختلف و نا محدود ( بدون محدودیت ضریب )قابلیت نصب در انواع سقف و دیوارهای کاذب ( کناف، گچ رابیتز و … )قابلیت تنظیم شدت روشنايي ( Dimmable )
عدم وجود استاندارد و کد در میزان روشنايي مورد نیاز داخل آب همواره محل اختلاف ناظرین پروژه ها و مهندسین طراح میباشد. در طراحی چراغ های داخل آب مطابق با آخرین کد سازمان بهداشت و سلامت آمریکا CDC در سال ۲۰۱۸، که به عنوان یک مرجع جهانی برای ساخت قسمت های مختلف استخر مورد استناد میباشد برای هر فوت مربع از مساحت استخر ۰٫۵ وات روشنايي در نظر گرفته شده است. اما حتی با داشتن این ضریب هم نمیتوان تعداد #چراغ_استخر مورد نیاز را محاسبه کرد.
نماینده (نمایندگی) صبا ترانس در لاله زار تهران گروه روشنايي صبا ترانس با بیش از دو دهه سابقه ، پیشرو در تولید صنایع روشنايي کشور می باشد. این شرکت علاوه بر تولید ترانس لامپ های گازی (هلیم ،سدیم ، جیوه ) ،توانسته در تولید انواع پرژکتورهای فوق کم مصرف ( LED ، SMD ، COB ) گام های بلندی بردارد. گروه روشنايي صبا ترانس با بهره گیری از کادری مجرب ، آموزش دیده ، نیروهای متخصص و خلاق در زمینه تولید و ارائه طیف گسترده ای از انواع پرژکتورها توانسته سهم قابل توج
به نام خداغروب یکی از روزهای تابستان سال 1379 ، شاید در چنین روزهایی ، در خیابان اصلی روستای مان قدم می زدیم. نزدیک امامزاده. هوا تاریک شده بود. چون خیابان روستا ، روشنايي نداشت ، بدون چراغ یا نور ماشین ، نمی شد سطح خیابان را دید و کسانی که از خیابان عبور می کنند را شناخت. همان لحظه که ما قدم می زدیم ، صداي قدم زدن دو مرد را که صداي آشنایی داشتند ، شنیدیم. آن طرف خیابان در جهت مخالف ما قدم می زدن و با صداي نیمه بلند می خندیدن. صداي خنده های شان ، هنوز
همه چیز درباره افزایش صداي آیفون تصویری و اف اف آموزش افزایش یا کاهش صداي زنگ مانیتور آیفون چرا صداي زنگ آیفون منزل کم می شود ؟ بای کاهش صداي زنگ اف اف تصویری چه کنیم ؟ علت ضعیف شدن صداي زنگ اف اف چه می باشد ؟ آموزش تعمیرات صداي زنگ آیفون منزل نمایندگی مجاز تعمیرات آیفون تصویری در تهران دفتر مرکزی : جنت آباد تهران مجتمع سمرقند http://commaxtasvir.ir/ سامانه پیامکی ارتباط 24 ساعته جهت ثبت آدرس خرابی 50004643000033 تلفن های مستقیم 44532305 - 44562055 صداي
با صداي بلند زندگی نکنید.مدت زیادیست از فصای مجازی به خصوص اینستاگرام تنفر زیادی دارم، دوست ندارم نه پستی بگذارم و نه پستی را ببینم.البته پست که چه عرض کنم، بهتر است بگویم مانور تجملگرایی.مانوری که هرکه بیشتر عکسهای لاکچری بگذارد برنده است، هر که بیشتر از لحظات خصوصی اش پست بگذارد برنده است، هرکه بیشتر دل بشکند و آه مردمی را دراورد برنده است.نمیدانم هنگام گذاشتن این پستها و عکسها کمی فکر میکنند که این عکس گذاشتن از سفره و شب یلدا و مساف
می خواستم چوپون بشم. هنوزم میخوام چوپون باشم. و مطمئن باشم اینو که یه روزی چوپون میشم و می میرم.ولی نشد کار از اینجا بود که من یه دختر بودم. و کسانی رو داشتم اطراف خودم که حس دوست داشتنشون زاینده ی حس مالکیت شده بود و خواهان فراهم سازی امنیت تمام و کمال برای من بودن.این بود که من باید کنارشون می بودم. متقابلاً دوستشون می داشتم. و درد شلوغ بودن رو زیادی آدم ها رو. صداي ماشین ها رو انواع مختلف ترافیک رو سرگیجه روی پل های هوایی رو استرس عبور
بردهای آلومینیومی که بیشترین کاربری آن را در صنایع روشنايي دیده‌اید جز بردهای هسته فی هستند که قابلیت انتقال حرارتی بالایی دارند.طول عمر این نوع بردها بسیار زیاد است و انتقال حرارتی بالای آن باعث شده است که برای تولید انواع بردهای صنایع روشنايي به کار برده شوند.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

عاشقتم نگاری سامانه پیامکی،ارسال پیامک تبلیغاتی لحظه های بی تو